Új szereplő az illatszerek piacán, a L'Oréal vállalat Maybelline márkájának kiterjesztése
Elmentve itt :
Szerző: | Csutorás Judit |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Illatszer-piac Maybelline Marketing-mix L'Oréal |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26901 |
Hasonló tételek
A L'Oréal Magyarországon Az imázs és a vállalati kultúra összefüggései
: Sidló Noémi
: Sidló Noémi
Diversification in the cosmetic industry through the company L’Oreal
: Südi Sára Éva
Megjelent: (2019)
: Südi Sára Éva
Megjelent: (2019)
A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban
: Takács Enikő
: Takács Enikő
Toborzás, kiválasztás a L'Oréal Magyarország Kft.-nél
: Jónás Dóra
Megjelent: (2007)
: Jónás Dóra
Megjelent: (2007)
A L'Oréal Marketingstratégiájának átalakulása a 21. században
: Hüvös Gabriella Mandula
: Hüvös Gabriella Mandula
Az üzleti etika szerepe a L'Oréal vállalati stratégiájában
: Törzsök Luca
: Törzsök Luca
A L'Oréal Magyarország Kozmetikai Kft. környezeti hatásmechanizmusának vizsgálata
: Dorozsmai Dorina
: Dorozsmai Dorina
A rendelésmenedzsment bemutatása a L’Oréal Professionel márkán keresztül
: Horváth Tímea
: Horváth Tímea
L'Oréal Paris termékekkel kapcsolatos elégedettség és lojalitás vizgsálata
: Kálló Enikő
: Kálló Enikő
The Image of Women in Commercials - L'Oréal - Because I'm worth it
: Tassi Eszter
: Tassi Eszter
A dekorkozmetikai piac Magyarországon és a L'Oréal Paris márkastratégiája
: Adamcsek Leona
: Adamcsek Leona
A L'Oréal stratégiája a fodrászati piacon - egy stratégiai döntés előkészítése
: Länger Jelena
: Länger Jelena
Informatikai rendszer által támogatott folyamatfejlesztés a L'Oreal Magyarország Kft.-nél
: Szkok Dávid
: Szkok Dávid
Marketing árképzés sajátosságai a luxusiparban a L’Oréal Magyarország Kft. példáján keresztül
: Csige Noémi Krisztina
: Csige Noémi Krisztina
The role of brand image and brand identity of L'Oréal Professional Products in the consumer behaviour of Gen Z
: Kádár Luca
: Kádár Luca
Everything Connects to Everything Else - or the Importance of CRM in the E-commerce of L'Oréal Magyarország Kft.'s Active Cosmetics Division
: Zagyi Fanni Fruzsina
: Zagyi Fanni Fruzsina
Az e-kereskedelem térhódítása; A digitalizáció hatása az Üzleti modell-, illetve stratégiaalkotásra a L'Oréal Magyarország Kft. tükrében
: Kovács Balázs Ignác
: Kovács Balázs Ignác
Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül
: Perge Bianka
: Perge Bianka
A Maybelline New York márka piacrész növelésének stratégiája Magyarországon
: Kantár Bence
: Kantár Bence
Az SAP webes kiterjesztése SAP Fiori alapokon
: Szántó Bence
: Szántó Bence
Az ITSH munkáltatói márkájának vizsgálata.
: Bors Bence
: Bors Bence
Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba
: Onhausz Cintia
: Onhausz Cintia
Új szereplő a magyar sörpiacon - a Borsodi Super Dry bevezetése
: Szabó Virág
: Szabó Virág
Az Agrár-Vállalkozási Hitelgarancia Alapítvány portfóliókezesség termékének kiterjesztése állami viszontgarancia használatával
: Papp Krisztina Anita
: Papp Krisztina Anita
Process Solutions Kft. munkáltatói márkájának marketing megközelítésű elemzése
: Fehér Vanessza
: Fehér Vanessza
Egis Számlajóváhagyást Támogató Elektronikus Rendszer („ESzTER”) kiterjesztése a körmendi gyáregységben
: Sólyom Dóra
: Sólyom Dóra
A Telekom Kraft. A Telekom fiataloknak kialakított márkájának elemzése.
: Ujhelyi Dorottya
: Ujhelyi Dorottya
A Bosch munkáltatói márkájának megítélése a budapesti állásbörzék látogatói körében
: Novák Zita Lilla
: Novák Zita Lilla
Az okostelefon, mint gazdasági és technológiai szereplő
: Kolocsán Ádám
: Kolocsán Ádám
A Budapest Bank munkáltatói márkájának hitelessége a gyakornoki program sikerességének tükrében
: Györkös Beáta Anna
: Györkös Beáta Anna
Várkonyi étterem itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Gruda Miklós
: Gruda Miklós
Egy nyertes kampány bemutatása. A Vajda Papír Kft. OOOPS! márkájának kommunikációs kampánya
: Bíró Gergő Tamás
: Bíró Gergő Tamás
A Xella Magyarország Kft. Ytong falazóelem márkájának ismertsége és aktuális piaci megítélése
: Barta Csenge Bernadett
: Barta Csenge Bernadett
A sztármárkák és Cristiano Ronaldo CR7 márkájának megítélése a fogyasztók körében
: Korim Dorina Nikolett
: Korim Dorina Nikolett
Az UNESCO listán szereplő magyarországi helyszínek turisztikai kínálata
: Kereszturi Laura
: Kereszturi Laura
Velence Resort & Spa itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Takács Péter
: Takács Péter
Új márkák bevezetése a professzionális fodrászcikkek piacán
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
From Posts to Purchases The Effect of L'Oréal's Social Media Marketing on Consumer Behaviour
: Tasnádi Lili Eszter
: Tasnádi Lili Eszter
Az Old Erica étterem itallapján szereplő sörök értékesítésének elemzése
: Plaszkó Zsanett
: Plaszkó Zsanett
Hotel Veritas KFT. Budapest itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Fodor Balázs
: Fodor Balázs
Hasonló tételek
-
A L'Oréal Magyarországon Az imázs és a vállalati kultúra összefüggései
: Sidló Noémi -
Diversification in the cosmetic industry through the company L’Oreal
: Südi Sára Éva
Megjelent: (2019) -
A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban
: Takács Enikő -
Toborzás, kiválasztás a L'Oréal Magyarország Kft.-nél
: Jónás Dóra
Megjelent: (2007) -
A L'Oréal Marketingstratégiájának átalakulása a 21. században
: Hüvös Gabriella Mandula