Tiszta vizet a pohárba - tiszta pálinkát az online-ba
Saved in:
Main Author: | Wittmann Zsófia |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Online marketing Pálinka Reklámkutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26726 |
Similar Items
A tiszta téri munkavégzés speciális jellegének a vizsgálata a munkahelyi stresszel összefüggésben
: Szabó Barbara
: Szabó Barbara
Tiszta-víz Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése 3 év beszámolója alapján
: Barna Fruzsina
: Barna Fruzsina
"Gördülve" az EU-ba
: Nyári Henriett
: Nyári Henriett
A BA-HA-MA’S Kft logisztikai folyamatainak a bemutatása
: Jeszenszky Dániel
: Jeszenszky Dániel
A gazdasági bűnözés alakulása Magyarországon az EU-ba lépést követően
: Karácsony Mária
: Karácsony Mária
A szállítmánykövető rendszerekkel szembeni követelmények a Logisztika 4.0-ba.
: Németh Áfra
: Németh Áfra
Morton's Travel versenyképessége és versenytárs elemzése az USA-ba történő kiutaztatás kapcsán
: Pintér Nikolett
: Pintér Nikolett
A hazai unit-linked termékek a tiszta részvény eszközalapok elemzése
: Ferenczi Gábor Ádám
: Ferenczi Gábor Ádám
A MARY-KER Kft. átalakulási folyamatának átfogó vizsgálata, különös tekintettel a számviteli feladatok bemutatására
: Wittmann István
: Wittmann István
Feasibility Study of a Special Food and Beverage Establishment
: Wittmann Ádám
: Wittmann Ádám
A digitalizáció hatása a kiskereskedelmi szektor ügyfélkapcsolati-menedzsment módszereire
: Wittmann Marcell Attila
: Wittmann Marcell Attila
Új trendek az online marketingkommunikációban
: Finta Zsófia
: Finta Zsófia
Sorozatgyilkosok médiareprezentációja az online térben
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
Az online marketing térhódítása az irodabérleti piacon
: Gyulai Zsófia
Published: (2013)
: Gyulai Zsófia
Published: (2013)
A színházak megjelenése az online kommunikációs eszközökön
: Baráth Zsófia
Published: (2014)
: Baráth Zsófia
Published: (2014)
A közösségi média térnyerése az online marketingkommunikációban
: Domján Zsófia
: Domján Zsófia
Az online marketingstratégia befolyása a fogyasztóra
: Tordy Virág Zsófia
: Tordy Virág Zsófia
Az online szájreklám hatása a döntéshozatali folyamatra a szállodaiparban
: Karajz Zsófia
: Karajz Zsófia
Az online világ és a marketing hatása a gyerekekre
: Parrag Zsófia
: Parrag Zsófia
Az online marketing alapjai és az online kampánymenedzsment
: Jakab Szilárd
: Jakab Szilárd
Az online élménymarketing hatása az online fogyasztói magatartásra
: Szabó Rita
: Szabó Rita
Online marketing - A Google-effektus
: Stúber Gyöngyi Zsófia
: Stúber Gyöngyi Zsófia
Az Y és a Z generáció online fogyasztói magatartásának összehasonlítása
: Jakab Zsófia
: Jakab Zsófia
Online márkaépítés az online könyves közösségek tükrében
: Zádori Viktória
Published: (2013)
: Zádori Viktória
Published: (2013)
Egy induló online esküvői vállalkozás marketingstratégiája
: Császár Zsófia
: Császár Zsófia
Cukorbetegek tájékoztatása online közösségi felületeken
: Váradi Eszter Zsófia
: Váradi Eszter Zsófia
Az online hirdetések fontossága, kiemelten az online videós hirdetésekre
: Pencz Dóra
: Pencz Dóra
Az online marketing jelene és az elkövetkező évekre való kitekintés
: Boné Boglárka Zsófia
: Boné Boglárka Zsófia
Az online médiatervezés
: Kárpáti Anita
: Kárpáti Anita
Az internet szerepe előadóművészek üzleti modelljében, online üzleti modellek a zeneiparban
: Péntek Zsófia
: Péntek Zsófia
Az online marketing eszközök és alkalmazási javaslatuk egy kereskedelmi vállalkozás esetében
: Berta Zsófia
: Berta Zsófia
Online marketingkommunikáció és az online világ hatása az emberi erőforrásra
: Porvay Bálint
: Porvay Bálint
Online marketing, az influenszerek jelenléte és hatása az online médiában
: Várbiró Vilma
: Várbiró Vilma
BB Hair fodrászszalon online marketingkommunikációs stratégiája
: Rokosz Éva Zsófia
: Rokosz Éva Zsófia
Az online marketing szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (online offline vállalkozásoknál)
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
Túl az online marketing eszközökön – Magyar felhasználók részvétele az online reklámozásban
: Szőke Eleonóra
: Szőke Eleonóra
Az online társkeresők, mint médiumok kommunikációjának vizsgálata - Az online identitás torzítása
: Szeleczki Borbála
: Szeleczki Borbála
Marketing fejlődése az online térben, azon belül az online magazinok fejlődése
: Farkas Réka
: Farkas Réka
Az online lét skizofréniája
: Sörensen Diána
: Sörensen Diána
Az online marketing világa
: Tőtős Anett Evelyn
: Tőtős Anett Evelyn
Similar Items
-
A tiszta téri munkavégzés speciális jellegének a vizsgálata a munkahelyi stresszel összefüggésben
: Szabó Barbara -
Tiszta-víz Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése 3 év beszámolója alapján
: Barna Fruzsina -
"Gördülve" az EU-ba
: Nyári Henriett -
A BA-HA-MA’S Kft logisztikai folyamatainak a bemutatása
: Jeszenszky Dániel -
A gazdasági bűnözés alakulása Magyarországon az EU-ba lépést követően
: Karácsony Mária