Vásárolok, tehát vagyok - Az impulzusvásárlás, és ami mögötte van
Elmentve itt :
Szerző: | Szili Nikolett |
---|---|
További közreműködők: | Fodor Dr. Mónika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Impulzusvásárlás Motiváció Marketing Fogyasztói magatartás Online vásárlás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/269 |
Hasonló tételek
Adóparadicsomok-és ami mögötte van
: Nagy Ádám Tamás
: Nagy Ádám Tamás
Biciklizem, tehát vagyok. A budapesti kerékpáros kultúra közösségei
: Perényi Luca
: Perényi Luca
A 2008-as hitelválság - és ami mögötte van
: Vancsek Tibor
: Vancsek Tibor
A bankkártya üzletág és ami mögötte van
: Debreczeni Ildikó
: Debreczeni Ildikó
Az Apple-kultusz és ami mögötte van az iPhone fogyasztói megítélése
: Figusch Bianka
Megjelent: (2013)
: Figusch Bianka
Megjelent: (2013)
A hírnév és ami mögötte van A CSR, mint a pozitív hírnévépítés egyik lehetséges eszköze
: Pataky Ágnes
: Pataky Ágnes
A lean és ami mögötte van a Magyar Telekomban
: Pénzváltó Krisztina
: Pénzváltó Krisztina
A pénzmosás és ami mögötte van – fókuszban a hazai trendek
: Kovács Roland
: Kovács Roland
Brand váltás és ami mögötte van a Tungsram Group-nál
: Vas Réka Bianka
: Vas Réka Bianka
Gyűlölnek, tehát vagyok? – avagy hogyan vélekedik a XXI. század ifjúsága a reklámokról?
: Faragó László Imre
: Faragó László Imre
Sikeres énmárka létrehozása és fenntartása a Youtube-on - Minden, ami a youtuberkedés mögött van
: Csecse Attila
: Csecse Attila
A valóságshow-k bemutatása és kiskorúakra való hatása. A "valóság" és ami mögötte van
: Farkas Adrienn
: Farkas Adrienn
A minőségmenedzsment és ami mögötte van, egy auditra való felkészülés – Creaton South-East Europe Kft
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Tervezés és forecasting és ami mögötte van, azaz a terv készítés szerepe a vállalati controlling gyakorlatban
: Fikner-Vass Ágnes
: Fikner-Vass Ágnes
Tervezés és forecasting és ami mögötte van, azaz a terv készítés szerepe a vállalati controlling gyakorlatban
: Fikner-Vass Ágnes
: Fikner-Vass Ágnes
Én is szép vagyok?!
: Horváth Viktória
: Horváth Viktória
A Decathlon marketingtevékenysége, impulzusvásárlás
: Szikora Tamás
: Szikora Tamás
Az impulzusvásárlás avagy A fogyasztói magatartás érzelmi mozgatója
: Balázsi-Izsóf Rita
: Balázsi-Izsóf Rita
A verseny, ami még hátra van. A Formula 1 fenntarthatósági törekvéseinek értékelése
: Ökrös Richárd
: Ökrös Richárd
Független, tehát lehetetlen? - avagy a független előadó-művészeti szervezetek stratégiatervezése a gyakorlatban
: Tóth Péter
: Tóth Péter
A social media egyre növekvő szerepe a marketingkommunikációban avagy "Halló, itt vagyok!"
: Veres Bence
: Veres Bence
"Nem érzem hátrányát, hogy nő vagyok" Kutatás a pályakezdő nők első munkaéveiről
: Jenei Zsanett
: Jenei Zsanett
Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?
: Bollók Laura
: Bollók Laura
Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?
: Bollók Laura
: Bollók Laura
A neuroértékesítés mögött A vásárlói döntést befolyásoló tényezők
: Kovács Eszter
: Kovács Eszter
Az érzelmi manipuláció és az impulzusvásárlás hatása a fogyasztói magatartásra, különös tekintettel az online fast fashion reklámokra
: Canjavec Janka Nadin
: Canjavec Janka Nadin
Kriptovaluták és a mögötte álló technológia
: Herczku Éva Melinda
: Herczku Éva Melinda
A család funkciója az iskolai teljesítmény mögött
: Nagy Marianna
: Nagy Marianna
Van-e természetjog?
: Turgonyi Zoltán
Megjelent: (2015)
: Turgonyi Zoltán
Megjelent: (2015)
Poli-Farbe - Az út, ami a sikerhez vezet
: Rózsahegyi Dorka
: Rózsahegyi Dorka
Egy nagyvállalat, ami még sem olyan nagy
: Kocsis Annamária
: Kocsis Annamária
A BitCoin és a rendszer, amely mögötte áll
: Nagy Péter
: Nagy Péter
A 18-25 év közötti egyetemi és főiskolai hallgatók vásárlási szokásainak vizsgálata a feladat- és élményorientált vásárlás, az impulzusvásárlás és az árérzékenység szemszögéből
: Rusnáková Barbara
: Rusnáková Barbara
Az egyetlen márka, ami szárnyakat ad - A Red Bull marketingstratégiája
: Nyul Andrea
: Nyul Andrea
Szükség van-e image kommunikációra?
: Koltai Krisztina
: Koltai Krisztina
ATM! Van helye a jövőben?
: Szalai Júlia Katalin
: Szalai Júlia Katalin
ATM! Van helye a jövőben?
: Szalai Júlia Katalin
: Szalai Júlia Katalin
Startup vállalkozások bemutatása és az innováció mögött rejlő üzleti modell fontossága
: Békési Dániel
: Békési Dániel
Színház a függöny mögött - Budapesti színházi gazdaságtan, PR és marketing
: Kiss Petra Lilla
: Kiss Petra Lilla
A bizalom megnyilvánulása a gazdasági érdek és a pénz mögött
: Csont Balázs
: Csont Balázs
Hasonló tételek
-
Adóparadicsomok-és ami mögötte van
: Nagy Ádám Tamás -
Biciklizem, tehát vagyok. A budapesti kerékpáros kultúra közösségei
: Perényi Luca -
A 2008-as hitelválság - és ami mögötte van
: Vancsek Tibor -
A bankkártya üzletág és ami mögötte van
: Debreczeni Ildikó -
Az Apple-kultusz és ami mögötte van az iPhone fogyasztói megítélése
: Figusch Bianka
Megjelent: (2013)