Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Adamik Ottília
További közreműködők: Brávácz Dr. Ibolya
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:banki szolgáltatás(ok)
bankmarketing
marketing mix
marketingeszközök
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26550

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26550
005 20210329091748.0
008 200911suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Adamik Ottília 
245 1 0 |a Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában  |c Adamik Ottília  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A témámban egy aktuális kérdéskörfeldolgozására tettem kísérletet tekintettel arra tényre, hogy az egész avilággazdaság mozgatórugója a kereslet és a kínálat. Ahhoz, hogy egy adotttermék/szolgáltatás iránt kereslet alakuljon ki, ehhez elengedhetetlen egysikeres marketing stratégia kidolgozása. Ennek fő célja, hogy egytermékcsoportot el tudjunk helyezni a piacon, alkalmazkodva a változó piaci igényeknekmegfelelően. A záródolgozatomban egy diákok számára létrejött számlacsomag kerül bemutatásra általam. A témaválasztásomnál azis motivált, hogy én saját magam is részét képezem ennek a célcsoportnak, és amindennapok során használom a bank ilyen irányú szolgáltatásait, a pénzügyeimkezelése során.Összegezve úgy gondolom,hogy a HelloBB számlacsomag egy rendkívül jó termék a tanulói célcsoport számára, kiállja apróbát mind a versenytársaival, mind pedig Budapest Bank többi termékévelszemben. Továbbá úgy vélem sikerült kellő részletességgel megismertetnem a terméket az olvasóval, és rávilágítanom erősségeire, és gyengeségeire egyaránt. 
695 |a banki szolgáltatás(ok) 
695 |a bankmarketing 
695 |a marketing mix 
695 |a marketingeszközök 
695 |a marketingkommunikáció 
700 1 |a Brávácz Dr. Ibolya  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26550/1/Marketing%20mix%20alkalmaz%C3%A1sa%20a%20Budapest%20Bankn%C3%A1l%20a%20tanul%C3%B3i%20c%C3%A9lcsoport%20vonatkoz%C3%A1s%C3%A1ban_Adamik_Ott%C3%ADlia_BSAHUA.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26550/2/titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26550/3/FOSZK_OF_adamik_ott%C3%ADlia_bsahua.pdf  |z Dokumentum-elérés