Egy élelmiszeripari vállalkozás marketingstratégiai szemléletben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Zsoldos Sára
További közreműködők: Brávácz Dr. Ibolya
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:élelmiszeripari vállalkozások
kereskedelmi tevékenység
marketing
steep
Szerbia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27042
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban bemutattam a marketing, azon belül is az élelmiszer-marketing általánosismereteinek gyakorlati alkalmazását, és kiemelt figyelmet szenteltem az Ella market tevékenységének, illetve ügyviteli eredményeinek részletezésére. Ezt követően a cég környezetét szemléltettem, azaz a mikro- és makrokörnyezetét, milyenhatások érhetik a vállalatot, a munkaerőhiánynak, elvándorlásnak mekkora szerepe van,valamint, hogy mikor alakult át az Ella market középvállalkozássá, ami a vállalat folyamatos fejlődését alapozza meg. Ezek után az cég vásárlókörét elemeztem, aminek szakmai gyakorlatom alatt szemtanúja is lehettem: miként változik meg a vásárlói magatartás egy időszakban, milyen az, amikor tömegvásárlásba kezd egy vevőkör a világjárvány alatt. Legvégül kitértem a cég marketing mixére: a termék-, ár-, értékesítési-, és kommunikációspolitikájára, ahol részletesen elemeztem milyen kínálatot nyújt a vállalat, ezzel bemutatva a vállalat imidzsét.