Red Bull Air Race World Series technical regulations ; Visszaszámlálás: a 2010-es büdzsé tervezete : fordítás
Saved in:
| Main Author: | Hajdu Edit |
|---|---|
| Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | Fordítás Szakfordítás Angol nyelv |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26882 |
Similar Items
A Red Bull Air Race országimázsra és turizmusra gyakorolt hatása
: Erdős Dóra
: Erdős Dóra
A Red Bull Labdarúgócsapatainak Brandépítése
: Hegedűs Patrik
: Hegedűs Patrik
A Red Bull megjelenése a kereskedelemben.
: Boros Péter
: Boros Péter
A Red Bull online megjelenése és tevékenysége
: Megyik Enikő
: Megyik Enikő
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge
: Lakner Csenge
Red Bulls's Role in Generational Media Targeting Millenials and Gen Z through Digital Media
: Pomázi Lilla Dalma
: Pomázi Lilla Dalma
Corporate marketing strategy and pricing from Red Bull’s perspective
: Németh Petra Gabriella
: Németh Petra Gabriella
A Red Bull globális és lokális marketingstratégiájának elemzése
: Mika Vivien
: Mika Vivien
A Red Bull limitált szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia
: Molnár Patrícia
Analysis of sports marketing and sponsorship activities – Red Bull Hungary Ltd.
: Repa Orsolya
: Repa Orsolya
A Red Bull limitált nyári szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia
: Molnár Patrícia
A Red Bull Hungária Kft. pénzügyi tervének összeállítási folyamata
: Barabás Laura
: Barabás Laura
A RedBull marketingkommunikációjának vizsgálata az extrém sportok területén
: Réti Rafael
: Réti Rafael
Red Bull rendezvények érvényesülése külföldön az anya országban és Magyarországon
: Repei Júlia
: Repei Júlia
Az egyetlen márka, ami szárnyakat ad - A Red Bull marketingstratégiája
: Nyul Andrea
: Nyul Andrea
A Red Bull marketingstratégiája és az SBM rendszer egyetemistákra gyakorolt hatása
: Takács Péter
: Takács Péter
A magyar energiaital piac bemutatása a Red Bull marketing tevékenységén keresztül
: Horváth András István
Published: (2013)
: Horváth András István
Published: (2013)
A közösségi média szárnyakat ad, avagy a Red Bull közösségi média stratégiája
: Inhaizer Tamás Péter
: Inhaizer Tamás Péter
Pilvax, Red Bull, A Szavak Forradalma Egy marketingkommunikációs eszköz hatása a magyar kultúrára
: Horogh Zoltán
: Horogh Zoltán
The Effect of 'The Hunger Games' series on tourism
: Sári Boglárka
: Sári Boglárka
Special series European economies at risk - Greece ; Puha puccs Egyiptomban - visszarendeződés (Szakfordítás)
: Belucz Mónika
Published: (2013)
: Belucz Mónika
Published: (2013)
Impacts of Spartan Race on tourism of Hungary
: Ujvári Zsuzsanna
: Ujvári Zsuzsanna
A Red Bull Hungária Kereskedelmi Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének elemzése a vállalkozás éves beszámolói alapján
: Huják Gergő Boáz
: Huják Gergő Boáz
Race, Media, and the Game How Framing Shapes Public Discourse on Racism in Sports
: Zreiqat Zaid Nadeem Nicola
: Zreiqat Zaid Nadeem Nicola
SPECIAL RUNNING RACES IN HUNGARY’S UNDERDEVELOPED AREAS
: Tóth Bettina
: Tóth Bettina
Driving Luxury on the Race Track A Comparative Analysis of Luxury Brand Marketing Strategies in Motorsports
: Chavez Mora Rafael
: Chavez Mora Rafael
Communication of a conflict through film series The Israeli-Palestinian conflict shown through “Fauda”
: Purim Avuka
: Purim Avuka
Communication of a conflict through film series The Israeli Palestinian conflict shown through “Fauda”
: Purim Avuka
: Purim Avuka
Analysist of Hungarian Thoroughbred Racing from a Marketing Perspective
: Stircula Kinga
: Stircula Kinga
A Spartan Race európai akadály és terepfutó versenyek hatása Magyarország turizmusára
: Vajai Luca Ágnes
: Vajai Luca Ágnes
A Spartan Race aktív résztvevőinek vizsgálata, motiváció, utazás és egészség oldalról
: Papik Ivonn
: Papik Ivonn
A new steering committee for the world economy? ; Pálinkakultúra - magyar pálinka múltja és jelene fordítás
: Horváth József
: Horváth József
Similar Items
-
A Red Bull Air Race országimázsra és turizmusra gyakorolt hatása
: Erdős Dóra -
A Red Bull Labdarúgócsapatainak Brandépítése
: Hegedűs Patrik -
A Red Bull megjelenése a kereskedelemben.
: Boros Péter -
A Red Bull online megjelenése és tevékenysége
: Megyik Enikő -
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge