PROCYCLING® Hungary fogyasztóinak vizsgálata és javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kanti Krisztina
További közreműködők: Békési Gábor György
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elemzés(ek)
fejlesztés(ek)
marketing
marketingkommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26492
Leíró adatok
Kivonat:Kedves Olvasó!  A szakdolgozatom a Procycling Hungary fogyasztóinak a vizsgálata. Bemutatom a márkát, születésétől napjainkig. Fejlődését alaposan kielemezve egy SWOT-analízis keretein belül megmutatom az előnyeit és hátrányait. Felmérve a versenytársakat és a fogyasztókat megmutatom azokat a lehetőségeket amikkel a hiányosságain javítani tudna.