OTP Ingatlanpont Kft. marketingstratégiájának elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bátori Edina
További közreműködők: Brávácz Dr. Ibolya
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:belső környezet elemzése
ingatlan
marketing
marketing-mix
versenytárs elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26993
Leíró adatok
Kivonat:OTP Ingatlanpont Kft. marketingstratégiájának elemzéseA szakmai gyakorlatomat az OTP Ingatlanpont Kft.-nél töltöttem, illetve a záró dolgozatomat is a cég marketingstratégiájáról írtam. A dolgozat készítése során a célom a vállalat megismerése volt, illetve tevékenységeinek áttekintése, a megadott szempontok alapján. A céget megvizsgáltam a STEEP és a SWOT analízis módszereivel is, majd ezt követte egy versenytárselemzés, ahol három különböző versenytárs került felsorolásra, majd egy önálló vélemény alapján rangsorba állítottam a négy megvizsgálásra került céget. Az elemzések után a megszerett adatokat felhasználva bemutattam a McCharty által kibővített marketing-mixet, a 7P-t. A dolgozat megírását követően úgy érzem sikerült elérnem a célom és megértenem a feladataim fontosságát, az ingatlanpiac működését, illetve a a cég tevékenységét is.