Love factory, az új Fiesta sikerének kulcsa! Fogyasztói szokások és befogadói attitűd, azonos vagyok-e a hősömmel?
Elmentve itt :
Szerző: | Kiss Nikolett |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Autópiac Ford Fiesta |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26844 |
Hasonló tételek
Az Ozora Fesztivál sikerének kulcsa a szájreklám ereje és az élményalapú marketing szerepe
: Kiss Nóra
: Kiss Nóra
Egy egészséges gyorsétterem megvalósíthatósági tanulmánya, bevezetése, sikerének kulcsa Budapesten
: Császár Zsolt
: Császár Zsolt
A Nike vállalat sikerének kulcsa, marketingstratégiájának elemzése és az Adidas-szal szemben elért eredményei
: Kőrösi Beatrix
: Kőrösi Beatrix
A „vasfüggöny mögötti” első Forma-1-es pálya jövője az új érában - A Hungaroring fejlesztési területei és sikerének kulcsa
: Herczog Roberta
: Herczog Roberta
A NOBU éttermek sikerének kulcsa és a japán konyha népszerűsége a hazai fogyasztók körében
: Báder Luca
: Báder Luca
Mi a Nexon Kft. sikerének kulcsa, avagy Milyen érvek szólnak a bérszámfejtés outsourcing mellett?
: Sóti Annabella
: Sóti Annabella
Tourism effects of the Mercedes factory to the region of Kecskemét
: Erdős Kinga
: Erdős Kinga
Smart factories – the product of Indrusty 4.0
: Ilankovic Nikola, et al.
Megjelent: (2020)
: Ilankovic Nikola, et al.
Megjelent: (2020)
A Gyulai kolbász márka megalakulása, sikerének kulcsa a hazai piacon és/vagy a nemzetközi piacon
: Fodor Sára
: Fodor Sára
Inrtoduction of the Jelly Bean Factory products to the Hungarian market
: Komáromi Márk
: Komáromi Márk
RFID technológia a Nike Factory Store-nál
: Török Szilvia
: Török Szilvia
A We Love Kreatív Kft. online marketing tevékenysége
: Petri Csenge
: Petri Csenge
Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa
: Papp Júlia
: Papp Júlia
A startup vállalkozások sikerének titka, az NNG Kft. sikerének tükrében - Budapest, mint startup főváros
: Bera Eszter
: Bera Eszter
A METRO Cash & Carry célcsoport menedzsmentje és az I love Pub program lehetőségei
: Kis Dávid Sándor
: Kis Dávid Sándor
Egy kisvállalkozás hatása az üzleti turizmusra a We Love Kreatív Kft. példáján keresztül
: Varjasi Martina Mirtill
: Varjasi Martina Mirtill
Cargonet, a Qualitrans versenyképességének kulcsa
: Rittgasser Anett
: Rittgasser Anett
A Beach Büfé és a Waffle & Love vendéglátó egységek kínálatának elemzése és összehasonlítása
: Lehőcz Roland
: Lehőcz Roland
Az üzlet által ellátott F&B feladatok (a’la carte, rendezvény, kiszállítás) bemutatása, elemzése a La Fiesta Party Service-nél
: Pribelszky Zsolt
: Pribelszky Zsolt
Új vállalat létrehozása greenFactory Kft.
: Szőnyi Roland
: Szőnyi Roland
A titkok kulcsa, avagy a könyvvizsgálat fontossága
: Scheibelhoffer Orsolya
: Scheibelhoffer Orsolya
A siker kulcsa a kis- és középvállalkozások projektmenedzsmentjében
: Iván Bernadett
: Iván Bernadett
A rendezvények sikerességének kulcsa az Abacus Business & Wellness Hotelben
: Marics Erika
: Marics Erika
Családbarát munkahely mint a fenntartható fejlődés egyik kulcsa
: Német Mónika
: Német Mónika
A Lidl magyarországi sikerének elemzése kereskedelmi és marketing szempontból
: Kovácsné Szmolicza Judit
: Kovácsné Szmolicza Judit
Egy válságálló cégcsoport sikerének titka, avagy Az Inditex Group üzletpolitikája
: Czine Viktória
Megjelent: (2014)
: Czine Viktória
Megjelent: (2014)
Az eWOM hatása az Y és Z generációra, a „We love Budapest” és az „Egy nap a városban” online felület vizsgálata alapján
: Somogyi Eszter
: Somogyi Eszter
Éleződő légifuvarozói verseny, a Farnair Hungary Kft. sikerének titkai
: Mák Gabriella Andrea
: Mák Gabriella Andrea
Spanyolország, mint textilipari nagyhatalom, avagy a Mango sikerének titka
: Juhász Dóra
: Juhász Dóra
A HELL ENERGY COFFEE márka sikerének növelési lehetőségei a fogyasztói preferenciák alapján
: Fürtös Eszter
: Fürtös Eszter
Anyám szerint reggeliző-kávézó sikerességének kulcsa és marketingtevékenységének bemutatása
: Horváth Pálma
: Horváth Pálma
A sikeres állásinterjúk kulcsa és a motivációs elméletek megfejtése
: Novák Levente
: Novák Levente
A sportrendezvények hatása a rendezvényszervezésben A sportrendezvények népszerűségének kulcsa
: Koós Sándor Levente
: Koós Sándor Levente
A magyar rádiós piac és a Petőfi Rádió sikerének bemutatása
: Sáfrán Gréta
: Sáfrán Gréta
Vásárlás reklám nélkül, avagy mi a ZARA üzleti sikerének titka?
: Berta Sára Boglárka
: Berta Sára Boglárka
Fogyasztói döntéshozatal a körmösiparban mi a Crystal Nails sikerének kulcsa?
: Pergel Ágota
: Pergel Ágota
Fókuszban a finn felnőttoktatás Mi a finn felnőttoktatás sikerének a titka?
: Krizsán Dóra
: Krizsán Dóra
Hagyományőrzés kreatív módon – egy induló dél-alföldi turisztikai vállalkozás sikerének esélyei
: Deák Anikó
: Deák Anikó
A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft. tevékenységének tanulmányozása, a szervezet sikerének tényezői
: Solymos Aliz
: Solymos Aliz
Az Inditex vállalat márkaportfóliójának bemutatása és a Zara márka sikerének és ismertségének vizsgálata
: Tóth Evelin
: Tóth Evelin
Hasonló tételek
-
Az Ozora Fesztivál sikerének kulcsa a szájreklám ereje és az élményalapú marketing szerepe
: Kiss Nóra -
Egy egészséges gyorsétterem megvalósíthatósági tanulmánya, bevezetése, sikerének kulcsa Budapesten
: Császár Zsolt -
A Nike vállalat sikerének kulcsa, marketingstratégiájának elemzése és az Adidas-szal szemben elért eredményei
: Kőrösi Beatrix -
A „vasfüggöny mögötti” első Forma-1-es pálya jövője az új érában - A Hungaroring fejlesztési területei és sikerének kulcsa
: Herczog Roberta -
A NOBU éttermek sikerének kulcsa és a japán konyha népszerűsége a hazai fogyasztók körében
: Báder Luca