PROCYCLING® Hungary fogyasztóinak vizsgálata és javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kanti Krisztina
További közreműködők: Békési Gábor György
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elemzés(ek)
fejlesztés(ek)
marketing
marketingkommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26492

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26492
005 20200908143846.0
008 200821suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kanti Krisztina 
245 1 0 |a PROCYCLING® Hungary fogyasztóinak vizsgálata és javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára  |c Kanti Krisztina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Kedves Olvasó!  A szakdolgozatom a Procycling Hungary fogyasztóinak a vizsgálata. Bemutatom a márkát, születésétől napjainkig. Fejlődését alaposan kielemezve egy SWOT-analízis keretein belül megmutatom az előnyeit és hátrányait. Felmérve a versenytársakat és a fogyasztókat megmutatom azokat a lehetőségeket amikkel a hiányosságain javítani tudna. 
695 |a elemzés(ek) 
695 |a fejlesztés(ek) 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a online marketing 
700 1 |a Békési Gábor György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26492/1/K%C3%A9sz%20projektmunka%20v.pdf  |z Dokumentum-elérés