Marketingstratégia felépítése és céljai a Magyar Telekom Nyrt.-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Barabás Réka
További közreműködők: Németh Dr. Szilárd
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:agilis módszertan
elemzés(ek)
marketingkommunikáció
stratégia
telekommunikáció
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27069

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg27069
005 20210329093450.0
008 201127suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Barabás Réka 
245 1 0 |a Marketingstratégia felépítése és céljai a Magyar Telekom Nyrt.-nél  |c Barabás Réka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban a Magyar Telekom Nyrt. marketingstratégiáját mutatom be az olvasónak. Bemutatom a vállalat rövid történetét, szervezeti felépítését. Bővebben fejtem ki a Telekom példáján keresztül a marketingstratégiához szükséges elemzéseket. Végül az ezekből kiszűrt eredményekből vonok le következtetéseket, valamint a telekommunikációs vállalatok jövőjét taglalom. 
695 |a agilis módszertan 
695 |a elemzés(ek) 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a stratégia 
695 |a telekommunikáció 
695 |a vállalkozás marketingstratégiája 
700 1 |a Németh Dr. Szilárd  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27069/1/Z%C3%A1r%C3%B3%20dolgozat-Barab%C3%A1s%20R%C3%A9ka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27069/2/FOSZK_Nyilatkozat_Barab%C3%A1s%20R%C3%A9ka_KMTWUD.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27069/3/FOSZK_OF_Barab%C3%A1s_R%C3%A9ka_KMTWUD.pdf  |z Dokumentum-elérés