A Wal-Mart nemzetközivé válása és németországi bukása
Saved in:
Main Author: | Tardos Zsófia Boglárka |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Wal-Mart Élelmiszer-kereskedelem Németország |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26703 |
Similar Items
KKV-K NEMZETKÖZIVÉ VÁLÁSA AZ IOT ÁRNYÉKÁBAN, AZAZ AZ IPARI ÖKOSZISZTÉMÁKBA VALÓ BELÉPÉS NYÚJTOTTA ÜZLETI LEHETŐSÉGEK
: Huczek Alexandra
: Huczek Alexandra
MOL-Mart az ellátási lánc a 2030-as stratégia szolgálatában
: Nagy Mónika
: Nagy Mónika
Az offshore cégek tündöklése és bukása
: Bognár Zita Katalin
: Bognár Zita Katalin
Az Iszlám Állam felemelkedése és bukása
: Szabó Attila
: Szabó Attila
A 21. század vírusa, avagy a devizahitelezés kialakulása és bukása
: Kovács Zsófia
: Kovács Zsófia
Fiatalok vállalkozóvá válása Ötlettől a saját vállalkozásig
: Tóth Barbara
: Tóth Barbara
Nemzeti olajvállalat a nemzetközivé válás útján Stratégia és szervezeti struktúra összefüggése a MOL-csoport Kutatás-Termelés szegmensében
: Hummel Alexandra
: Hummel Alexandra
Szinkronkorcsolya olimpiai sporttá válása sportdiplomáciai szempontból
: Szabó Lilla
: Szabó Lilla
Szinkronkorcsolya olimpiai sporttá válása sportdiplomáciai szempontból
: Szabó Lilla
: Szabó Lilla
IVM Zrt. stratégiai központú szervezetté válása
: Tóth Anett
: Tóth Anett
A németországi munkaerőpiac elemzése középpontban a munkaerőhiány
: Szilák Anett
: Szilák Anett
Az iraki Baasz Párt felemelkedése és bukása Szaddám Huszein uralma alatt
: Selyem Dávid Balázs
: Selyem Dávid Balázs
Was bedeutet "Wissensgesellschaft"?/ A németországi választások tanulságai
: Wahl Krisztina
: Wahl Krisztina
A Baba felnőtté válása Az újtermék-bevezetés marketing eszközeinek bemutatása a Baba Natura termékcsalád bevezetésének példáján keresztül
: Török Bettina
Published: (2007)
: Török Bettina
Published: (2007)
A dollár világpénzzé válása, valamint a dollárhegemónia fenyegetettségei
: Boytha Dániel
: Boytha Dániel
A kis- és középvállalkozások nemzetközivé válásának uniós és állami támogatása Spanyolországban és Magyarországon
: Juhász Laura
: Juhász Laura
Az STI cégcsoport magyarországi és németországi irodájának együttműködési lehetőségeinek vizsgálata, a németországi belföldi fuvarok optimális összeköttetéseire fókuszálva
: Görög Gábor Lajos
: Görög Gábor Lajos
A magyar-belorusz kapcsolatok alakulása Magyarország EU-taggá válása után
: Nagy Éva
: Nagy Éva
A női kvóta bevezetése és hatásai a németországi vállalatoknál
: Németh Katalin
: Németh Katalin
A női kvóta bevezetése és hatásai a németországi vállalatoknál
: Németh Katalin
: Németh Katalin
A Békés megyei fiatalok vállalkozóvá válása, és annak akadályainak a leküzdése
: Svarsnig Roland
: Svarsnig Roland
DIPLOMAKÖZELI FIATALOK BETANÍTÁSA ÉS MUNKÁJUK HATÁSA EGY NÉMETORSZÁGI SZÁLLODÁBAN
: Kertész Dóra Erika
: Kertész Dóra Erika
Vásárlók bioélelmiszerek fogyasztásával kapcsolatos szokásainak, attitűdjeinek vizsgálata, németországi kitekintéssel
