Ügyfélorientált szemlélet a Budapest Banknál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Horváth Zita Fanni
További közreműködők: Réthi Dr. Gábor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bank
bankmarketing
clienting (ügyfélközpontú marketing)
CRM
ügyfélélmény
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27032

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg27032
005 20210329092159.0
008 201127suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Horváth Zita Fanni 
245 1 0 |a Ügyfélorientált szemlélet a Budapest Banknál  |c Horváth Zita Fanni  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A CRMbemutatásával kezdtem és annak fontosságáról. CRM már jelen volt évtizedekkelezelőtt is, de felváltotta a tömeges reklám a célzott marketingre. Szakértők megállapították,hogy léteznek különböző megközelítések, ezek közé tartozik a marketing alapú megközelítésaz automatizált megközelítés és ügyfél központú megközelítés is.Budapest BankZrt. szemléletem alapján a marketink alapú megközelítést és ügyfél központú megközelítésthelyezte előtérbe ügyfeleik számára. 2014-től kezdve a mai napig tartó újmarketingük, egy olyan üzenetet közvetít az emberek számára, ami pozitívan hat rájuk.Két fő üzenetet hangoztat a vállalat: ·       Gördülékenység, amit kampány videóiban jól megtestesíta görkorcsolya és gördülékeny bankot szimbolizálja. ·       „HIDD EL LEHETSÉGES!”  üzenet. Ez az üzenet arra ösztönzi azembereket, hogy tekintsenek új nézőpontból a dolgokra, mert van olyan bank,ahol folyamatok gördülékenyen működnek és segítenek megvalósítani az álmainkat,céljainkat. A vállalat ezekenkívül arculatát is megerősíti az ügyfelekben. Egységes fiókhálózatokat hoz létrema már 22 db fiókot alakított át és folyamatosan teszi, hogy végül mind a 95 működőfiók egységes legyen.Kifejtettem a CRMalkalmazását a marketing értékesítő és ügyfélszolgálat területén majdmegismertetem a vállalat vízióját és misszióját. Nem lehet hangoztatnielégszer, hogy folyamatosan fejleszteni kell a vállalatot és dolgozóit főlegazokat, akik közvetlen kapcsolatban vannak az ügyfelekkel. Hiszen ők képviseliklegjobban a vállalat arculatát, értékeit és maradandó emléket nyújtanak azemberek számára, akikkel találkoznak és segítenek.Később írtam azRFM-ről (Recency, Frequency Monetary) , vevő kapcsolatokról és azoknakfelépítéséről, kialakításáról. Majd Technológiai háttereket jellemeztem a CRMrendszerekről köztük az analitikus, operatív és kollaboratív megközelítésről isbővebben, ami alapján megtudtuk számos rendszer áll rendelkezésünkre ezekrőlpéldákat is hoztam.A CRM szerintema mai napig változik, a technológiával ás az emberekkel együtt. Egy tömörmeghatározást nehéz lenne megfogalmazni erre a területre. Az viszont kézzelfogható hogy ennek alkalmazásával a vállalatokra illetve az ügyfelekre ispozitív hatással van. 
695 |a bank 
695 |a bankmarketing 
695 |a clienting (ügyfélközpontú marketing) 
695 |a CRM 
695 |a ügyfélélmény 
700 1 |a Réthi Dr. Gábor  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27032/1/FOSZK_Horv%C3%A1th_Zita_Fanni_letyd2_ZD.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27032/2/FOSZK_OF_Horv%C3%A1th_Zita_Fanni_LETYD2.pdf  |z Dokumentum-elérés