A Vodafone Magyarország Zrt.-nél felmerülő ügyfélpanaszok

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Török Szilvia
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kommunikáció
telekommunikáció
ügyfél
ügyfélkapcsolat
ügyfélpanasz-kezelés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26493

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26493
005 20200908155153.0
008 200821suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Török Szilvia 
245 1 2 |a A Vodafone Magyarország Zrt.-nél felmerülő ügyfélpanaszok  |c Török Szilvia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkám témája a Vodafone Magyarország Zrt.-nél felmerülő ügyfélpanaszok és azok kezelési módszereinek csoportosítása, valamint elemzése. 
695 |a kommunikáció 
695 |a telekommunikáció 
695 |a ügyfél 
695 |a ügyfélkapcsolat 
695 |a ügyfélpanasz-kezelés 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26493/1/Projektmunka-T%C3%B6r%C3%B6k%20Szilvia.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26493/2/20200520133450232.pdf  |z Dokumentum-elérés