Egy kereskedelmi vállalat CRM rendszerének megtervezése, szükségletének felmérése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Magyar Viktória
További közreműködők: Békési Gábor György
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CRM
e-kereskedelem
egyszerhasználatos műanyag
raktárkészlet nyilvántartás
webshop
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26498

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26498
005 20200908144023.0
008 200821suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Magyar Viktória 
245 1 0 |a Egy kereskedelmi vállalat CRM rendszerének megtervezése, szükségletének felmérése  |c Magyar Viktória  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Kutatásomnak két nagyobb célja volt. Az egyik nagyobb célkitűzésem az volt, hogy feltárjam hogyan lehet egy olyan cégnél fejleszteni az ügyfélkapcsolatot, ami már több mint egy évtizede ugyan azt a technikát alkalmazza. Valamint nincs is igazán kiforrva egy tudatos ügyfélkapcsolati menedzsment. Második nagyobb célkitűzésem pedig az volt, hogy igazoljam az ügyfélkapcsolat rendszer fejlesztése nagyban segíti az értékesítést.  Összegezve a dolgozathoz végzett kutatásokat, úgy gondolom sikerült elegendő igazolást szereznem. A kérdőívből kiderült, hogy az ügyfelek nagy része pozitívan állna a fejlesztéshez, így a cég nyugodtan állhatna neki a beruházásnak. Arra, hogy az ügyfélkapcsolati rendszer fejlesztése segíti az értékesítést, leginkább a szoftverfejlesztői interjúban kaptam visszajelzést. Megtudtam, hogy a felülete felhasználóbarát a lehető legegyszerűbb leadni a rendeléseket, így az ügyfeleknek biztosan nem okoz majd gondot. Valamint, hogy a marketing tevékenységeket is felélénkítheti majd és még több vásárlót vonzhat a céghez. Javaslatom tehát az volt, hogy érdemes belevágnia a cégnek a beruházásba. A negatívan hozzáálló ügyfeleket pedig különböző technikákkal kell megpróbálniuk átcsalogatni. Ha a funkciókat szeretnék eldönteni érdemes arról még részletesebben kikérdezni ügyfeleiket a frontvonali oldalról, valamint a dolgozókat kikérdezni back office oldalról.Dolgozatom készítésének ideje alatt pontos visszajelzést erről nem fogok kapni, hiszen az általam készített felmérés az első lépése annak, hogy megvalósulhasson ez a webes platform. Viszont úgy gondolom a kérdőívben kapott válaszok is alátámasztást nyújtanak arra, amit már korábban is írtam, mivel a partnerek kevesebb energia befektetése könnyebb és eredményesebb együttműködéseket eredményezhet. 
695 |a CRM 
695 |a e-kereskedelem 
695 |a egyszerhasználatos műanyag 
695 |a raktárkészlet nyilvántartás 
695 |a webshop 
700 1 |a Békési Gábor György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26498/1/Projektmunka%20Magyar%20Vikt%C3%B3ria%20FOMGVU.pdf  |z Dokumentum-elérés