A Vodafone Magyarország Zrt.-nél felmerülő ügyfélpanaszok
Saved in:
Main Author: | Török Szilvia |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | kommunikáció telekommunikáció ügyfél ügyfélkapcsolat ügyfélpanasz-kezelés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26493 |
Similar Items
Ügyfélpanaszok és azok kezelései
: Hajdú Eszter
: Hajdú Eszter
A Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiája
: Vass Dóra Kata
: Vass Dóra Kata
Az általános ügyfélkezelés és ügyfélpanaszok kezelése
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
Ügyfélpanaszok és azok kezelése a Hungary Private Transfers Kft-nél
: Palatin Levente
: Palatin Levente
A kereskedelmi folyamatok átalakulása a Vodafone Magyarország Zrt.-nél
: Komlóné Dobóczi Valéria
: Komlóné Dobóczi Valéria
A kereskedelmi folyamatok átalakulása a Vodafone Magyarország Zrt.-nél
: Komlóné Dobóczi Valéria
: Komlóné Dobóczi Valéria
Ügyfélpanaszok és kezelési módszereik a MOL Limonál
: Fellner Fanni
: Fellner Fanni
A Vodafone Magyarország Zrt. tevékenységének elemzése
: Szabó Nikolett
: Szabó Nikolett
PEGA AoM Rendszer bevezetésének hatásai a Vodafone Magyarország Zrt.-nél
: Bálint Klaudia
: Bálint Klaudia
A beszerzés ismertetése, a beszerzés folyamatának bemutatása a Vodafone Magyarország Zrt-nél
: Szikszai Zoltán
: Szikszai Zoltán
A vásárlói elégedettség jelentősége a Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiájában
: Halmai Zsolt
: Halmai Zsolt
Vodafone Magyarország Zrt. korlátlan lakossági hangalapú szolgáltatásainak vásárlási szokásai
: Borda Karolina
: Borda Karolina
Vodafone Magyarország Zrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése
: Balsa Zita Eszter
: Balsa Zita Eszter
A fogyasztói elégedettség vizsgálata a Vodafone Magyarország Zrt. lakossági piacán
: Bodor Nóra
: Bodor Nóra
A Vodafone Magyarország Zrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Szabó Borbála Anna
: Szabó Borbála Anna
Back Office informatikai támogatásának fejlesztése a Vodafone Magyarország Zrt. működésében
: Schrott Tímea
: Schrott Tímea
Külkereskedelmi anomáliák a nemzetközi gyakorlatban/A Vodafone-nál, mint Shared Service Centernél felmerülő számlázási kihívások
: Huczek Alexandra
Published: (2015)
: Huczek Alexandra
Published: (2015)
A Vodafone Magyarország Zrt. 2017-es arculatváltásának vizsgálata a lakossági szférában
: Deli Laura
: Deli Laura
Döntésbefolyásoló tényezők a telekommunikációs szektorban, a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélkörét vizsgálva
: Kocsis Gábor
: Kocsis Gábor
Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélmenedzsmentje, különös tekintettel lakossági hangalapú szolgáltatásainak vásárlási szokásaira
: Domonkos-Borda Karolina
: Domonkos-Borda Karolina
Together We Grow? A UPC Magyarország Kft. és a Vodafone Magyarország Zrt. összeolvadásának bemutatása
: Bálint Emese Magdolna
: Bálint Emese Magdolna
A BI eszközök alkalmazási lehetőségeinek bemutatása a Vodafone Magyarország Zrt.-n keresztül
: Balog Szilárd
: Balog Szilárd
A Vodafone arculatváltása
: Gyebnár Zita
: Gyebnár Zita
Az agilis működés bevezetése a Vodafone Magyarország példáján keresztül
: Lomniczi Vivien
: Lomniczi Vivien
A digitalizáció hatása a munkakörökre egyes szektorokban- Vodafone Magyarország Zrt. telekommunikációs vállalat gyakorlati bemutatásával
: Orosz Dorina
: Orosz Dorina
Az integrált vállalatirányítási rendszerek és értékesítési csatornák hatékony alkalmazása, ellenőrzése a Vodafone Magyarország Zrt. tekintetében.
: Császár Bettina Nóra
: Császár Bettina Nóra
A vállalatirányítási rendszerek, azon belül is az SAP elemzése, illetve annak alkalmazása a Vodafone Magyarország Zrt. Retail hálózatában
: Szikszai Kitti
: Szikszai Kitti
Az ISV. Hústermelést Szervező Zrt. ellátási láncában felmerülő problémák elemzése
: Magony Márta
: Magony Márta
A Vodafone válasza a globalizációs kihívásokra
: Szépfalvi Zsuzsanna
: Szépfalvi Zsuzsanna
Cafeteria-rendszer és a Vodafone Szolgáltató Központ Budapest Zrt. Cafeteria Szabályzatának elemzés
: Malik Attila
: Malik Attila
A hűségakciók vizsgálata nagyvállalatoknál; a JBL hűségpromóció bemutatása, felmerülő problémák, valamint azok megoldása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Gubricza Márk
: Gubricza Márk
A távol-keleti konténeres áruk szállítmányozása során felmerülő problémák lehetséges megoldásai
: Simon Szilvia
Published: (2007)
: Simon Szilvia
Published: (2007)
A CRM rendszer bevezetése a Vodafone Magyarországnál
: Joó Sándor
: Joó Sándor
A Vodafone Magyarország Zrt. vagyoni-, pénzügyi-, és jövedelmezőségi helyzetének értékelése, az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata három év beszámolója alapján
: Makara Anita Eszter
: Makara Anita Eszter
A Vodafone Magyarország Zrt. vagyoni-, pénzügyi-, és jövedelmezőségi helyzetének értékelése, az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata három év beszámolója alapján
: Makara Anita Eszter
: Makara Anita Eszter
Beszerzés folyamatai a T-Systems Magyarország Zrt.-nél
: Koch Anita
: Koch Anita
Marketingkommunikációs eszközök a T-Systems Magyarország Zrt.-nél
: Inges Blanka
: Inges Blanka
RFID hatástanulmány a Telenor Magyarország Zrt.-nél
: Kiss László Roland
: Kiss László Roland
A gyártás során felmerülő hibaköltség eredményre gyakorolt hatása a Robert Bosch Elektronika Kft-nél
: Pazsiczki Gábor
: Pazsiczki Gábor
Az útdíj számítás során felmerülő problémák elemzése
: Kozma Kitti
: Kozma Kitti
Similar Items
-
Ügyfélpanaszok és azok kezelései
: Hajdú Eszter -
A Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiája
: Vass Dóra Kata -
Az általános ügyfélkezelés és ügyfélpanaszok kezelése
: Kovács Tamás -
Ügyfélpanaszok és azok kezelése a Hungary Private Transfers Kft-nél
: Palatin Levente -
A kereskedelmi folyamatok átalakulása a Vodafone Magyarország Zrt.-nél
: Komlóné Dobóczi Valéria