Digitalizáció és automatizálás egy üzleti szolgáltató központ esetében
Saved in:
Main Author: | Szappanos Tamás Soma |
---|---|
Other Authors: | Dobák Dr. Dóra |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | automatizáció - automatizálás digitalizálás - digitalizáció robotok SAP vállalatirányítási információs rendszer(ek) |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27001 |
Similar Items
Külföldi munkavállalók szerepe egy üzleti szolgáltató központ példáján keresztül
: Kelemen Flóra
: Kelemen Flóra
Egy szolgáltató központ indulása a munkavállalói motiváció és fluktuáció összefüggései
: Balogh Delila
: Balogh Delila
A magyar és norvég áfabevallás összehasonlitása és gyakorlati alkalmazása egy szolgáltató központ esetében
: Tóth Kitti
: Tóth Kitti
Pénzügyi kontrolling egy szolgáltató központ életében
: Kassai Zsuzsanna
: Kassai Zsuzsanna
Digitalizáció és automatizálás a számvitelben – a könyvelés fejlődése és jövője
: Hanzély Dorottya Zsófia
: Hanzély Dorottya Zsófia
Szoftveres automatizálás egy szervezet életében
: László Ágoston
: László Ágoston
A TUDÁSTŐKE MEGJELENÉSE EGY SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT TEVÉKENYSÉGÉBEN
: Szakály Tímea Renáta
: Szakály Tímea Renáta
Automatizálás az Alcoában
: Simkó Boglárka
: Simkó Boglárka
Automatizálás hatása az egyénre
: Matolcsy Csenge
: Matolcsy Csenge
Automatizálás a Kontrolling területen
: Harsányi András Attila
: Harsányi András Attila
Folyamatfejlesztés automatizálás segítségével nagyvállalati környezetben
: Bosskay Kristóf
: Bosskay Kristóf
Automatizálás felhő alapú szolgáltatásban - Rundeck
: Katona Máté Lőrinc
: Katona Máté Lőrinc
Multinacionális szolgáltató központ riportoló és elemző folyamatainak központosítása
: Kiss Ádám Attila
: Kiss Ádám Attila
Innováció a manuális szoftvertesztelésben - megoldás-e az automatizálás?
: Varga Tamás
: Varga Tamás
A külső és belső ellenőrzés bemutatása egy szolgáltató központ példáján keresztül
: Simon Dóra
: Simon Dóra
Folyamat automatizálás a logisztikai ellátási láncban
: Heizer Krisztián
: Heizer Krisztián
A teljesítményértékelés folyamata, szerepe egy hazai szolgáltató központ példáján keresztül szemléltetve
: Sebestyén Vivien Éva
: Sebestyén Vivien Éva
Az üzleti tervek készítésének módszerei, értékelési szempontjai a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. 2016. évi üzleti tervének összeállításán keresztül
: Torma Anikó
: Torma Anikó
Folyamat automatizálás egy hazai banknál Blue Prism RPA-val
: Braun Patrik
: Braun Patrik
A kiégés jelensége és jelenlétének vizsgálata egy magyarországi szolgáltató központ munkavállalóinak körében
: Jávori Zoltán
: Jávori Zoltán
A nők helyzete a Vodafone Szolgáltató Központ budapesti irodájában
: Patócs Viktória Anna
: Patócs Viktória Anna
Személyzetfejlesztés elmélete és gyakorlata a MÁV Szolgáltató Központ Zrt.-nél
: Pajor Henrietta Dóra
: Pajor Henrietta Dóra
A Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. szerepe a turisztikai marketing továbbképzésben
: Szegedi Imre
: Szegedi Imre
A munka iránti elhivatottság és a kiégés vizsgálata egy szolgáltató központ HR munkavállalói körében
: Zsíros Barbara
: Zsíros Barbara
Automatizálás a szoftverfejlesztésben folyamatos integráció és folyamatos szállítás eszközökkel
: Földvári Ádám
: Földvári Ádám
Cafeteria-rendszer és a Vodafone Szolgáltató Központ Budapest Zrt. Cafeteria Szabályzatának elemzés
: Malik Attila
: Malik Attila
Az üzleti tervek készítésének módszerei, értékelési szempontjai egy „Virtuális erőmű”, Szabályozó Központ üzleti tervén keresztül
: Vogel Henrik Antal
: Vogel Henrik Antal
Marketing-automatizálás alkalmazása a Magyar Cetelem Bank Zrt.-nél
: Jeszenszki Katinka
: Jeszenszki Katinka
Beszerzés és digitalizáció, avagy a Magyar Tudományos Akadémia Létesítménygazdálkodási Központ beszerzési folyamatai
: Korcz Kálmán
: Korcz Kálmán
Egy új, integrált rendszer bevezetése egy multinacionális vállalat kontrollkörnyezetének menedzselésére, automatizálás és sztenderdizálás céljából
: Fészki Bianka
: Fészki Bianka
A CRM rendszer és az automatizálás az Atlasz Cégcsoport gyakorlatában
: Gellén Stefánia
: Gellén Stefánia
Digitalizációs és automatizációs megoldások megvalósítását elősegítő, valamint hátráltató tényezők a Robert Bosch Kft. HR szolgáltató központja esetében
: Menich Benjámin
: Menich Benjámin
Üzleti modell egy bérbeadással foglalkozó kft esetében
: Krecs Fanni
: Krecs Fanni
Folyamatmenedzsment és automatizálás, munkakör-áttervezés a Hydro Extrusion Hungary Kft.-nél
: Tóth Enikő
: Tóth Enikő
Könyvvizsgálati tesztek bemutatása termelő és szolgáltató vállalatok esetében
: Varga Erika
: Varga Erika
Könyvvizsgálati tesztek ismertetése termelő és szolgáltató vállakozások esetében
: Tóth Ildikó
: Tóth Ildikó
Egy üzletsegítő központ IT részlegének agilis transzformációja
: Szalma Szabolcs Balázs
: Szalma Szabolcs Balázs
A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Kispál Orsolya
: Kispál Orsolya
Üzleti teljesítménymérés a sportszervezetek esetében
: Lovas Rebeka Anna
: Lovas Rebeka Anna
Digitalizáció a KKV szektorban
: Leisztner Soma
: Leisztner Soma
Similar Items
-
Külföldi munkavállalók szerepe egy üzleti szolgáltató központ példáján keresztül
: Kelemen Flóra -
Egy szolgáltató központ indulása a munkavállalói motiváció és fluktuáció összefüggései
: Balogh Delila -
A magyar és norvég áfabevallás összehasonlitása és gyakorlati alkalmazása egy szolgáltató központ esetében
: Tóth Kitti -
Pénzügyi kontrolling egy szolgáltató központ életében
: Kassai Zsuzsanna -
Digitalizáció és automatizálás a számvitelben – a könyvelés fejlődése és jövője
: Hanzély Dorottya Zsófia