A média és a digitális technológia avagy Hogyan hat a digitalizáció a reklám- és médiaiparra
Elmentve itt :
Szerző: | Kuti Tamás |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Médiakutatás Digitalizálás Reklámpiac |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26852 |
Hasonló tételek
Hogyan hat a digitalizáció térnyerése a vállalkozói ökoszisztémára?
: Takács Károly Ádám
: Takács Károly Ádám
Multinacionális környezet hogyan hat a munkavállalók attitűdjére és teljesítményére
: Vukov Vivien Klaudia
: Vukov Vivien Klaudia
Hogyan hat az épségizmus a magyar autizmussal élő munkavállalókara?
: Farkas Karina
: Farkas Karina
Hogyan hat a marketingkommunikációs környezet a gyermekekre? Hogyan változik a televízióban szereplő élelmiszer reklámok megítélése a gyermekek egyes fejlődési szakaszaiban?
: Turupuli Zsuzsa
: Turupuli Zsuzsa
Hogyan hat az épségizmus a magyar pályakezdő autizmussal élő munkavállalókra?
: Farkas Karina
: Farkas Karina
A kapunyitási pánik generációs távlatból, avagy hogyan hat az Y és Z generációra a negyedéleti krízis?
: Molnár Réka
: Molnár Réka
A közösségi média, mint reklám
: Oláh Vanda
: Oláh Vanda
Tartalommarketing - avagy a rejtett reklám
: Grodtkovszky Aletta
: Grodtkovszky Aletta
Reklám, avagy A professzionális manipuláció
: Borbély Marianna Ibolya
: Borbély Marianna Ibolya
A rossz reklám is reklám? Avagy a megosztó reklámok fogyasztói és szakmai megítélése
: Kiss Hajnalka Éva
: Kiss Hajnalka Éva
A digitális technológia megjelenése a nyomdaiparban
: Kaldenecker Enikő
: Kaldenecker Enikő
Szakmai gyakorlatom bemutatása és egy aktualitás elemzése, miszerint hogyan hat a koronavírus a turizmusra?
: Kuli Szimonetta
: Kuli Szimonetta
Hogyan hat a lakossági hitelezésre az IFRS 9 szerinti várható veszteség becslésének változása
: Nagy János
: Nagy János
Hat szigma a folyamatjavítás módszertana: Az eljárás alkalmazása a Bombardier Transportation-nál
: Niedermüller Vanda
: Niedermüller Vanda
A digitális és online reklám térnyerése a brit hirdetéspiacon
: Báthi Bence
: Báthi Bence
Digitális forradalom, avagy a digitalizáció hatásai a kontrolling tevékenységre
: László Dominik
: László Dominik
Hat hetes gyakorlatom egy színpadtechnikai cégnél
: Juhász Renáta
: Juhász Renáta
X-akták avagy Burkolt reklám a nyomtatott sajtóban
: Domonkos Attila
: Domonkos Attila
A közösségi média integrálása a ruházati webáruházak reklám gyakorlatában
: Kukla Bernadett Eszter
: Kukla Bernadett Eszter
A PR és a reklám közötti különbség, és azok hogyan integrálódnak a kommunikációban
: Egyed Júlia
: Egyed Júlia
Hogyan változnak az Y generáció utazási szokásai a technológia hatására
: Martinecz Péter György
: Martinecz Péter György
Fotó és reklám
: Michelisz Balázs
: Michelisz Balázs
Online reklám
: Kovács Kornél
: Kovács Kornél
Hogyan hat az e-kereskedelem és az e-logisztika a fogyasztói magatartásra és milyen változásokat generált az elmúlt évtizedben?
: Pethe Viktor István
: Pethe Viktor István
A blockchain technológia, avagy a virtuális pénz napjainkban
: Ertinger Márk
: Ertinger Márk
Manipuláció és a reklám
: Tóth Áron Balázs
: Tóth Áron Balázs
A reklám szemiotikája
: Török Judit
Megjelent: (2018)
: Török Judit
Megjelent: (2018)
A Blokklánc technológia, mint a Digitális Marketing vevőkapcsolat építő eszköze
: Kárpát András
: Kárpát András
Hat ország egészségügyi rendszerének története, reformjai és jelenlegi problémái
: Forgács Anna, et al.
Megjelent: (2003)
: Forgács Anna, et al.
Megjelent: (2003)
A reklám támadáspontja avagy a tudatos fogyasztóvá válás rögös útja
: Csomor Rita
: Csomor Rita
Esküvő mint PR eszköz avagy A családi rendezvény sikeressége miként hat a személyes és szervezeti image-re?
: Borbély Renáta
: Borbély Renáta
Vásárlás reklám nélkül, avagy mi a ZARA üzleti sikerének titka?
: Berta Sára Boglárka
: Berta Sára Boglárka
Hasonló tételek
-
Hogyan hat a digitalizáció térnyerése a vállalkozói ökoszisztémára?
: Takács Károly Ádám -
Multinacionális környezet hogyan hat a munkavállalók attitűdjére és teljesítményére
: Vukov Vivien Klaudia -
Hogyan hat az épségizmus a magyar autizmussal élő munkavállalókara?
: Farkas Karina -
Hogyan hat a marketingkommunikációs környezet a gyermekekre? Hogyan változik a televízióban szereplő élelmiszer reklámok megítélése a gyermekek egyes fejlődési szakaszaiban?
: Turupuli Zsuzsa -
Hogyan hat az épségizmus a magyar pályakezdő autizmussal élő munkavállalókra?
: Farkas Karina