Turupuli Zsuzsa & Nincs adat Nincs adat. Hogyan hat a marketingkommunikációs környezet a gyermekekre?: Hogyan változik a televízióban szereplő élelmiszer reklámok megítélése a gyermekek egyes fejlődési szakaszaiban?
Chicago Style (17th ed.) CitationTurupuli Zsuzsa and Nincs adat Nincs adat. Hogyan Hat a Marketingkommunikációs Környezet a Gyermekekre?: Hogyan Változik a Televízióban Szereplő élelmiszer Reklámok Megítélése a Gyermekek Egyes Fejlődési Szakaszaiban?
MLA idézésTurupuli Zsuzsa and Nincs adat Nincs adat. Hogyan Hat a Marketingkommunikációs Környezet a Gyermekekre?: Hogyan Változik a Televízióban Szereplő élelmiszer Reklámok Megítélése a Gyermekek Egyes Fejlődési Szakaszaiban?
Figyelem: ezek az hivatkozások nem 100%-ban pontosak..