A Disneyland Park – Hogyan vált világhírűvé?
Elmentve itt :
| Szerző: | Józsa Vivien Nikolett |
|---|---|
| További közreműködők: | Csizmadia Péter |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | adaptáció ábrák beruházási döntések globális árpolitika marketing |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27006 |
Hasonló tételek
Tokyo Disneyland A mesebirodalom hódítása Japánban – Marketinges szemmel
: Birkás Beatrix
: Birkás Beatrix
Tokyo Disneyland a mesebirodalom hódítása Japánban - marketinges szemmel
: Birkás Beatrix
: Birkás Beatrix
Hazánkban "sporttá" vált az adóelkerülés
: Tóth Georgina Brigitta
: Tóth Georgina Brigitta
Hogyan vált egy álom Európa vezető divatcégévé, avagy betekintés a Zara marketingstratégiájának kialakításába
: Nagy Gabriella
: Nagy Gabriella
A gyógyturisztikai célponttá válás feltételei, a gyógyhellyé vált Zalakaros példáján keresztül
: Hortobágyi Mátyás
: Hortobágyi Mátyás
A Hotel Eger & Park**** marketingstratégiája
: Gyöngy Bence
: Gyöngy Bence
A Budapest Park marketing kommunikációja
: Khell Bendegúz Ádám
: Khell Bendegúz Ádám
Theme Park as a smart destination
: He Ningshu
: He Ningshu
Egy Ipari Park Üzleti Világában
: Varga László Kevin
: Varga László Kevin
A koktélok szerepe a Budapest Park marketingjében
: Tóth Edmond
: Tóth Edmond
A Hotel Eger & Park**** tevékenységének komplex elemzése
: Besenyei Boglárka
: Besenyei Boglárka
A Zichy Park Hotel**** bezárásának stratégiai okai
: Konyári Anna Barbara
: Konyári Anna Barbara
Identification the Potential of Vientiane Logistics Park in Lao PDR
: Khounthalangsy Latdavone
: Khounthalangsy Latdavone
Ecotourism in Shahdag National Park of Azerbaijan Opportunities, challenges and Azerbaijani population's viewpoint of ecotourism
: Asadov Ibrahim
: Asadov Ibrahim
Turisztikai szolgáltatások, ökoturisztikai programok elemzése a Balaton-felvidéki Nemzeti Park és az olasz Gran Paradiso Nemzeti Park összevetésében
: Ihász Szilvia
: Ihász Szilvia
A Budapest Park bemutatása, szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése
: Martinkó Dorka
: Martinkó Dorka
Az Amadria Park szállodacsoport üzletpolitikájának bemutatása és értékelése
: Bukovec Nina
: Bukovec Nina
Marketing of China theme parks in the Internet age Take the new media marketing of Fantawild theme
: Tao Jun
: Tao Jun
A munkáltatói márka és az elkötelezettség kapcsolata a Budapest Bank gyakornokból főállásúvá vált, valamint főállásúként kezdett pályakezdő munkavállalói tükrében
: Kispál Dénes
: Kispál Dénes
A Sárréti Ipari Park Kft. átfogó elemzése és értékelése
: Károly Tímea
: Károly Tímea
Nyíregyháza Lego and Legoland, a climate change and thematic parks study
: Kovács Alexandra
: Kovács Alexandra
A visszutas logisztika jelentősége és gyakorlati megvalósítása, különös tekintettel a hulladék elektromos és elektronikai berendezésekre és a hulladékká vált gépjárművekre
: Titz Tímea
: Titz Tímea
Haris Park. Egy rendezvényközpont elemzése, és egy rendezvény megvalósítása
: Szelenge Anand Bertalan
: Szelenge Anand Bertalan
Ecotourism and trends in Hungary Survey of consumer habits of the Hungarian National Parks
: Sápi Virág
: Sápi Virág
Rendezvénygasztronómiai trendek megjelenése a rendezvényhelyszíneknél a Haris Park példáján keresztül
: Misák Dávid Zsolt
: Misák Dávid Zsolt
Fenntartható turizmus a Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóság védett területein
: Halász Nóra
: Halász Nóra
Hotel Narád & Park Szálloda bemutatása, tevékenységének, működésének elemzése, fejlesztési javaslatok
: Bogáthy Evelin
: Bogáthy Evelin
A dolgozói elégedettség jelentősége és fontossága a Bükki Nemzeti Park Igazgatóságnál
: Blaskó Éva
: Blaskó Éva
A KKV szektor adókötelezettségeinek bemutatása a Prés Park Kft. példáján keresztül
: Biszak-Szabó Rita
: Biszak-Szabó Rita
Innovation on the Belgian online real estate matchmaking platform market specialized in garages/parking
: Camer Tim
: Camer Tim
A fenntartható turizmus egy amerikai és egy magyarországi nemzeti park összehasonlításán keresztül
: Marcheschi Fanni Diána
: Marcheschi Fanni Diána
Különleges ünnepi rendezvények szervezése és lebonyolítása a Nádas Tó Park Hotel esetében
: Fási Fanni
: Fási Fanni
Az élőzenés koncertek kultúraközvetítő és közösségformáló erejének vizsgálata a Budapest Park példáján
: Orbán Krisztina Dorottya
: Orbán Krisztina Dorottya
A budapesti vendéglátóhelyek enteriőrjének jelentősége, hatása a vendégekre a Haris Park bemutatásán keresztül
: Bohus Dalma Zsuzsanna
: Bohus Dalma Zsuzsanna
A Danubius Hotels Group marketing stratégiája bemutatva a Hotel Regent's Park példáján keresztül
: Papp Éva Marianna
: Papp Éva Marianna
Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóság ökoturisztikai szerepe a hazai turisztikai és oktatási rendszerben
: Rosta Nóra Katalin
: Rosta Nóra Katalin
Őrségi Nemzeti Park Igazgatósága által irányított konzorciumi megállapodás keretében megvalósított Európa Uniós pályázat elemzése
: Pál Dávid
: Pál Dávid
A Social Media használata az Aquaworld Resort Budapest és a Park Inn by Radisson marketing tevékenységében
: Bartha Adél
: Bartha Adél
Technológiai újdonságok a szállodaipar területén és modernizációs lehetőségek a Park Inn by Radisson Budapest példáján keresztül
: Laczházy Anna
: Laczházy Anna
Untersuchung des Images von amerikanischen Attraktionen in der USA auf dem Beispiel von SeaWorld Parks
: Mikusi Zsolt
: Mikusi Zsolt
Hasonló tételek
-
Tokyo Disneyland A mesebirodalom hódítása Japánban – Marketinges szemmel
: Birkás Beatrix -
Tokyo Disneyland a mesebirodalom hódítása Japánban - marketinges szemmel
: Birkás Beatrix -
Hazánkban "sporttá" vált az adóelkerülés
: Tóth Georgina Brigitta -
Hogyan vált egy álom Európa vezető divatcégévé, avagy betekintés a Zara marketingstratégiájának kialakításába
: Nagy Gabriella -
A gyógyturisztikai célponttá válás feltételei, a gyógyhellyé vált Zalakaros példáján keresztül
: Hortobágyi Mátyás