Az amerikai futball népszerűségének növekedése a televíziós közvetítés hatására
Saved in:
Main Author: | Bencsics Márk |
---|---|
Other Authors: | Szabó Dániel |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Kommunikáció Média Amerikai futball |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2658 |
Similar Items
Amerikai Futball (NFL) és Super Bowl Marketing és kommunikáció a sportvilágban
: Szücs Kristóf
: Szücs Kristóf
Diákmunka közvetítés tendenciái Magyarországról az Amerikai Egyesült Államokba az elmúlt 10 évben
: Sneé Kristóf Hannó
: Sneé Kristóf Hannó
A Marketing újragondolása a közösségi média népszerűségének hatására
: Busa Tamás
: Busa Tamás
Utazásszervezés - Utazás közvetítés az utazási irodában
: Vadász Liza Laura
: Vadász Liza Laura
A futball átigazolási piaca
: Keskeny Richárd Gábor
: Keskeny Richárd Gábor
Futball az európai számvitel nyelvén
: Keserű Benjámin Sándor
: Keserű Benjámin Sándor
A futball, mint biztonságpolitikai tényező
: Varga Kíra
: Varga Kíra
A futball, mint turisztikai vonzerő
: Bujnyik Balázs
: Bujnyik Balázs
Streaming szolgáltatók növekvő népszerűségének, versenyének és marketingstratégiájának vizsgálata, összehasonlítva a hagyományos televízió és mozi ismertségével
: André Blanka Laura
: André Blanka Laura
Az alternatív tejpótlók piaci növekedése
: Pap Milán
: Pap Milán
A munkaerő-közvetítés gyakorlata a KG International Kft.-nél
: Végh Dóra
: Végh Dóra
A televízió hatása a társadalmi értékorientációra, az amerikai és európai modellek tükrében
: Gera Patrícia
Published: (2007)
: Gera Patrícia
Published: (2007)
A futball és a vendéglátás közötti kapcsolat
: Ilyés Szilvia Patrícia
: Ilyés Szilvia Patrícia
Tematikus éttermek népszerűségének és működési sajátosságainak vizsgálata
: Benkő Dávid Márk
: Benkő Dávid Márk
A 77 Elektonika Kft. növekedése és nemzetköziesedése
: Tjamla Banack Irén Lilla
: Tjamla Banack Irén Lilla
A kriptovaluták népszerűségének hatása a hardverárakra
: Urbán Dániel
: Urbán Dániel
Futball Pénzügyek, a Financial Fair Play bemutatása és hatásai
: Horváth Ádám
: Horváth Ádám
Sörkultúra, sörtörténet Magyarországon – Kézműves sörök növekedése a piacon
: Pribus Lilla Ildikó
: Pribus Lilla Ildikó
Múzeumok külső kommunikációja és népszerűségének vizsgálata
: Sipos Enikő
: Sipos Enikő
Toborzás és integráció - egy startup növekedése multikulturális környezetben
: Bakró-Nagy Luca
: Bakró-Nagy Luca
A true crime műfaja és népszerűségének vizsgálata
: Szendrey Réka
: Szendrey Réka
A fiatalok munkaerőpiaci jelenléte, képzési lehetőségeik növekedése a jövőben
: Szabó Nikolett Fanni
: Szabó Nikolett Fanni
Pálinka, mint hungarikum és népszerűségének növelési lehetőségei
: Madar Gwendolin
: Madar Gwendolin
Influencer marketing, a véleményvezérek befolyásoló erejének növekedése a vásárlói magatartásra
: Tomhauser Bence
: Tomhauser Bence
Élménykeresés a turizmusban Egyedi szálláshelyek népszerűségének vizsgálata Magyarországon
: Sidlovics Eszter
: Sidlovics Eszter
A portugál közszolgálati televízió
: Dobos Eszter
: Dobos Eszter
Az izlandi turizmus növekedése, ennek hatásai a környezetre és a helyiek életére
: Horváth Réka
: Horváth Réka
A sportrendezvények hatása a rendezvényszervezésben A sportrendezvények népszerűségének kulcsa
: Koós Sándor Levente
: Koós Sándor Levente
Egy szálloda gazdálkodásának bemutatása, bevételének növekedése, ennek hatása a komplex működésre
: Szabó Luca Szilvia
: Szabó Luca Szilvia
A fogyasztói igény változása a csúcsgasztronómia és a minőségi ételek iránt a Bocuse d’Or versenysorozat és a médiában feltűnt sztárséfek népszerűségének hatására
: Kapitány Virág Viktória
: Kapitány Virág Viktória
A teaházak népszerűségének okai és a szolgáltatásból fakadó jellemzők
: Szegedi Anikó
: Szegedi Anikó
Budapest vendégforgalmának növekedése és az ennek érdekében végzett marketingtevékenység az elmúlt 15 évben
: Recskáné Nagy Brigitta
: Recskáné Nagy Brigitta
A televízió hatása a gyermekekre
: Faludi Barbara
Published: (2007)
: Faludi Barbara
Published: (2007)
A televízió hatása a sportra
: Veres Gábor
: Veres Gábor
Nők ábrázolása a televíziós reklámokban
: Szakácsi Dalma
: Szakácsi Dalma
Televíziós interjúkészítés a 21. században
: Varga Klaudia
: Varga Klaudia
A televízió értékközvetítő szerepének átalakulása
: Doleschall Petra
: Doleschall Petra
NB1 és NB2-es futball klubok utánpótlás-nevelésének költség szempontú vizsgálata
: Pogácsás János
: Pogácsás János
A FinTech szolgáltatások népszerűségének vizsgálata a magyar lakosság körében
: Bérdi Dorottya
: Bérdi Dorottya
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a hazai zenei előadók népszerűségének fenntartása érdekében
: Szabó Panna Zita
: Szabó Panna Zita
Similar Items
-
Amerikai Futball (NFL) és Super Bowl Marketing és kommunikáció a sportvilágban
: Szücs Kristóf -
Diákmunka közvetítés tendenciái Magyarországról az Amerikai Egyesült Államokba az elmúlt 10 évben
: Sneé Kristóf Hannó -
A Marketing újragondolása a közösségi média népszerűségének hatására
: Busa Tamás -
Utazásszervezés - Utazás közvetítés az utazási irodában
: Vadász Liza Laura -
A futball átigazolási piaca
: Keskeny Richárd Gábor