Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában
Saved in:
Main Author: | Adamik Ottília |
---|---|
Other Authors: | Brávácz Dr. Ibolya |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | banki szolgáltatás(ok) bankmarketing marketing mix marketingeszközök marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26550 |
Similar Items
A marketing-mix integrációja a METRO Kereskedelmi Kft. vonatkozásában
: Somogyi Vanessza Petra
: Somogyi Vanessza Petra
A marketing mix alkalmazása a Studex Hungary Kereskedelmi Kft. gyakorlatában.
: Jacob Jázmin Zoé
: Jacob Jázmin Zoé
Makrokörnyezet szerepe a marketing mix kialakításában, egy árutermelő, értékesítő és szolgáltató kisvállalkozás vonatkozásában
: Tóth Gábor Bálint
: Tóth Gábor Bálint
Bp Creamy marketing - mix elemzés
: Cserti Viola Erika
: Cserti Viola Erika
Burger king Marketing Mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
A Burger King marketing mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
The New Media's Effects on Hospitality Marketing Mix
: Rétszilasi Melinda
: Rétszilasi Melinda
Az online kurzusok és tanulói applikációk az oktatásban
: Janda Richárd
: Janda Richárd
Öngondoskodási lehetőségek a Budapest Banknál
: Kristóf Melinda
: Kristóf Melinda
Ügyfélorientált szemlélet a Budapest Banknál
: Horváth Zita Fanni
: Horváth Zita Fanni
A tanulói stressz, az iskola és a pedagógus szerepe
: Korenika Attila
: Korenika Attila
Digitális és osztálytermi oktatás vizsgálata módszertani és tanulói szempontból
: Szabó Eszter Rebeka
: Szabó Eszter Rebeka
A HALLGATÓI, TANULÓI FOGLALKOZTATÁS HATÁSA A KARRIERRE ÉS A SKILLEKRE
: Csiba Flóra
: Csiba Flóra
A marketing mix vizsgálata a street food világában.
: Németh Csaba Bendegúz
: Németh Csaba Bendegúz
Az IKEA tevékenysége, fókuszban a marketing-mix elemeivel
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Budapesti Fürdőkultúra imázsa vizsgálata egy adott célcsoport körében
: Márkus Lilla
: Márkus Lilla
Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt. kereskedelme és marketing mix elemzése
: László Flóra Éva
: László Flóra Éva
Egy End-to-End folyamat integrálása a változásmenedzsment eszközeivel egy multinacionális gyógyszeripari vállalat könyvelői részlegén
: Adamik Ottília
: Adamik Ottília
Fiatal generációk a szépségtanácsadásban. Új célcsoport az AVON-nál
: Simon Ágnes
: Simon Ágnes
Kiskorúak által okozott célcsoport anomáliák torzító hatása a vállalkozások közösségi média marketing stratégiájára
: Micserics Anna Mária
: Micserics Anna Mária
Online marketing mix - A megtérülés és a hatékonyság szerepe
: Boronkai Boglárka
: Boronkai Boglárka
A 7P marketing mix alkalmazásának bemutatása a szállodaiparban
: Kerék Kata
: Kerék Kata
Marketing mix szerepe és vizsgálata a Serpentize márka esetében
: Kürti Péter
: Kürti Péter
Tanári és tanulói szerepek egy üzleti szimulációs játékban az angol nyelvórán
: Loch Ágnes
Published: (2016)
: Loch Ágnes
Published: (2016)
A turizmus és a tanulás összefüggéseinek vizsgálata egy ajkai középiskola tanulói körében
: Szalai Mihály
: Szalai Mihály
Az IIR Magyarország vállalati marketingstratégiájának elemzése, a célcsoport elégedettség vizsgálatával
: Tóth Barbara
: Tóth Barbara
Személyi kölcsön termék árazásának vizsgálata a Budapest Banknál
: Szőke Krisztina
: Szőke Krisztina
Az Üzleti Modell Vászon bemutatása a Budapest Banknál
: Molnár Dóra
: Molnár Dóra
Vállalati ügyfélkezelés és számlavezetési folyamatok a Budapest Banknál
: Boros Petra Krisztina
: Boros Petra Krisztina
A Balanced Scorecard alkalmazása két eltérő tulajdonosi hátterű magyar banknál
: ubránkovics ádám
: ubránkovics ádám
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka
: Lovász Hajnalka
A rugalmas foglalkoztatás és vezetői kihívásai a Budapest Banknál
: Pimper Boglárka Eszter
: Pimper Boglárka Eszter
A 7 tényezős marketing-mix bemutatása a Chevrolet márka példáján keresztül
: Iváncsevits Gábor
: Iváncsevits Gábor
A marketing mix és -stratégia érvényesülése az à table! kereskedelmi egységeknél
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
A VenToura Travel Kft. Utazási Irodának tevékenységében alkalmazott marketing-mix
: Kocsy Dóra
: Kocsy Dóra
Marketing tevékenység bemutatása az UniCredit banknál
: Szentandrássy Lili
: Szentandrássy Lili
A Nokia Lumia okostelefon-termékportfólió marketingkommunikációs konstrukciója és eszközei a célcsoport aspektusából
: Balla Dóra
Published: (2014)
: Balla Dóra
Published: (2014)
A roma lakosság mint speciális célcsoport integrációja a munkaerő-piacra (gyöngyösi kistérségben)
: Jelinek Zsófia Ilona
: Jelinek Zsófia Ilona
A vendéglátás szakma népszerűsítési lehetőségeinek vizsgálata az általános iskola 7-8. osztályos tanulói körében
: Molnár Dávid Örs
: Molnár Dávid Örs
Célcsoport elérése az elektronikus ruházati kiskereskedelemben az online marketing eszköztára segítségével az Ille-Olla Kft. példáján
: Hartyáni Lilla Anna
: Hartyáni Lilla Anna
Similar Items
-
A marketing-mix integrációja a METRO Kereskedelmi Kft. vonatkozásában
: Somogyi Vanessza Petra -
A marketing mix alkalmazása a Studex Hungary Kereskedelmi Kft. gyakorlatában.
: Jacob Jázmin Zoé -
Makrokörnyezet szerepe a marketing mix kialakításában, egy árutermelő, értékesítő és szolgáltató kisvállalkozás vonatkozásában
: Tóth Gábor Bálint -
Bp Creamy marketing - mix elemzés
: Cserti Viola Erika -
Burger king Marketing Mix elemei
: Vrbovszki Tamás