A Burger King marketing mix elemei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vrbovszki Tamás
További közreműködők: Békési Gábor György
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
marketingeszközök
marketing terv
márkastratégiák
reklámtevékenység
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26497

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26497
005 20200908154559.0
008 200821suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vrbovszki Tamás 
245 1 2 |a A Burger King marketing mix elemei  |c Vrbovszki Tamás  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatomban a gyors étkeztetés egyik élen járó szereplőjét, a Burger King étteremláncot elemzem. Vegyesen vizsgálom meg a vállalat külföldi, illetve hazai jelenlétét. Azt szeretném bemutatni, hogy vállalat milyen eszközökkel él, melyek lehetővé teszik a hatalmas versenyben való érvényesülést és magas pozíció elérését. Megvizsgálom és bemutatom, hogy a vállalat milyen mértékben és milyen hatékonysággal integrálja a marketing mix elemeit a vállalati gyakorlatban Arra szeretnék rájönni, hogy mennyire sikeres az adott cég marketing kommunikációja, kell-e esetleg rajta valamit változtatni. Vizsgálataim során a bővített marketing mix mentén haladok. A kutatásomhoz szükséges adatokat az általam készített internetes kérdőív eredményei, internetes statisztikák, könyvek, primer és szekunder kutatások, adatbázisok, illetve egyéb online és offline információk biztosítják. A dolgozatom végén a kapott eredményeket összegzem, és ez alapján teszek javaslattételt, hogy szerintem mely marketing elemek érdemes megtartania vagy elhagynia a cégnek, illetve milyen új elemekkel bővíteném a cég marketing arzenálját. 
695 |a marketing 
695 |a marketingeszközök 
695 |a marketing terv 
695 |a márkastratégiák 
695 |a reklámtevékenység 
700 1 |a Békési Gábor György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26497/1/A%20Burger%20King%20marketing%20mix%20elemei.pdf  |z Dokumentum-elérés