A kiszolgálási színvonal vizsgálata MOL Nyrt. Csepel logisztikai telepen
Elmentve itt :
Szerző: | Horváth Lilla |
---|---|
További közreműködők: | Mosonyiné Ádám Gizella |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | vevőkiszolgálás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2675 |
Hasonló tételek
A kiszolgálási színvonal mérésének módszere, vizsgálata egy logisztikai szolgáltató cégnél
: Krizka Barbara
: Krizka Barbara
Kiszolgálási színvonal vizsgálata a Robert Bosch Kft-nél
: Varga Lili
: Varga Lili
A kiszolgálási színvonal mérése egy szállítmányozó vállalatnál
: Hárshegyi Nóra
: Hárshegyi Nóra
A kiszolgálási színvonal mérése egy szállítmányozó vállalatnál
: Réfi Katalin
: Réfi Katalin
Kiszolgálási színvonal az Unilever Magyarország Kft. Vevőszolgálatának szemével
: Kránicz Melinda
: Kránicz Melinda
Vevői elégedettség és kiszolgálási színvonal mérése a Diagnosticum Zrt. logisztikai folyamatainak bemutatásán keresztül
: Veiszpach Ádám
: Veiszpach Ádám
A vevői kiszolgálási színvonal vizsgálata a Philips Personal Health európai ellátási láncában
: Katona Réka
: Katona Réka
Az ellátási lánc menedzsment, A kiszolgálási színvonal fejlesztése ömlesztett gabona szállítmányozásban
: Demeter Anett
: Demeter Anett
Kiszolgálási színvonal javítása különös tekintettel a készletgazdálkodásra, az Omixon Biocomputing Kft-nél
: Haraszti Péter
: Haraszti Péter
E- kereskedelem és a vevő kiszolgálási színvonal egymásra gyakorolt hatása az IKEA-nál
: Lábas Regina
: Lábas Regina
Az ügyfélkapcsolat jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Soneas Vegyipari Kft.-nél
: Várossy Kitty Judit
: Várossy Kitty Judit
A MOL Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának vizsgálata
: Horváth Andrea
: Horváth Andrea
Az ügyfélkapcsolati osztály jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Grundfos Magyarország Gyártó Kft. -nél
: Éliás Kinga
: Éliás Kinga
A Tekno Point kereskedelmi vállalat logisztikai kiszolgálási színvonala
: Budai Ágnes
: Budai Ágnes
Csepel közösségi életének színterei és fejlesztési lehetőségei
: Kuncz Kamilla
: Kuncz Kamilla
Scrutiny of Csepel ZRT's marketing tactics for Covid-19
: Boncza Zoltán László
: Boncza Zoltán László
A MOL Nyrt. kommunikációs stratégiája
: Ecker Roland
: Ecker Roland
Budapest XXI. kerület Csepel Önkormányzata gazdasági tevékenységének elemzése
: Puskár Norbert
: Puskár Norbert
RÉSZVÉNYÁRFOLYAMOK MEGBÍZHATÓSÁGÁNAK VIZSGÁLATA - A MOL NYRT. FUNDAMENTÁLIS ELEMZÉSE
: Szűcs Attila
: Szűcs Attila
MOL Nyrt. Gumiőrlő projektje ötlettől egészen a költségtervig
: Kiss Zsuzsanna
: Kiss Zsuzsanna
Beszerzés szervezete a MOL-Nyrt-ben
: Sárközi Szilárd
: Sárközi Szilárd
Budapest Főváros XXI. kerület Csepel Önkormányzat Pénzügyi Beszámolójának elemzése
: Tóth Luca
: Tóth Luca
Betekintés a MOL Nyrt. társadalmi felelősségvállalási tevékenységébe
: Pribék Henriett
: Pribék Henriett
A MOL Nyrt. beszerzési folyamatainak elemző bemutatása
: Tóth Tünde Viktória
: Tóth Tünde Viktória
Vezetői számviteli tevékenység a MOL Nyrt. vállalatnál
: Hegedűs Kitti
: Hegedűs Kitti
Humán erőforrás kontrolling a MOL Nyrt. gyakorlatában
: Csizmadia Levente
: Csizmadia Levente
A megújuló energiaforrások implementációja a MOL Nyrt. stratégiájához
: García Ricardo
: García Ricardo
A MOL Nyrt. szabad pénzáramokon alapuló vállalatértékelési modellje
: Deák Balázs
: Deák Balázs
MOL Nyrt. Downstream Üzletág önköltségszámítási gyakorlata és értékelése
: Bekő Andrea Erzsébet
: Bekő Andrea Erzsébet
MOL Nyrt. E-mobilitás szolgáltatás költségelszámolási rendszere, teljesítménymérése
: Márton Enikő
: Márton Enikő
A MOL Nyrt.CSR tevékenységének ismertsége a fogyasztók körében
: Zsoldos Boglárka
: Zsoldos Boglárka
Esélyegyenlőségi program vizsgálata a gyermeket nevelő munkavállalók szempontjából a MOL Nyrt. gyakorlatában
: Hadi Szimonetta
: Hadi Szimonetta
A MOL LIMO informatikai és logisztikai kibővítése
: Répás Zoltán Roland
: Répás Zoltán Roland
A MOL Nyrt. működésének vállalatgazdasági elemzése és javasolt stratégiája
: Berényi Nóra
: Berényi Nóra
Beszerzés a MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt. vállalatnál
: Bujár János Roland
: Bujár János Roland
A MOL Nyrt. teljesítményének elemzése 2018 és 2021 között
: Dukai Gergely
: Dukai Gergely
A drogériák online platformon történő kereskedelmének vizsgálata vevő kiszolgálási elemek alapján
: Trepák Fanni
: Trepák Fanni
A színvonal jelentősége az Arany Kaviár étterem keretein belül
: Grósz Lilia Anna
: Grósz Lilia Anna
Az eszközpark és a teljesítmény elemzése a Mol Nyrt.-nél
: Vig Bettina
: Vig Bettina
Sztochasztikus igényt kielégítő inhomogén kiszolgálási csatornák működésének optimalizálása
: Gubán Ákos
Megjelent: (2006)
: Gubán Ákos
Megjelent: (2006)
Hasonló tételek
-
A kiszolgálási színvonal mérésének módszere, vizsgálata egy logisztikai szolgáltató cégnél
: Krizka Barbara -
Kiszolgálási színvonal vizsgálata a Robert Bosch Kft-nél
: Varga Lili -
A kiszolgálási színvonal mérése egy szállítmányozó vállalatnál
: Hárshegyi Nóra -
A kiszolgálási színvonal mérése egy szállítmányozó vállalatnál
: Réfi Katalin -
Kiszolgálási színvonal az Unilever Magyarország Kft. Vevőszolgálatának szemével
: Kránicz Melinda