Az MBTex textil nagykereskedés lehetőségei az online marketing területén

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Bence
További közreműködők: Eszes Dr. István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Online marketing
Közösségi média
Textil nagykereskedelem
MBTex
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/2695
Leíró adatok
Kivonat:Véleményem szerint semmiről, de erről a változásban lévő területről fokozottan nem lehet úgy beszélni, hogy kialakulása nem tisztázott, hiszen a múlt nagyban meghatározza a jelent és a kettő együtt határozza meg a jövőt. Ennek tükrében írok dolgoztomban az internetről, annak történetéről és hatásairól. Ezt követően a közösségi oldalak történetét mutatom be, majd kivételes szerepét bizonyítom. A további fejezetekben az online marketing eszközök bemutatása a cél. Ezek megismerése után szerettem volna megtudni, hogy milyen mértékben vannak jelen az online marketing eszközei ismerőseim körében. Ezért végeztem egy kérdőíves kutatást, melyet bemutatok és kielemzek. Ezután az MBTex textil nagykereskedés bemutatása következik. A cég mélyrehatóbb ismerete, valamint online marketing tevékenységének hitelesebb elemzése céljából készítettem egy mélyinterjút a cég ügyvezetőjével, valamint egy online marketing szakemberrel. A dolgozat végén a konklúzióban a összefoglalom a cég negatívumait és pozitívumait marketing szempontból, majd ezek egybevetésével írom le javaslataimat, meglátásaimat a problémák kiküszöbölésére.