Egy egocentrikus zeneipar a digitális érában - Adaptáció az újgenerációs zeneterjesztési eszközökhöz
Saved in:
Main Author: | Ágoston János |
---|---|
Other Authors: | Szabó Dániel |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Zeneipar Közösségi média Marketingkommunikációs eszközök Szerzői jog |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2683 |
Similar Items
Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz
: Vaskor Anna Orsolya
: Vaskor Anna Orsolya
Közösségi média, mint az újgenerációs marketing eszköz
: Zsíros Krisztián
: Zsíros Krisztián
Adaptáció-sztenderdizáció problematikája a hazai szolgáltatások frontvonalában
: Hódi Sára
Published: (2013)
: Hódi Sára
Published: (2013)
A transzatlanti gazdasági kapcsolatok és változások a Trump érában
: Baglady Herman Barnabás
: Baglady Herman Barnabás
Könnyűzenei karrier és a zeneipar sajátosságai napjainkban, a digitális korszakban
: Sztranyovszky Andrea
: Sztranyovszky Andrea
A digitális gazdaság kialakulása és annak hatása a magyar zeneipar üzleti modelljére
: Juhász Péter
: Juhász Péter
A zeneipar nehézségei a 21. században
: Gáfor Délia Claudia
: Gáfor Délia Claudia
Zeneipar gazdasági változásai az online platformok hatására
: Dudás-Kass Zsombor Imre
: Dudás-Kass Zsombor Imre
Az online marketing és a magyar zeneipar kapcsolata
: Juhász Péter András
: Juhász Péter András
A zeneipar marketingjének fejlődése a social media hatására
: Mesa-Mayo Gábor
: Mesa-Mayo Gábor
Önálló gazdasági ágazat lett-e a populáris zeneipar?
: Hausel Soma
: Hausel Soma
A zeneipar hagyományos üzleti modelljeinek válsága és lehetséges megoldása
: Kim Sung Jin
: Kim Sung Jin
Blockchain szerepe az ellátási láncban – A szervezeten belüli adaptáció validitása A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján keresztül bemutatva
: Magyar Péter
: Magyar Péter
A „vasfüggöny mögötti” első Forma-1-es pálya jövője az új érában - A Hungaroring fejlesztési területei és sikerének kulcsa
: Herczog Roberta
: Herczog Roberta
A magyar zeneipar jelenlegi helyzete, és az elektronikus zenei menedzsment lehetőségei
: Lakat Dávid
: Lakat Dávid
A zeneipar fogyasztói magatartás változásaira adott válasza a digitalizáció tükrében
: Papp Fruzsina
: Papp Fruzsina
A Zeneipar és a Zenei Menedzsment Ügynökségek, Lemezkiadók Marketing Tevékenységei
: Babik Barnabás
: Babik Barnabás
A zeneipar helyzete és a zenei streaming szolgáltatások hatása az illegális letöltésekre
: Szilágyi Viktor
: Szilágyi Viktor
Mi a szerepe a zeneipar dolgozóinak és lesz-e ,,matyó hímzéses” műfaj a rock and roll?
: Matyi-Szabó Nóra
: Matyi-Szabó Nóra
A tanulók digitális médiahasználatának hátrányai
: Csóka János
: Csóka János
Kriptovaluták egy digitális világban
: Jáger Balázs
: Jáger Balázs
Digitális érettség egy adott vállalatnál
: Czákler Dávid Jenő
: Czákler Dávid Jenő
Digitális pénzhasználat - A digitális jegybankpénz megjelenése
: Gócs Annabella
: Gócs Annabella
Digitális transzformáció egy magyarországi szolgáltató központban
: Csavajda Ábel Boldizsár
: Csavajda Ábel Boldizsár
Digitális történetmesélés az Unicumnál
: Bicskei Magdolna
: Bicskei Magdolna
Digitális pedagógia
: Prokaj Norbert
: Prokaj Norbert
Digitális aláírás kis- és középvállalatoknak egy hitelintézetnél
: Gfellner András
: Gfellner András
Szoftveres automatizálás egy szervezet életében
: László Ágoston
: László Ágoston
Egy termék forgalmának növelése a digitális marketing eszközeivel
: Borovszky Dániel
: Borovszky Dániel
A digitális átalakulás lépései egy magyar KKV esetében
: Fábián Noémi Anna
: Fábián Noémi Anna
Egy pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó kisvállalkozás digitális marketingstratégiájának kialakítása
: Major Zita
: Major Zita
Digitális transzformáció az OTP Banknál
: Liszek Ákos
: Liszek Ákos
Digitális átalakulás hatása az alapellátásban
: Porubcsánszki Zsolt
: Porubcsánszki Zsolt
Digitális oktatási segédanyag
: Popcsa Anna Mária
: Popcsa Anna Mária
Nagyvállalati digitális megoldások
: Pusztai Petra
: Pusztai Petra
Digitális ellátási-lánc menedzsment platform használata a digitális logisztika bevezetése által egy logisztikai szolgáltató tevékenységének a szemszögéből
: Daragics Hunor
: Daragics Hunor
Digitális átállás Az online és hibrid rendezvények hódítása
: Fridrich Fanni
: Fridrich Fanni
Bankmarketing, a digitális térben Mobilbank és a digitális tér tendenciái
: Nagy Enikő
: Nagy Enikő
A digitális hype-on túl a 21. századi tanár digitális eszköztára
: Kétyi András
Published: (2017)
: Kétyi András
Published: (2017)
Egy új digitális platform bevezetése egy nemzetközi olaj- és gázipari vállalatban
: Tóth Dániel
: Tóth Dániel
Similar Items
-
Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz
: Vaskor Anna Orsolya -
Közösségi média, mint az újgenerációs marketing eszköz
: Zsíros Krisztián -
Adaptáció-sztenderdizáció problematikája a hazai szolgáltatások frontvonalában
: Hódi Sára
Published: (2013) -
A transzatlanti gazdasági kapcsolatok és változások a Trump érában
: Baglady Herman Barnabás -
Könnyűzenei karrier és a zeneipar sajátosságai napjainkban, a digitális korszakban
: Sztranyovszky Andrea