A munkáltatói márka szerepének és jelentőségének vizsgálata generációs aspektusból
Elmentve itt :
Szerző: | Bende Zsolt |
---|---|
További közreműködők: | Németh Dr. Szilárd |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | márka márkaépítés márkázás rugalmas munkaidő Y generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26983 |
Hasonló tételek
A munkáltatói márka szerepének vizsgálata a női járművezetők foglalkoztatásánál
: Mátrai Luca
: Mátrai Luca
A munkáltatói márkaépítés jelentőségének és fontosságának korosztály szerinti vizsgálata
: Bodor-Vincze Réka
: Bodor-Vincze Réka
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
Vonzó munkáltatói márka kialakítása
: Ábrahám Dóra
: Ábrahám Dóra
A tehetségeket vonzó munkáltatói márka felépítése
: Pető Mónika Virág
: Pető Mónika Virág
A munkáltatói márka jelentősége és megítélése, valamint generációs preferenciák vizsgálata a Baby Boom, X és Y generáció körében
: Sterl Alexandra
: Sterl Alexandra
Magyar női vezetők férfi aspektusból
: Manhertz Péter
: Manhertz Péter
Kapcsolat-menedzsment public relations aspektusból
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Közlekedés és turizmus összefüggései többféle aspektusból
: Győrfi Zsófia
: Győrfi Zsófia
Az ügyfélkapcsolatok szerepének és jelentőségének bemutatása az Economic Mentor Kft.-n keresztül
: Márkus Bettina
: Márkus Bettina
A munkáltatói márka jelentősége a nagyvállalatok életében
: Polyák Petra
: Polyák Petra
A magyarországi női vezetők férfi aspektusból
: Manhertz Péter
: Manhertz Péter
Interkulturális kommunikáció multinacionális vállalatnál, logisztikai aspektusból
: Oroszkiné Tóth Gabriella
: Oroszkiné Tóth Gabriella
A munkáltatói márka megítélése az X-Y generáció körében Az FHB Bankcsoport munkavállalóinak vizsgálatán keresztül
: Gama-Kovács Andrea
: Gama-Kovács Andrea
A márka és a munkáltatói márka kapcsolata, az employer branding alkalmazása a Magyar Telekomnál
: Jantyik Orsolya Lidia
: Jantyik Orsolya Lidia
A munkáltatói márka kommunikációs eszközei, gyakorlatai az újmédia platformjain
: Simon Renáta
: Simon Renáta
Munkáltatói márkaépítés a Z generáció vonatkozásában
: Czibula Nándor
: Czibula Nándor
A Győri Bornapok múltja, jelene és jövője rendezvényszervezői aspektusból
: Bula Teodóra
Megjelent: (2013)
: Bula Teodóra
Megjelent: (2013)
A pálinkafogyasztás szociokulturális és gazdasági háttere egy vizsgált aspektusból
: Bencze Gréta Alexandra
: Bencze Gréta Alexandra
A munkáltatói márka szerepe az Y generácós fehérgalléros munkavállalók megcélzásában
: Magyari Gyöngyi
: Magyari Gyöngyi
Önkormányzatok költségvetési autonómiája jogi aspektusból Változások a költségvetés készítésének – mint az önrendelkezési szabadság alappillérének – jogszabályi környezetében, rendszerváltástól napjainkig
: Szekér Dóra
: Szekér Dóra
A munkáltatói márka elmélete és gyakorlata - A Magyar Telekom Nyrt. példája
: Döry Eszter
: Döry Eszter
A turizmus szerepének vizsgálata Észak-Spanyolországban
: Nagy András Zsolt
: Nagy András Zsolt
A vizuális arculati tényezők jelentőségének növekedése az online marketing fejlődésével egy konkrét márka kapcsán
: Nagy Berndett Blanka
: Nagy Berndett Blanka
A munkáltatói márka bemutatása a GRAPHISOFT SE multinacionális cég gyakorlatán keresztül
: Réffi Veronika
: Réffi Veronika
Az országimázs és országmárkázás jelentőségének vizsgálata Magyarországon
: Erdei Zsófia
: Erdei Zsófia
A munkáltatói márka hatása a vállalatról kialakított képre-A vállalatok employer branding kommunikációjának szerepe és hatása a munkáltatói imázsra
: Mezei Georgina
: Mezei Georgina
A fenntartható turizmus szerepe a szállodaiparban Magyarországon több aspektusból vizsgálva
: Hakimi Rita
: Hakimi Rita
A magyar esküvői hagyományok jelentőségének vizsgálata napjainkban
: Zs.Tóth Anna
: Zs.Tóth Anna
A CAPP Művészeti Együttműködési Program pályázatának ismertetése művelődési és közösségszervezői aspektusból
: Guzsván Dorina
: Guzsván Dorina
A saját márkás termék csomagolások dizájnjának szerepének feltárása, valamint a fogyasztók saját márkás termékekkel kapcsolatos attitűdjének és viselkedésének megértése
: Ozsváth Teónia
: Ozsváth Teónia
A hűségakciók jelentőségének vizsgálata a SPAR példáján keresztül
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
A turizmusbiztonság turisztikai jelentőségének vizsgálata Salgótarján példáján keresztül
: Csala Gábor
: Csala Gábor
A Z generáció megjelenése a munkaerőpiacon munkavállalói és munkáltatói oldalról
: Mentes Miklós Farkas
: Mentes Miklós Farkas
A munkáltatói márka és a jelöltélmény kapcsolata a Robert Bosch Elektronika Kft. példáján bemutatva
: Huber Daniella Vanda
: Huber Daniella Vanda
Az énmárka elemzése általánosságban és jelentőségének vizsgálata a műkorcsolyasportban
: Návay Anikó
: Návay Anikó
A sport és az egészséges életmód jelentőségének statisztikai vizsgálata
: Sági Bálint
: Sági Bálint
Az online marketing tényezőinek és jelentőségének vizsgálata a szállodaiparban.
: Németh Ráchel
: Németh Ráchel
Márkaelemek szerepének vizsgálata a vendéglátásban
: Páll Tamás
: Páll Tamás
Az ITSH munkáltatói márkájának vizsgálata.
: Bors Bence
: Bors Bence
Hasonló tételek
-
A munkáltatói márka szerepének vizsgálata a női járművezetők foglalkoztatásánál
: Mátrai Luca -
A munkáltatói márkaépítés jelentőségének és fontosságának korosztály szerinti vizsgálata
: Bodor-Vincze Réka -
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka -
Vonzó munkáltatói márka kialakítása
: Ábrahám Dóra -
A tehetségeket vonzó munkáltatói márka felépítése
: Pető Mónika Virág