: Demeter Ágnes
: Demeter Ágnes
A jugoszláv eszme bukása és Bosznia-Hercegovina, mint jugoszláv utódállam helyzetének feltárása a daytoni békeegyezmény aláírása után
: Karakas Éva
: Karakas Éva
A családon belüli erőszak közüggyé válása az állami és civil szervezetek kommunikációja által
: Bíró Anna Edina
: Bíró Anna Edina
A Kempinski Hoteliers since 1897 szállodacsoport magyarországi és németországi szállodájának összehasonlítása
: Mladenovic Kristina
: Mladenovic Kristina
Egy németországi és egy magyarországi háromcsillagos szálloda élőmunka gazdálkodásának komplex elemzése
: Knével Anita
: Knével Anita
A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében
: Markó Cintia
: Markó Cintia
A Danubius Health Spa Resort Bük all inclusivvá válása és ennek hatása a szálloda eredményességére
: Hartmann Diána
: Hartmann Diána
A pénzügyi invesztíció döntési folyamatának bemutatása egy németországi vállalat (E.ON Energie AG) gyakorlatában
: Marosváry Eszter
: Marosváry Eszter
Fókuszban a migráció - avagy a németországi munkavállalás hatásai a müncheni és ulmi magyarok vonatkozásában
: Sántha Orsolya
: Sántha Orsolya
Az élelmiszer-pazarlás csökkentési lehetségei egy németországi 5*-os szálloda room service részlegén
: Csarnai Anita
: Csarnai Anita
A kibertér hatása a politikára, különös tekintettel a németországi 2017-es és 2021-es választásokra
: Stein Eszter
: Stein Eszter
Az idegenforgalom statisztikai indikátorainak alakulása a németországi tübingeni régióban és ennek hatása a Romantik Hotel Kleber Post gazdálkodási mutatóira
: Lampert Lilla
: Lampert Lilla
Szálloda bárok kialakulása és mai megjelenésének bemutatása, a budapesti Kempinski Hotel Corvinus és a németországi Grand Hotel Heiligendamm bárjának összehasonlítása
: Mangol Márta
: Mangol Márta
A Belső CSR fontossága a multinacionális cégeknél foglalkoztatott Y és Z generációs dolgozók körében
: Tóth Tardos Bendegúz
: Tóth Tardos Bendegúz
Szervezeti hálózatelemzés napjainkban Kutatások és módszertanvizsgálat egy családi vállalkozásból nemzetközivé váló cég bemutatásán keresztül
: Demeter Bertalan
: Demeter Bertalan
Számviteli kötelezettségek összehasonlítása a magyar, német és IFRS szabályok alapján Egy németországi magyar leányvállalat példáján keresztül
: Fitos Dóra Anna
: Fitos Dóra Anna
Fogyasztói magatartás és vásárlási döntési folyamatok a személyiségtípusok tükrében
: Biró Boglárka Zsófia
: Biró Boglárka Zsófia
Az online marketing jelene és az elkövetkező évekre való kitekintés
: Boné Boglárka Zsófia
: Boné Boglárka Zsófia
Similar Items
-
KKV-K NEMZETKÖZIVÉ VÁLÁSA AZ IOT ÁRNYÉKÁBAN, AZAZ AZ IPARI ÖKOSZISZTÉMÁKBA VALÓ BELÉPÉS NYÚJTOTTA ÜZLETI LEHETŐSÉGEK
: Huczek Alexandra -
MOL-Mart az ellátási lánc a 2030-as stratégia szolgálatában
: Nagy Mónika -
Az offshore cégek tündöklése és bukása
: Bognár Zita Katalin -
Az Iszlám Állam felemelkedése és bukása
: Szabó Attila -
A 21. század vírusa, avagy a devizahitelezés kialakulása és bukása
: Kovács Zsófia