A Deloitte Magyarország üzleti modelljének elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gombaszegi Zsanett
További közreműködők: Győri Dr. Zsuzsanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:business marketing
stratégia
üzleti elemzés
üzleti modellek
vállalati marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27077

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg27077
005 20210329093750.0
008 201127suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gombaszegi Zsanett 
245 1 2 |a A Deloitte Magyarország üzleti modelljének elemzése  |c Gombaszegi Zsanett  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Kifejtettem az üzleti modell definícióját, melyek napjainkban nagy mértékben befolyásolják gazdasági környezetünket. Majd a Business Model Canvas 9 építőelemét, melyek elemzése és helyes használata segít elérni egy jól és hatékonyan működő vállalkozást.  
695 |a business marketing 
695 |a stratégia 
695 |a üzleti elemzés 
695 |a üzleti modellek 
695 |a vállalati marketing 
700 1 |a Győri Dr. Zsuzsanna  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27077/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat_Szakmai%20gyakorlati%20besz%C3%A1mol%C3%B3_GZS_F69XT7.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27077/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem_GZS.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27077/3/%C3%96sszefoglal%C3%A1s_GZS.pdf  |z Dokumentum-elérés