Biomarketing a bioélelmiszer-piac bemutatása, a kategória iránti kereslet alakulása a fiatal felnőttek körében
Elmentve itt :
Szerző: | Lengyel Petra |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Bioélelmiszerek Élelmiszer-marketing Fogyasztói magatartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26658 |
Hasonló tételek
A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében
: Kaposvári Petra
: Kaposvári Petra
Megfelelési kényszer a fiatal felnőttek körében
: Buda Lilla
: Buda Lilla
Környezettudatos fogyasztás a fiatal felnőttek körében Magyarországon
: Igler Szilárd
: Igler Szilárd
Pénzügyi műveltség a magyarországi fiatal felnőttek körében
: Mátravölgyi Bátor
: Mátravölgyi Bátor
A tradicionális és az újhullámos desszertek iránti kereslet elemzése a hazai fogyasztók körében
: Szögeczki Luca
: Szögeczki Luca
A fenntartható élelmiszerfogyasztás vizsgálata a fiatal felnőttek körében
: Szőke Bettina
: Szőke Bettina
Egészségtudatosság és bioélelmiszer fogyasztási szokások a hazai lakosság körében
: Csapó Réka
: Csapó Réka
Hogyan változott a zöld kozmetikai termékek iránti kereslet a COVID19 hatására a Budapesten és az agglomerációban élő fiatal felnőtt nők körében
: Kohlbauer Fanni
: Kohlbauer Fanni
Az innovatív marketing eszközök megítélése a fiatal felnőttek körében
: Ujlaki Áron Gyula
: Ujlaki Áron Gyula
Craft sörök hatása a vendéglátásra, budapesti fiatal felnőttek körében
: Ordasi Dénes
: Ordasi Dénes
Fiatal felnőttek táplálkozási szokásai
: Somogyi Nóra Ilona
: Somogyi Nóra Ilona
Fiatal felnőttek ismerkedési szokásai
: Balázs Villő Júlia
: Balázs Villő Júlia
Fiatal felnőttek ismerkedési szokásai
: Balázs Villő Júlia
: Balázs Villő Júlia
A fenntartható megoldások iránti kereslet és kínálat változása a rendezvényszervezésben
: Kemény Kitti
: Kemény Kitti
A közösségi média hatása a toborzásra a fiatal felnőttek körében
: Ádám Csilla Rebeka
: Ádám Csilla Rebeka
A közösségi média hatása a toborzásra a fiatal felnőttek körében
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
A fiatal felnőttek a vendéglátásban
: Hankó Szilvia
: Hankó Szilvia
A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében
: Sitku Fanni
: Sitku Fanni
A kézműves italok népszerűsége a fiatal-, illetve középkorú felnőttek körében
: Hegyi Ábel
: Hegyi Ábel
A fiatal felnőttek életkezdési válsága
: Bartha Boglárka
: Bartha Boglárka
Fiatal felnőttek kivándorlási hajlandósága Magyarországon
: Horváth Gergő
: Horváth Gergő
Az esküvőszervezők iránti kereslet változásai, és ezek hatása a kínálati oldalon
: Matyi Anita
: Matyi Anita
Fiatal felnőttek és a munkahelyi stressz
: Temela Fanni
: Temela Fanni
Kiégés-prevenciós lehetőségek vizsgálata egy tehetséggondozó intézményben tanuló fiatal felnőttek körében
: Mérei Zsófia
: Mérei Zsófia
Fiatal felnőttek az internetes zaklatás árnyékában
: Horváth Noémi
: Horváth Noémi
Fiatal felnőttek szórakozóhely-látogatási szokásai Budapesten
: Mezei Martin
: Mezei Martin
Az önkéntes munka és motiváció kapcsolata, valamint hatásai a fiatal felnőttek körében
: Lempner Vivien
: Lempner Vivien
Az értékalapú és a növekedési részvények iránti kereslet változásai és egymásra gyakorolt hatásuk
: Csejtei Norbert
: Csejtei Norbert
Hulladékból érték? - Környezetkímélő dekorációk forgalmazására specializálódott fiktív e-kereskedelmi vállalkozás iránti kereslet felmérése
: Tóth Csilla
: Tóth Csilla
Fiatal felnőttek vállalkozói hajlandósága és motivációja Magyarországon
: Kerek Alexandra Alma
: Kerek Alexandra Alma
A közösségi médiák lehetőségei a vállalati stratégiákban és hatásainak vizsgálata a fiatal felnőttek körében
: Lantos-Németh Andrea
: Lantos-Németh Andrea
A hazai és nemzetközi gasztro-influencerek hatása a gasztronómiai fogyasztási szokásokra a fiatal felnőttek körében
: Garancsy András
: Garancsy András
Az Öngondoskodás és Pénzügyi Kultúra A Pénzügyi és Nem Pénzügyi Felsőoktatásban Résztvevő Fiatal Felnőttek Körében
: Macsuga Bence Péter
: Macsuga Bence Péter
Fiatal felnőttek hagyományos és tájjellegű élelmiszerekhez kapcsolódó fogyasztói magatartása
: Kovács Nóra
: Kovács Nóra
Fiatal felnőttek lehetőségei, ha franchise vállalkozást indítanának ma Magyarországon
: Kún Bence Csaba
: Kún Bence Csaba
A fiatal felnőttek szakképzése és a kapunyitási pánik közötti összefüggések
: Bohatiné Herczeg Gabriella
: Bohatiné Herczeg Gabriella
Az Employer Branding szerepe a fiatal felnőttek toborzásában és megtartásában
: Tóth Dóra
: Tóth Dóra
Top gasztronómiai trendek vizsgálata felnőttek körében
: Hirschler Rebeka
: Hirschler Rebeka
Az internet szerepe az utazási döntések meghozatalára a fiatal felnőttek körében, különös tekintettel az utazási portálok használatára
: Horváth Dominika
: Horváth Dominika
Bioélelmiszer marketing Az ökológiai gazdálkodásból származó termékek fogyasztói megítélése és marketingje
: Józsa Krisztina
Megjelent: (2013)
: Józsa Krisztina
Megjelent: (2013)
Hasonló tételek
-
A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében
: Kaposvári Petra -
Megfelelési kényszer a fiatal felnőttek körében
: Buda Lilla -
Környezettudatos fogyasztás a fiatal felnőttek körében Magyarországon
: Igler Szilárd -
Pénzügyi műveltség a magyarországi fiatal felnőttek körében
: Mátravölgyi Bátor -
A tradicionális és az újhullámos desszertek iránti kereslet elemzése a hazai fogyasztók körében
: Szögeczki Luca