A Pizza Forte marketingstratégiája és marketingkommunikációs eszközeinek bemutatása
Saved in:
Main Author: | Juhász Balázs |
---|---|
Other Authors: | Kopcsay Dr. László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Pizza Forte |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2660 |
Similar Items
Pizza Forte marketingstratégiája és a fogyasztók szemlélete
: Bartalis Bernadett
: Bartalis Bernadett
Az Algoflex Forte reklámhatékonyságának elemzése és fogyasztási szokásainak bemutatása
: Farkas Bence
: Farkas Bence
Marketingkommunikáció és online marketing tevékenységek a pizza készítés világában
: Vitéz Lotti
: Vitéz Lotti
Két hazai gyógyfürdő marketingkommunikációs eszközeinek elemző bemutatása
: Kapitány Adrienn
: Kapitány Adrienn
Pizza Monkey marketing tevékenységének elemző bemutatása
: Rákos Márk
: Rákos Márk
Az IKEA marketingkommunikációs eszközeinek elemzése
: Farkas Nikola
: Farkas Nikola
Ahány ország, annyiféle pizza.
: Varga Réka Petra
: Varga Réka Petra
Egy HR szolgáltató marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata
: Gregor Blanka
: Gregor Blanka
Kínálatelemzés a Pizza Mamma pizzériában
: Mészáros Adél Mária
: Mészáros Adél Mária
A Pizza Hut dolgozóinak feladatai
: Erdősi Luca
: Erdősi Luca
Közösségi média, a divatipar marketingkommunikációs eszközeinek vonatkozásában
: Schindl Gabriella Éva
: Schindl Gabriella Éva
Magyar turisztikai Start up marketingkommunikációs eszközeinek hatásvizsgálata
: Vatamány Vivien
: Vatamány Vivien
A Street Food, mint gasztronómiai irányzat bemutatása, és marketingkommunikációs eszközeinek ismertetése.
: Baráz Patrícia
: Baráz Patrícia
A franchise rendszerek bemutatása a Pizza EATaliano példáján keresztül
: Bognár Ákos
: Bognár Ákos
A Unit Linked, mint pénzügyi befektetési lehetőség és az Aegon Forte életbiztosítási termék
: Papp Diána
: Papp Diána
A gazdasági társaságok átalakulásának könyvvizsgálata a BDO Forte Audit Könyvvizsgáló Kft. gyakorlatán keresztül
: Pusztai Judit
: Pusztai Judit
A divat marketingkommunikációs eszközeinek hatékonyságmérése az új fogyasztók körében
: Gagyi Diána
: Gagyi Diána
Az MLM rendszerek marketingkommunikációs eszközeinek összehasonlítása a pénzügyi szektorban
: Kurucz Edit Nikolett
: Kurucz Edit Nikolett
Dunakeszi településmarketing eszközeinek elemzése
: Cselle Balázs
: Cselle Balázs
Az Algoflex piaci helyzetének és fogyasztói megítélésének vizsgálata és a gyógyszeripar marketingkommunikációs eszközeinek bemutatása
: Fábsics Natália
: Fábsics Natália
Let's Pizza franchise vállalkozás Magyarországon történő beindításának mérföldkövei
: Miklós Krisztián Pál
: Miklós Krisztián Pál
A mikro-, kis-, és középvállalkozások marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata a táplálékkiegészitők iparában
: Hajnal András Bence
: Hajnal András Bence
A mikro-, kis-, és középvállalkozások marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata a táplálékkiegészítők iparában
: Hajnal András Bence
: Hajnal András Bence
Egy környezetbarát vállalkozás marketingkommunikációs eszközeinek elemzése, a Folprint Nyomda Kft. bemutatásával
: Tari Nóra
Published: (2014)
: Tari Nóra
Published: (2014)
Pizza box and sustainable food packaging. An exploratory study on consumers' perspectives.
: Nguyen Minh Tu
: Nguyen Minh Tu
A Pizza Palazzo étterem és az olasz gasztronómia kedveltsége hazánkban
: Kiss Eszter
: Kiss Eszter
Pizzéria a legjavából - A Pizza Hut marketingtevékenysége a hazai piacon
: Kányai Adrienn Roxána
: Kányai Adrienn Roxána
A Pizza Me Központ Kft. pénzkezelési szabályzata, számviteli politikája keretében
: Bocz Csilla Mária
: Bocz Csilla Mária
Az Aptiv Connection System Hungary Kft. marketingkommunikációs eszközeinek alkalmazása munkaerő toborzás területén
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Százhalombatta településmarketing eszközeinek vizsgálata
: József Orsolya
: József Orsolya
Koktéltrendek Magyarországon, külföldhöz viszonyítva az abádszalóki Sunset Panorama Cocktail Bar & Pizza alapján.
: Nagy Szabolcs
: Nagy Szabolcs
Japán média eszközeinek magyarországi elterjedése
: Tasi Alexandra
Published: (2014)
: Tasi Alexandra
Published: (2014)
A projektmenedzsment eszközeinek megvalósulása a "Green Pearl" építőipari projektben
: Kiss András Balázs
: Kiss András Balázs
A különböző generációk motivációs eszközeinek vizsgálata
: Gonda Nóra
: Gonda Nóra
Net-kert Kft. bemutatása és marketingstratégiája
: Tolnai Tamás
: Tolnai Tamás
Az MKB Bank (MBH Bank) Social media marketing eszközeinek bemutatása
: Ihász Péter István
: Ihász Péter István
Az Alphasonic Kft. Marketingstratégiája
: Balázs Boglárka
: Balázs Boglárka
Videójátékot forgalmazó cégek marketingstratégiája
: Mucsi Balázs
: Mucsi Balázs
Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása induló vállalkozásoknál
: Freudenfeld-Förster Noémi
: Freudenfeld-Förster Noémi
A direkt marketing eszközeinek értékelése és alkalmazása
: Bodorkós Krisztina
: Bodorkós Krisztina
Similar Items
-
Pizza Forte marketingstratégiája és a fogyasztók szemlélete
: Bartalis Bernadett -
Az Algoflex Forte reklámhatékonyságának elemzése és fogyasztási szokásainak bemutatása
: Farkas Bence -
Marketingkommunikáció és online marketing tevékenységek a pizza készítés világában
: Vitéz Lotti -
Két hazai gyógyfürdő marketingkommunikációs eszközeinek elemző bemutatása
: Kapitány Adrienn -
Pizza Monkey marketing tevékenységének elemző bemutatása
: Rákos Márk