Tendenciák a multibrand promóció területén
Elmentve itt :
Szerző: | Mácsai Zsófia |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Esettanulmány Márkapolitika |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26855 |
Hasonló tételek
A promóció jelentősége a szórakoztató elektronikai iparban
: Nagy Tamás
: Nagy Tamás
A promóciós weblapok dekorativitásának és hatékonyságának kapcsolata 2010-ben
: Tóbiás Réka
: Tóbiás Réka
Üzleti terv készítés egy újonnan induló promóciós ügynökség esetében
: Budai Péter
: Budai Péter
Munkaerőpiaci tendenciák Magyarországon
: Rácz Gábor
: Rácz Gábor
EGY PROMÓCIÓS ESKÜVŐ BEMUTATÁSA A PEARL EVENT & WEDDING KFT-N KERESZTÜL
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
Hitelfelvételi tendenciák a koronavírus alatt
: Balázs Dominika
: Balázs Dominika
Munkaerőpiaci tendenciák és kihívások fókuszban az agrárkutatás
: Szabó Anett Krisztina
Megjelent: (2017)
: Szabó Anett Krisztina
Megjelent: (2017)
A Bosch kommunikációs és promóciós kampánystratégiájának értékelő elemzése a Bosch Football kampányon keresztül
: Pintér Adrienn
: Pintér Adrienn
A nemzetközi tendenciák hatásai a turizmusra
: Megyeri Dorottya
: Megyeri Dorottya
Kezeket fel! - Tendenciák a körömápolás piacán
: Z. Nagy Judit
: Z. Nagy Judit
Beszerzési tendenciák vizsgálata egy multinacionális vállalatnál
: Kutasi Szandra
: Kutasi Szandra
A Mátra turizmusa és gazdasága - tendenciák, lehetőségek
: Németh Bálint
: Németh Bálint
A XXI. századi logisztikai tendenciák és kihívások
: Kovács György
Megjelent: (2016)
: Kovács György
Megjelent: (2016)
Toborzási eljárások, tendenciák az Y generáció szempontjából
: Szurovecz Lúcia Eszter
: Szurovecz Lúcia Eszter
Tendenciák és a jövő kihívásai a hazai járműiparban
: Józsa Viktória
Megjelent: (2016)
: Józsa Viktória
Megjelent: (2016)
Turisztikai tendenciák és azok hatása a tömegturizmusra Budapesten
: Horváth Dániel
: Horváth Dániel
Budapesti luxusszálloda eredményességének vizsgálata az ágazati tendenciák tükrében
: Kelédi Katalin
: Kelédi Katalin
A hamisított termékek kereskedelme - új tendenciák és globális kihívások
: Koppányi Dorina
: Koppányi Dorina
Lassuló globalizáció vagy átmeneti lokalizáció? Tendenciák a PVC iparágban
: Poczik Ágnes
: Poczik Ágnes
Beszerzési tendenciák elemzése egy termelő vagy kereskedelmi vállalat esetében
: Kovács Lilla Barbara
: Kovács Lilla Barbara
Logisztikai tendenciák az autóiparban, útban az e-mobilitás felé
: Csanálosi Dóra
: Csanálosi Dóra
A szállodai piac trendjeinek elemzése; várható tendenciák 2030-ig Magyarországon
: Csernyánszky Lívia
: Csernyánszky Lívia
Online szerencsejáték a Z generáció szemével – Preferenciák, tendenciák és kihívások
: Gyimesi Eszter
: Gyimesi Eszter
Szállodai tendenciák feltérképezése Budapesten a Z generáció fogyasztói magatartásának tükrében
: Knyihár Lilla
: Knyihár Lilla
Narkomán tendenciák mérése és elemzése egy miskolci középfokú oktatási intézményben
: Zólyomi Gyöngyi Ildikó
: Zólyomi Gyöngyi Ildikó
Prepozíciókkal foglalkozó francia szakirodalmi tendenciák és igazolásuk magyar fordítási korpuszokban
: Szigetváry Nóra
Megjelent: (2016)
: Szigetváry Nóra
Megjelent: (2016)
Nemzetközi tendenciák a szén-dioxid kibocsátás megfékezésére a fenntartható fejlődés érdekében
: Dubniczky Szilvia
: Dubniczky Szilvia
Piaci elemzés és tendenciák a fővárosi luxus lakóingatlan fejlesztésekről Kiemelt projektelemzés az Orco Csoport Avenue Gardens luxus apartman házáról
: Birinyi Nóra
Megjelent: (2007)
: Birinyi Nóra
Megjelent: (2007)
Az építőipar trendje a gyártó szemével - A Baumit Kft. válaszai a piaci tendenciák kihívásaira -
: Jantos Anita
: Jantos Anita
Zeneipari marketing eszközök és a zenefogyasztási tendenciák változása a Covid hatására a magyar piacon
: Tóth Dóra Csenge
: Tóth Dóra Csenge
A pedelec (e-bike) piaci előretörésének és elterjedésének lehetőségei Magyarországon az aktuális kerékpárhasználati tendenciák függvényében
: Szőnyi Balázs
: Szőnyi Balázs
Toborzás, kiválasztás nehézségei IT területen
: Soóky Zsófia
: Soóky Zsófia
Márkaépítés az e-sport területén
: Meggyes Zsófia
: Meggyes Zsófia
Online marketing vizsgálata a Legrand Zrt.-nél
: Mácsai Áron
: Mácsai Áron
A WizzAir fapados légitársaság szolgáltatásainak elemzése és ezek minőségfejlesztési lehetőségeinek feltárása
: Mácsai Dorottya
: Mácsai Dorottya
A TANULÁS ÉS A MUNKA VILÁGA KÖZTI ÁTMENET TIPIKUS JELLEMZŐINEK ÉS NEHÉZSÉGEINEK AZONOSÍTÁSA ÉS KORSZERŰ ÉLETVITELI TENDENCIÁK KIALAKÍTÁSA
: Pusztai Ágnes
: Pusztai Ágnes
A tanulás és a munka világa közötti átmenet tipikus jellemzőinek és nehézségeinek azonosítása és korszerű életviteli tendenciák kialakítása
: Pusztai Ágnes
: Pusztai Ágnes
A blokklánc technológia megjelenése a marketing területén
: Szabó Dária Zsófia
: Szabó Dária Zsófia
A magyar márkák térnyerése és marketingkommunikációja FMCG területen
: Luongo Zsófia
: Luongo Zsófia
Munkáltatói márkaépítés a kelet-magyarországi régió területén
: Kónya Réka, et al.
: Kónya Réka, et al.
Hasonló tételek
-
A promóció jelentősége a szórakoztató elektronikai iparban
: Nagy Tamás -
A promóciós weblapok dekorativitásának és hatékonyságának kapcsolata 2010-ben
: Tóbiás Réka -
Üzleti terv készítés egy újonnan induló promóciós ügynökség esetében
: Budai Péter -
Munkaerőpiaci tendenciák Magyarországon
: Rácz Gábor -
EGY PROMÓCIÓS ESKÜVŐ BEMUTATÁSA A PEARL EVENT & WEDDING KFT-N KERESZTÜL
: Szabó Cintia