Gazdálkodjon okosan és nyerjen! vagyis a BTL alapú integrált kommunikáció bemutatása a Gazdálkodj okosan multibrand promóción keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Mattyasovszky Ádám |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció BTL Public relations |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26859 |
Hasonló tételek
Gazdálkodj okosan - az okoseszközök szerepe a háztartásokban és a világgazdaságban
: Boldizsár Lívia
: Boldizsár Lívia
Gazdálkodj okosan! Avagy felsőoktatás finanszírozási döntések egy kar hallgatói körében
: Mészáros Ildikó Enikő
: Mészáros Ildikó Enikő
Dönts okosan! - A fogyasztó árészlelésének pszichológia háttere és elméletei
: Párzsi Helén
: Párzsi Helén
Vállalkozásfejlesztés okosan- állami szerepvállalás mellett, különös tekintettel az NHP konstrukcióra
: Hanyecz Anita
: Hanyecz Anita
Vásárolj okosan, avagy A közösségi vásárlási szokások fogyasztói attitűdökön keresztüli bemutatása
: Pintér Török Emőke
: Pintér Török Emőke
Tendenciák a multibrand promóció területén
: Mácsai Zsófia
: Mácsai Zsófia
"Játszva gazdálkodj!- Egy kereskedelmi vállalkozás tevékenységének átfogó vizsgálata
: Madarász Titanilla
: Madarász Titanilla
BTL és online marketing
: Parázs Benedek Zoltán
: Parázs Benedek Zoltán
Reklámüzenetek hatékonyságának elemzése a kozmetikumok piacán BTL kommunikáció vizsgálata az Avon márkán keresztül
: Csorba Annabella
Megjelent: (2013)
: Csorba Annabella
Megjelent: (2013)
BTL eszközök szerepe a marketingkommunikációban
: Gombor Gréta
: Gombor Gréta
Online média újratöltve, vagyis az influencer marketing
: Giczey Petra
: Giczey Petra
A XXI. század leghatékonyabb BTL eszközei
: Joó Márton
: Joó Márton
Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
A fitness szektor tárháza, vagyis a sportszolgáltatások piacképességének elemzése
: Pallagi Renáta
: Pallagi Renáta
A sharing economy, vagyis a közösségi gazdaság szabályozási nehézségei
: Csorba Zoltán
: Csorba Zoltán
Az integrált kommunikáció bemutatása a Siemens Nemzeti Vállalat példáján
: Kasza Dorottya
: Kasza Dorottya
A Lauritzen Instore Holding Zrt. BTL marketingjének elemzése
: Kedves Adrienn
: Kedves Adrienn
Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése
: Bódis Orsolya
: Bódis Orsolya
Arculatváltás jelentősége egy hazai BTL vállalat működési folyamatában
: Kerekes Kitti
: Kerekes Kitti
Az Ucca bár kínálatának elemzése, vagyis a Street Food világa
: Plander Ágnes
: Plander Ágnes
Az eseménymarketing és a népszerű BTL marketingkommunikációs megoldások szerepe napjainkban
: Goncalves Georgelina Conceicao
: Goncalves Georgelina Conceicao
Hosztesz-promóciók és rendezvények helye a BTL kommunikációban, térhódítása napjainkban
: Pápai Eszter
: Pápai Eszter
Permakultúra a nagyvállalati CSR-okban, vagyis zárt rendszer a nyitott világban
: Kunics Bence
: Kunics Bence
Tanulási nehézségekkel és zavarokkal küzdő fiatalok felsőoktatási lehetőségei, vagyis az esélyegyenlőség megvalósulása
: Harmath Linda
Megjelent: (2007)
: Harmath Linda
Megjelent: (2007)
A nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások hatása a célközönség magatartására
: Jenei Panna
: Jenei Panna
Sörömfoci, avagy a magyarországi Mainstream sörpiac legnagyobb meccse BTL szemszögből
: Marosi Balázs
: Marosi Balázs
A sales promotion mint az integrált kommunikáció eleme
: Kepenyes Nikoletta
: Kepenyes Nikoletta
Az online kommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése a Nike Inc. példáján keresztül
: Kelemen Ádám
: Kelemen Ádám
Integrált vállalatirányítási rendszer (SAP) bemutatása egy vállalkozáson keresztül
: Kakuk Nikolett
: Kakuk Nikolett
Egy Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése egy gazdálkodó vállalkozásnál
: Dulina Ádám
: Dulina Ádám
Egy integrált vállalatirányítási rendszer telepítése egy gazdálkodó szervezethez
: Hanula Ádám
: Hanula Ádám
Lokáció alapú marketing a kis- és középvállalkozások kommunikációs stratégiájában
: Hadacs Máté
: Hadacs Máté
Las actividades de promoción exterior de España con especial referencia a las posibilidades de las empresas españolas en el mercado de alimentos de Hungría
: Deák Nikoletta Éva
: Deák Nikoletta Éva
Márkaismertségből vásárlás - Az eladáshelyi kommunikáció szerepe az integrált kommunikációban
: Papp András
: Papp András
Az integrált vállalatirányítási információs rendszerek bemutatása
: Sólyom Zita
: Sólyom Zita
Az integrált vállalatirányítási rendszerek fejlődése, bemutatása
: Bernáth Evelin Virág
: Bernáth Evelin Virág
Az Account Manager – Egy integrált számviteli információs rendszer felülvizsgálata és korszerűsítése számítógépes támogatással
: Szeleczki Ádám
: Szeleczki Ádám
Integrált beszámoló
: Vásári Veronika
: Vásári Veronika
Az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök vizsgálata a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
Integrált marketingkommunikáció a Kiskőrösi Tourinform irodán keresztül
: Szemán Aletta Berill
: Szemán Aletta Berill
Hasonló tételek
-
Gazdálkodj okosan - az okoseszközök szerepe a háztartásokban és a világgazdaságban
: Boldizsár Lívia -
Gazdálkodj okosan! Avagy felsőoktatás finanszírozási döntések egy kar hallgatói körében
: Mészáros Ildikó Enikő -
Dönts okosan! - A fogyasztó árészlelésének pszichológia háttere és elméletei
: Párzsi Helén -
Vállalkozásfejlesztés okosan- állami szerepvállalás mellett, különös tekintettel az NHP konstrukcióra
: Hanyecz Anita -
Vásárolj okosan, avagy A közösségi vásárlási szokások fogyasztói attitűdökön keresztüli bemutatása
: Pintér Török Emőke