Szállodai részlegek működésének bemutatása a The Three Corners Hotels & Resorts magyarországi szállodáin keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Kupcsok Veronika |
---|---|
További közreműködők: | Krausz György |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | kereskedelmi szálláshelyek munkafolyamatok szállodaipar szálláshely-szolgáltatás teljesítménymérés turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26534 |
Hasonló tételek
A COVID-19-világjárvány által okozott gazdasági nehézségek kezelése a The Three Corners Hotels & Resorts budapesti szállodáinál
: Hertelendy Mátyás
: Hertelendy Mátyás
Az innováció hatása a munkaerőpiacra a magyar szállodaiparban – a „The Three Corners Hotel and Resorts” példája
: Szedlák Viktória
: Szedlák Viktória
A The Three Corners Hotel Anna piaci koncepciójának vizsgálata
: Jarabek Tamás Gábor
: Jarabek Tamás Gábor
Az online foglalás rendszere a The Three Corners Lifestyle Hotel példáján keresztül
: Czabaday Vivien
: Czabaday Vivien
The challenges of a hotel opening based on the example of The Three Corners Lifestyle Hotel Budapest
: Lendvay Réka
: Lendvay Réka
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna
: Holicza Hanna
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza
: Surányi Liza
A munkaerő toborzás, kiválasztás és ösztönzés megvalósításának bemutatása a The Three Corners Hotels példáján
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
A Covid-19 hatásának bemutatása a szállodaiparra a The Three Corners Hotel Anna*** Superior szállodán keresztül
: Dorogi Laura Hédi
: Dorogi Laura Hédi
SZÁLLODAI RÉSZLEGEK EGYÜTTTMŰKÖDÉSE A MUSEUM HOTEL BUDAPEST-BEN
: Németh Csilla
: Németh Csilla
A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása a Three Corners Downtown Edition Hotelben
: Egedi Orsolya
: Egedi Orsolya
A szállodai részlegek közötti kommunikáció és kapcsolattartás
: Matuschik Alexander György
: Matuschik Alexander György
A szállodai rendezvények lebonyolítása a részlegek közötti kapcsolat és a gasztronómia fontosságának tükrében
: Mézes Anita Nikolett
: Mézes Anita Nikolett
VÁLTOZIK A VILÁG – VÁLTOZZON AZ ETIKA IS? (korunk vendéglátás-etikai sajátosságai az Accor Hotels budapesti szállodáin keresztül)
: Izing Orsolya Zita
: Izing Orsolya Zita
A szállodai üzletág működésének feltételei a Hunguest Hotel Platánus példáján keresztül
: Labossa Benedek Péter
: Labossa Benedek Péter
Aquaworld Resort Budapest bemutatása, Tevékenységének, működésének elemzés, fejlesztési javaslatok
: Farkas Dzsenifer
: Farkas Dzsenifer
Értékesítési technikák hatása vendégélmény elérésében, a Danubius szállodáin szemléltetve
: Dongó Krisztián
: Dongó Krisztián
Három eltérő kategóriájú szálloda jövedelmezőségének vizsgálata, a Mellow Mood csoport szállodáin keresztül
: Farkas Balázs
: Farkas Balázs
Purchasing és egyéb részlegek közötti kapcsolatok
: Szűcs Zsófia
: Szűcs Zsófia
Szállodán belüli részlegek együttműködése és ennek jelentőségének vizsgálata a Corinthia Hotel Budapestben
: Németh Eszter
: Németh Eszter
Szállodai F&B részleg elemzése az USA-ban a The Sagamore Resort példáján keresztül
: Paltineanu Evelin
: Paltineanu Evelin
Szállodai marketingtevékenységek bemutatása a Hotel Regnum Residence példáján keresztül
: Németh Rebeka
: Németh Rebeka
Az animáció hozzáadott értéke a szállodai vendégelégedettséghez a Camping Tamarit Beach Resort példáján keresztül
: Köles Réka
: Köles Réka
A Business Center feladatai és a hozzá kapcsolódó részlegek
: Szedlák Beatrix Adrienn
: Szedlák Beatrix Adrienn
A Corner Szerb Étterem felkészülése az ünnepi időszakokra
: Barabás Márk
: Barabás Márk
A részlegek közötti kommunikáció és annak fejlesztése vendégelégedettség szempontjából
: Gaál Beatrix
: Gaál Beatrix
A szállodai vendéglátás tevékenységének bemutatása a Petneházy Club Hotel példáján keresztül
: Gnandt Tamás István
: Gnandt Tamás István
A CORNER zálogház zrt. bemutatása költség és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Jakubovics Dániel
: Jakubovics Dániel
Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül
: Kurucz Brigitta
: Kurucz Brigitta
A szállodai animáció bemutatása a Floresta Hotel segítségével
: Géczi Gabriella
: Géczi Gabriella
A szállodai marketing tevékenység értékelése a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest, a Four Seasons Hotel Singapore és a Four Seasons Resort Kuda Huraa összehasonlító példáján keresztül
: Hajtó Abigél
: Hajtó Abigél
A SabeeApp szállodai szoftver bemutatása a balatonföldvári Hotel Főnix példáján keresztül
: Vértes Boglárka
: Vértes Boglárka
Wellness részlegek működése és jelentősége az üzleti szállodákban, az InterContinental Budapest***** példáján keresztül
: Kerschner Kamilla
: Kerschner Kamilla
Asian answers to COVID-19-induced unemployment through the example of three countries
: Tóth Arnold, et al.
Megjelent: (2022)
: Tóth Arnold, et al.
Megjelent: (2022)
Rendezvények lebonyolítása és az érintett részlegek jellemzése a Budapest Marriott Hotelben
: Modafferi-Institoris Anna Eszter
: Modafferi-Institoris Anna Eszter
Szállodai árképzési módszerek a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
: Deák Zsófia Janka
: Deák Zsófia Janka
Aquaworld Resort Budapest Hotel kommunikációs helyzete és protokoll elvárásai
: Szecsődi Vanda
: Szecsődi Vanda
Az egészségturizmus és szolgáltatásainak bemutatása a Barack Thermal Resort-on keresztül
: Lovas Nikolett
: Lovas Nikolett
Az Avar Hotel működésének és különböző munkafolyamatainak bemutatása
: Sütő Luca
: Sütő Luca
Granada Konferencia, Wellness és Sport Hotel működésének bemutatása
: Szabó Laura
: Szabó Laura
Hasonló tételek
-
A COVID-19-világjárvány által okozott gazdasági nehézségek kezelése a The Three Corners Hotels & Resorts budapesti szállodáinál
: Hertelendy Mátyás -
Az innováció hatása a munkaerőpiacra a magyar szállodaiparban – a „The Three Corners Hotel and Resorts” példája
: Szedlák Viktória -
A The Three Corners Hotel Anna piaci koncepciójának vizsgálata
: Jarabek Tamás Gábor -
Az online foglalás rendszere a The Three Corners Lifestyle Hotel példáján keresztül
: Czabaday Vivien -
The challenges of a hotel opening based on the example of The Three Corners Lifestyle Hotel Budapest
: Lendvay Réka