Egy élelmiszeripari vállalkozás marketingstratégiai szemléletben
Saved in:
Main Author: | Zsoldos Sára |
---|---|
Other Authors: | Brávácz Dr. Ibolya |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | élelmiszeripari vállalkozások kereskedelmi tevékenység marketing steep Szerbia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27042 |
Similar Items
Élelmiszeripari termékfejlesztés marketingstratégiai specifikációja
: Török Ádám Ambrus
: Török Ádám Ambrus
Esküvő zöld szemléletben, avagy hogyan szervezzünk fenntartható esküvőt
: Antal Barbara
: Antal Barbara
Egy élelmiszeripari termelő vállalkozás költséggazdálkodásának értékelése és továbbfejlesztése
: Csáky Katalin
: Csáky Katalin
Vállalati termelésirányitás egy élelmiszeripari cégnél
: Domján Balázs Ferenc
: Domján Balázs Ferenc
Az IFRS 15 standard ismertetése és az átállás bemutatása projekt szemléletben
: Kardos Tamás
: Kardos Tamás
Arculatváltás nehézségei Magyarországon egy élelmiszeripari vállalatnál
: Varga Anett
: Varga Anett
Élelmiszeripari kisvállalkozások növekedésének üzleti kihívásai
: Pálóczi Dóra
: Pálóczi Dóra
Az élelmiszeripari infláció fogyasztói megítélése
: Fekete Szabolcs
: Fekete Szabolcs
Az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. éves likviditási tervének összeállítása állományi és forgalmi szemléletben
: Rapcsák Éva
: Rapcsák Éva
Egy egészségtudatos étterem bevezetésének marketingstratégiai elemzése
: Misztl Alexandra
: Misztl Alexandra
Egy egészségügyi fejlesztés marketingstratégiai koncepciójának kidolgozása
: Makra Mercédesz
: Makra Mercédesz
Elsődleges élelmiszeripari csomagolóanyagok a fenntarthatóság jegyében
: Kurkó-Zupka Zsuzsanna
: Kurkó-Zupka Zsuzsanna
VINOLION online borkóstolójegyzet marketingstratégiai elemzése
: Szabó Adrienn
: Szabó Adrienn
A videojáték fejlesztő cégek marketingstratégiái
: Kiss Benjámin
: Kiss Benjámin
Marketingstratégiai koncepció és terv egy csemege üzlet számára
: Pálinkás Péter
: Pálinkás Péter
Az élelmiszerbiztonság szerepe, fejlesztési lehetőségei minőségfejlesztési technikákkal egy piacvezető élelmiszeripari szereplőnél
: Tóth Gergely
: Tóth Gergely
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy fiktív cukrászda példáján
: Tóth Cintia Eszter
: Tóth Cintia Eszter
A Power Plate Magyarország marketingstratégiai elemzése
: Herman Dóra
: Herman Dóra
Marketingstratégiai tervezés a Shapelab példáján keresztül
: Pál Balázs Marcell
: Pál Balázs Marcell
Az Európán belüli országok marketingstratégiai összehasonlítása
: Birkás Dóra
: Birkás Dóra
A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata
: Staud Fanni
: Staud Fanni
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy újonnan induló webáruház részére
: Kenyér Zoltán
: Kenyér Zoltán
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy induló designbútor startup vállalkozáshoz
: Panku Ádám
: Panku Ádám
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy induló, fiktív borbár számára
: Sziller Kristóf
: Sziller Kristóf
A honlap kommunikáció, mint online marketingstratégiai eszköz
: Szekeres Anett
: Szekeres Anett
A Közép-Magyarországi Régió KKV-inak marketingstratégiái
: Pintér Márk
: Pintér Márk
A SalonTech nemzetközi piacrálépésének marketingstratégiai elemzése
: Dudás Kata
: Dudás Kata
Marketingstratégiai javaslatok az Inglot szépségipari vállalat részére
: Pánits Flóra Kata
: Pánits Flóra Kata
GLOBÁLIS DISZTRIBÚCIÓ KÖZÉP EURÓPÁBÓL A DISZTRIBÚCIÓS LOGISZTIKA FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEI EGY MAGYARORSZÁGI ÉLELMISZERIPARI CÉGNÉL
: Barna Viktor Károly
: Barna Viktor Károly
A magyarországi élelmiszeripari vállalkozások vagyoni, pénzügyi és jövedelemzőségi helyzetének elemzése.
: Agárdy Tamás
: Agárdy Tamás
A MAGYARORSZÁGI ÉLELMISZERIPARI VÁLLALKOZÁSOK HATÉKONYSÁGÁNAK VIZSGÁLATA A SZÁMVITELI ÖSSZEFÜGGÉSEK TÜKRÉBEN
: Agárdy Tamás
: Agárdy Tamás
Élelmiszeripari szabályok az EU-ban, az élelmiszer-biztonság helyzete Magyarországon
: Gellérfy Júlia
: Gellérfy Júlia
Beszerzésmenedzsment, beszerzési magatartás a budapesti és a vidéki élelmiszeripari kisvállalatoknál
: Szűcs Balázs
: Szűcs Balázs
A harmadik országokat támogató magyar nonprofit szervezetek marketingstratégiái
: Hugyi Enikő
: Hugyi Enikő
Marketingstratégiai irányelvek kidolgozása a Florus Duo Kft. számára
: Tomasovszki Klaudia
: Tomasovszki Klaudia
A balatoni turizmus szezonalitásának kihívásai és marketingstratégiai megoldásai
: Müller Ádám
: Müller Ádám
A Pesti Barnabás Élelmiszeripari Szakgimnázium és Szakközépiskola gazdálkodásának és működésének elemzése
: Molnár Zoltán
: Molnár Zoltán
A magyar-orosz külkereskedelem, különös tekintettel az agrár-és élelmiszeripari termékekre
: Mink Bernadett
: Mink Bernadett
A luxustermékek marketingstratégiai sajátosságainak bemutatása a Gucci luxusmárkán keresztül
: Mátray Alexandra
Published: (2014)
: Mátray Alexandra
Published: (2014)
A Hervis Sport-és Divatkereskedelmi Kft. XXI. századi marketingstratégiái
: Nagy-Győr Péter
: Nagy-Győr Péter
Similar Items
-
Élelmiszeripari termékfejlesztés marketingstratégiai specifikációja
: Török Ádám Ambrus -
Esküvő zöld szemléletben, avagy hogyan szervezzünk fenntartható esküvőt
: Antal Barbara -
Egy élelmiszeripari termelő vállalkozás költséggazdálkodásának értékelése és továbbfejlesztése
: Csáky Katalin -
Vállalati termelésirányitás egy élelmiszeripari cégnél
: Domján Balázs Ferenc -
Az IFRS 15 standard ismertetése és az átállás bemutatása projekt szemléletben
: Kardos Tamás