Az etnocentrizmus hatása a hazai söripari vállalatok, elsősorban a Heineken Hungária Zrt. marketingstratégiájára
Elmentve itt :
Szerző: | Bán Norbert |
---|---|
További közreműködők: | Németh Dr. Szilárd |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | etnocentrizmus Heineken marketing országeredet imázs söripar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26966 |
Hasonló tételek
A Rábaköz MM Zrt. által üzemeltetett Coop boltok vásárlóinak fogyasztói attitűdje az etnocentrizmus tükrében és ennek lehetséges hatása a Coop Hungary Zrt. marketingstratégiájára
: Háhner László Péter
: Háhner László Péter
A disztribúció kiszervezésének kockázata a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. gyakorlatában
: Böszörményi Benjamin
: Böszörményi Benjamin
A koronavírus hatása egy mikrovállalat marketingstratégiájára
: Nyitrai Vanessza
: Nyitrai Vanessza
A beszállítói kapcsolatok menedzsmentje egy söripari vállalatnál
: Vadas Andrea
: Vadas Andrea
Fogyasztói etnocentrizmus hatása a vállalati marketing stratégiákra
: Menyhárt Margaréta Krisztina
: Menyhárt Margaréta Krisztina
Fogyasztói magatartás hatása a Barabás Téglakő Kft. marketingstratégiájára
: Gubovics Denisza
: Gubovics Denisza
Söripari innováció a kézműves sörfőzdék és a sörgyárak aspektusából
: Bogatin Attila Bálint
: Bogatin Attila Bálint
Javaslat egy új termék bevezetésének marketingstratégiájára
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
Etnocentrizmus nyomai a távol-keleti országnevekben
: Osváth Gábor
Megjelent: (2008)
: Osváth Gábor
Megjelent: (2008)
A Heineken Radler kategóriájának újrapozícionálása
: Halaska Betty
: Halaska Betty
Marketingkommunikációs stratégia a Heineken esetében
: Gerő Virág
: Gerő Virág
A családi szocializáció hatása a tanulók iskolai teljesítményre elsősorban nyelvhasználati szempontból
: Gál Erika
: Gál Erika
A fogyasztói etnocentrizmus hatása a magyar termékek iránti keresletre
: Imreh Orsolya
: Imreh Orsolya
A fogyasztói etnocentrizmus hatása a vásárlási döntésre az élelmiszervédjegyek témakörében
: Hajdú Kamilla
: Hajdú Kamilla
Védjegypolitika és fogyasztói etnocentrizmus a magyar élelmiszeriparban
: Vörös Gabriella
: Vörös Gabriella
Légy hazafi, végy hazait! Fogyasztói etnocentrizmus és a hazai termékeket támogató kampányok
: Varga Zita
: Varga Zita
A Heineken és a Dreher televíziós kampányának összehasonlítása
: Minisán Eszter
: Minisán Eszter
Egy kis és egy nagy élelmiszernagykereskedelem összehasonlítása és a koronavírus hatása ezek marketingstratégiájára
: Munkácsi Balázs
: Munkácsi Balázs
A Heineken által forgalmazott radlerek újrapozícionálása és piaci helyzete
: Halaska Betty
: Halaska Betty
A magyar piacon jelenlévő bankok marketingkommunikációjának összehasonlítása, elsősorban számlavezetési szolgáltatások és weboldalak alapján
: Kertai Kinga
: Kertai Kinga
A Heineken márka bemutatása és a márkakép rendezvényeken való megjelenítése
: Márkus Kata Zsófia
Megjelent: (2009)
: Márkus Kata Zsófia
Megjelent: (2009)
Javaslatok az Universitas országos diákvállalkozási hálózat marketingstratégiájára a tagok preferenciáinak és elégedettségének vizsgálata után
: Kálmán Bernadett
: Kálmán Bernadett
A belső vállalati rendezvények fontossága a multinacionális cégeknél a HEINEKEN példáján keresztül
: Szolnoki Alexandra
: Szolnoki Alexandra
A Hofstede-modell magyarországi eredményeinek érvényességi vizsgálata, elsősorban Budapesten élő X, Y, és Z generációra vetítve
: Perák Krisztina
: Perák Krisztina
Generációk közötti különbségek elemzése a ma élő generációk körében, elsősorban a szervezett munkavégzéshez való viszonyuk alapján, Magyarországon
: Klement Claudia Anna
: Klement Claudia Anna
A Rail Cargo Hungaria Zrt. CSR tevékenységének összehasonlítása más vállalatok CSR jelentésésvel
: Horváth Virág
: Horváth Virág
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása a Nestlé Hungária Kft. gyakorlatában
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
Tehetségmenedzsment a hazai vállalatok gyakorlatában
: Horváth Anett
Megjelent: (2008)
: Horváth Anett
Megjelent: (2008)
A tortaburkoló masszák hazai kereskedelmi piacának vizsgálata- Cukoradó hatása-
: Bán Erzsébet
: Bán Erzsébet
Allianz Hungária Zrt. marketing elemzése
: Ambrózi Donát
: Ambrózi Donát
Szervezetfejlesztés az Eni Hungaria Zrt.-nél
: Molnár Tímea
: Molnár Tímea
A viszontbiztosítási piac tendenciáinak hatása az Allianz Hungária Zrt. viszontbiztosítási stratégiájára
: Matyasovszky Dalma
: Matyasovszky Dalma
A hazai vállalatok társadalmi befektetési trendjei
: Farkas Zsolt
: Farkas Zsolt
A LeasePlan Hungária Zrt marketingtevékenysége
: Sipos Bernadett
: Sipos Bernadett
AZ E-FREIGHT ÉS AZ E-FUVARLEVÉL, E-VONATKÖVETÉS A RAIL CARGO HUNGARIA ZRT-NÉL
: Kajári Norbert
: Kajári Norbert
How could a Western European country marketing communication strategy be implemented for an Eastern European country like Hungary, for example, in the case of Heineken Hungary PLC?
: Eszéki Lili Lilla
: Eszéki Lili Lilla
Nagykereskedelmi tevékenység az Agip Hungária Zrt. gyakorlatában
: Lesták Bernadett
: Lesták Bernadett
A hazai financial technology vállalatok marketingkommunikációjának jellemzői
: Ertl Mátyás
: Ertl Mátyás
A hazai vállalatok felszámolás alá kerülésének elemzése
: Tóth Gábor
: Tóth Gábor
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása hazai és nemzetközi perspektívából
: Bélay Andrea Katalin
: Bélay Andrea Katalin
Hasonló tételek
-
A Rábaköz MM Zrt. által üzemeltetett Coop boltok vásárlóinak fogyasztói attitűdje az etnocentrizmus tükrében és ennek lehetséges hatása a Coop Hungary Zrt. marketingstratégiájára
: Háhner László Péter -
A disztribúció kiszervezésének kockázata a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. gyakorlatában
: Böszörményi Benjamin -
A koronavírus hatása egy mikrovállalat marketingstratégiájára
: Nyitrai Vanessza -
A beszállítói kapcsolatok menedzsmentje egy söripari vállalatnál
: Vadas Andrea -
Fogyasztói etnocentrizmus hatása a vállalati marketing stratégiákra
: Menyhárt Margaréta Krisztina