Banki területen online marketingkommunikáció vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hajzer Dóra
További közreműködők: Eckert Bálint
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:arculat - image
digitális technológia
közösségi média
marketingkommunikáció
online marketingkommunikáció
reklám
tartalommarketing
weboldal
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27070

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg27070
005 20210329093455.0
008 201127suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Hajzer Dóra 
245 1 0 |a Banki területen online marketingkommunikáció vizsgálata  |c Hajzer Dóra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Jelenleg hazánkban az online marketingkommunikációegyre népszerűbb marketing eszköz. Dolgozatom során bemutattam az onlinemarketing megjelenését, szerepét, illetve folyamatát az értékesítésben. Majdezt követően vizsgáltam az online marketingkommunikáció eszközrendszerét hazai nagybankoksegítségével. Primer kutatásommal a hazai bankpiaci online marketing hatásaitaz Y és a Z generációra mértem fel. 
695 |a arculat - image 
695 |a digitális technológia 
695 |a közösségi média 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a online marketingkommunikáció 
695 |a reklám 
695 |a tartalommarketing 
695 |a weboldal 
700 1 |a Eckert Bálint  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27070/1/Hajzer%20D%C3%B3ra_Banki%20ter%C3%BCleten%20online%20marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3%20vizsg%C3%A1lata.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27070/2/titkos%C3%ADt%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27070/3/FOSZK_OF_hajzer_d%C3%B3ra_hnu6tl.pdf  |z Dokumentum-elérés