A Metro áruház marketingjének bemutatása és elemzése
Saved in:
Main Author: | Budai Bálint |
---|---|
Other Authors: | Molnár Zsolt |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Offline marketing kereskedelem marketing marketingmix online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26501 |
Similar Items
EGY ÁRUHÁZ HANGHORDOZÓ OSZTÁLYÁNAK ÁRUFORGALMÁNAK ELEMZŐ BEMUTATÁSA
: Fa Viktor
: Fa Viktor
Hilltop borászat hazai marketingjének elemzése
: Varga Ágnes Katalin
: Varga Ágnes Katalin
„vásárlás a kanapéról” Tesco Áruház online kereskedelme
: Waszlavszki Józsefné
: Waszlavszki Józsefné
Két e-könyv áruház összehasonlítása szemkamerás kutatással
: Őrsi Virág
: Őrsi Virág
A Next Level cég online marketingjének elemzése és bemutatása
: Tóth Dóra Csenge
: Tóth Dóra Csenge
A Cloudcomfort online marketingjének vizsgálata
: Süli-Csontos Adél Kata
: Süli-Csontos Adél Kata
A Lauritzen Instore Holding Zrt. BTL marketingjének elemzése
: Kedves Adrienn
: Kedves Adrienn
A METRO Kereskedelmi Kft. szervezeti- és marketingkommunikációjának bemutatása
: Lénárt Lilla
: Lénárt Lilla
Az Intrum Zrt. marketingjének kiemelt területei
: Krupánszky Eszter
: Krupánszky Eszter
A 89.5 Music FM bemutatása, Facebook marketingjének elemzése, illetve hatásának vizsgálata
: Czabányi Enikő
: Czabányi Enikő
A Spotify content marketingjének innovációi és hatása
: Tóth Bernadett Beáta
: Tóth Bernadett Beáta
A mömax lakberendezési áruház marketingkommunikációjának vizsgálata és hatékonyságának növelésére tett javaslatok
: Liptai Gabriella
: Liptai Gabriella
A Mozaik Áruház Kft. tevékenysége, és egy új termékének piaci bevezetése
: Vida Rebeka
: Vida Rebeka
Diszkonthálózatokkal szemben a hipermarketek, avagy hogyan maradjon piacvezető a Tesco áruház.
: Nagy Renáta Klaudia
: Nagy Renáta Klaudia
A cégcsoport online marketingjének hatása a logisztikára
: Veszner Dávid
: Veszner Dávid
A dm Drogerie Markt Kft. online marketingjének és applikációjának elemzése
: Szeles Dorottya Ilona
: Szeles Dorottya Ilona
A Metro Kerekedelmi Kft. Back To School promóciójának elemzése
: Nyitrai Boglárka
: Nyitrai Boglárka
A DBR Metró projekt és kommunikációja
: Simig Csaba
: Simig Csaba
ÚJDONSÁGOK ÉS TRENDEK A SZÁLLODA ONLINE MARKETINGJÉNEK ÜZEMELTETÉSÉBEN
: Tuncsik Amanda
: Tuncsik Amanda
A természetvédelmi területek látogatói marketingjének teljesítmény- és hatásvizsgálata.
: Kenéz Timea
: Kenéz Timea
Erste Bank Hungary Zrt. kommunikációs tevékenységének, ügyfélkapcsolatának és marketingjének elemzése és fejlesztési lehetőségeinek bemutatása
: Franchi Ivan Dino
: Franchi Ivan Dino
Élelmiszerbiztonság a Metro Kereskedelmi Kft. áruházaiban
: Bozsányi Gabriella
: Bozsányi Gabriella
Felhő alapú szolgáltatások marketingjének bemutatása a Microsoft Office 365 szolgáltatásán keresztül
: Téglás András
Published: (2014)
: Téglás András
Published: (2014)
A zeneipar marketingjének fejlődése a social media hatására
: Mesa-Mayo Gábor
: Mesa-Mayo Gábor
4-es metró gazdasági hatása a háztartásokra
: Sári Csaba
: Sári Csaba
A Hunor Coop Zrt. 157-es számú Kála áruház Európai Uniós támogatásból megvalósuló átalakításának jövedelmezőségi elemzése
: Forrai Réka Orsolya
: Forrai Réka Orsolya
A METRO Kereskedelmi Kft. ellátási lánc felépítésének és logisztikai folyamatainak bemutatása
: Probáld Ervin Milos
: Probáld Ervin Milos
A Metro Group Asset Management Ingatlan Kft. gazdálkodásának átfogó elemzése
: Magyari Edina
: Magyari Edina
CASH FLOW TERVEZÉS A METRO KERESKEDELMI KFT-NÉL
: Ködmön András Gábor
: Ködmön András Gábor
Issues and Perspectives on the Water Crisis of Metro Manila Cities, Philippines
: Rocina Jose Aims R.
Published: (2023)
: Rocina Jose Aims R.
Published: (2023)
A raktározás optimalizálási lehetőségei a METRO Kereskedelmi Kft. esetében
: Tóth Henriett
: Tóth Henriett
A marketing-mix integrációja a METRO Kereskedelmi Kft. vonatkozásában
: Somogyi Vanessza Petra
: Somogyi Vanessza Petra
A METRO Kereskedelmi Kft. ellátási láncán keresztül a Vegyi Áru Beszerzés folyamatainak bemutatása
: Fodor Gábor
: Fodor Gábor
A beszerzés és a szállítói kapcsolatok elemzése a METRO Kereskedelmi Kft. folyamatain keresztül
: Csoba Gábor
: Csoba Gábor
Banki alkalmazások marketingjének hatása a fogyasztókra, fókuszban az Erste Bank George alkalmazása
: Magyarossy Fanni
: Magyarossy Fanni
A beszerzők feladatainak bemutatása a Metro Kereskedelmi Kft. szervezetében és az árképzési stratégiák eredményességének vizsgálata
: Flander Anita
: Flander Anita
Nyomon követhetőség automatizálása és lehetséges kivitelezése a Metro Kereskedelmi Kft.-nél
: Kádár Tibor
: Kádár Tibor
Kereskedelmi hitelezés a METRO Kereskedelmi Kft. gyakorlatában és vevőpolitikára gyakorolt hatása
: Juhász Ákos
: Juhász Ákos
A kereskedelmi márka és vásárlói szokások vizsgálata a Metro Kereskedelmi Kft. tevékenységében
: Bártfai Dénes
: Bártfai Dénes
Teljeskörű halasztott fizetési kérelmek folyamata és elbírálása a METRO Kereskedelmi Kft.-nél
: Szegedi Krisztina
: Szegedi Krisztina
Similar Items
-
EGY ÁRUHÁZ HANGHORDOZÓ OSZTÁLYÁNAK ÁRUFORGALMÁNAK ELEMZŐ BEMUTATÁSA
: Fa Viktor -
Hilltop borászat hazai marketingjének elemzése
: Varga Ágnes Katalin -
„vásárlás a kanapéról” Tesco Áruház online kereskedelme
: Waszlavszki Józsefné -
Két e-könyv áruház összehasonlítása szemkamerás kutatással
: Őrsi Virág -
A Next Level cég online marketingjének elemzése és bemutatása
: Tóth Dóra Csenge