A New York Palota által ellátott F&B feladatok bemutatása
Elmentve itt :
Szerző: | Szatmári Brigitta |
---|---|
További közreműködők: | Gancsovné Rossi Krisztina |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | SWOT-elemzés gasztronómia rendezvényszervezés szállodaipar vendéglátás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26545 |
Hasonló tételek
Historia Hangvilla által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Babustyák-Horváth Eszter
: Babustyák-Horváth Eszter
A T62 Hotel által ellátott F&B feladatok
: Szakos Betti
: Szakos Betti
Az Arrabona étterem által ellátott F&B feladatok
: Nemes Sára
: Nemes Sára
A Hotel President által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Farkas Krisztián
: Farkas Krisztián
Hotel President Budapest által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Horváth Krisztina
: Horváth Krisztina
Az Intercontinental Budapest által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Németh Noémi Aletta
: Németh Noémi Aletta
A Vörös Postakocsi Étterem által ellátott F&B feladatok
: Csépke Katalin
: Csépke Katalin
A Mercure Budapest Korona által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Slam Patrik
: Slam Patrik
A NOVOTEL CENTRUM ÁLTAL ELLÁTOTT F&B FELADATOK BEMUTATÁSA ÉS ELEMZÉSE
: Faragó Anett
: Faragó Anett
Az Alma Mater tanétterem által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Dudás Kata
: Dudás Kata
Az NH Budapest City által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Klabacsek Szilvia
: Klabacsek Szilvia
Az Aquaworld Resort Budapest által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Szücs Noémi
: Szücs Noémi
A Novotel Budapest Danube Hotel által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Spilák Alexandra
: Spilák Alexandra
F&B által ellátott feladatok részletes bemutatása és elemzése a Sofitel szállodában
: Kristó Frigyes
: Kristó Frigyes
Az NH Budapest City által ellátott F&B feladatok bemutatása és elemzése
: Juhász Krisztina
: Juhász Krisztina
A Radisson Blu Béke Hotel, Budapest által ellátott F&B feladatok
: Kupás Dorina
: Kupás Dorina
Az üzlet által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése a Tanya Csárda Étteremben.
: Bajkai Bettina
: Bajkai Bettina
A Radisson Blu Béke Hotel által ellátott F&B feladatok bemutatása és elemzése
: Szabó Alexandra
: Szabó Alexandra
A Calimbra Wellness és Konferencia Hotel**** által ellátott F&B feladatok bemutatása és elemzése
: Gramantik Fanni
: Gramantik Fanni
A Hotel Novotel Budapest City által ellátott F&B feladatok (A'la carte, rendezvény, kiszállítás...) bemutatása, elemzése
: Kocza Krisztina
: Kocza Krisztina
Munkaerőpiaci trendek hatásai Budapest régió szemén keresztül, a New York Palota bemutatásával
: Pozderka Bálint Timót
: Pozderka Bálint Timót
Budapesti luxusszállodák egymáshoz viszonyított komplex elemzése - Rivaldafényben az Anantara New York Palota
: Benczúr Dzsesszika
: Benczúr Dzsesszika
Az üzlet által ellátott F&B feladatok (a’la carte, rendezvény, kiszállítás) bemutatása, elemzése a La Fiesta Party Service-nél
: Pribelszky Zsolt
: Pribelszky Zsolt
Stratégiai döntéshozatal és jövedelmezőség vizsgálata a New York Palota 5 éves működése tükrében (2010-2014)
: Tomasics Nóra
: Tomasics Nóra
A Sugár Bowling & Pub által ellátott feladatok bemutatása, elemzése
: Varga Franciska
: Varga Franciska
Borok a New York Palotában
: Füle Petra
: Füle Petra
HOUSEKEEPING ÁLTAL ELLÁTOTT FELADATOK BEMUTATÁSA ÉS ELEMZÉSE AZ AQUINCUM HOTEL BUDAPESTBEN
: Mihály Dániel
: Mihály Dániel
A New York Café fogyasztóinak márkahűsége
: Pasztosics Dóra
: Pasztosics Dóra
Arculatváltoztatás a New York Palace Kft. életében
: Kiss Hajnalka
: Kiss Hajnalka
A New York kávéház régen és most
: Szabó Orsolya Daniella
: Szabó Orsolya Daniella
Front Office tevékenységei a New York Palace-ban
: Pásztai Edina Kinga
: Pásztai Edina Kinga
Az Anantara New York Palace Budapest Hotel esettanulmánya
: Valentin Vivien
: Valentin Vivien
Successful Management of Hotel F&B
: Lőrincz Ádám
: Lőrincz Ádám
A Mercure Budapest City Center által működtetett F&B részleg feladatainak elemzése
: Forgács Réka
: Forgács Réka
A Hibiscus Hotels Floresta F&B területének bemutatása
: Pálinkás Zsófia
: Pálinkás Zsófia
A Maybelline New York márka piacrész növelésének stratégiája Magyarországon
: Kantár Bence
: Kantár Bence
Vendégelégedettség mérése és minőségfejlesztés a New York Residence-ben
: Pintér Vivien
: Pintér Vivien
F&B menedzsment a Hilton Budapestben
: Varga Bernadett
: Varga Bernadett
Az F&B üzemegység bemutatása a Mystery Hotelen keresztül.
: Takács Gergő
: Takács Gergő
Anantara New York Palace Budapest Hotel ***** Rendezvényszervező munkakör felépítése, ismertetése
: Olaszka Dóra
: Olaszka Dóra
Hasonló tételek
-
Historia Hangvilla által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Babustyák-Horváth Eszter -
A T62 Hotel által ellátott F&B feladatok
: Szakos Betti -
Az Arrabona étterem által ellátott F&B feladatok
: Nemes Sára -
A Hotel President által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Farkas Krisztián -
Hotel President Budapest által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Horváth Krisztina