Egy Gazdasági Szervezet IT Aspektusú Bemutatása Szoftver Képességeik, Kommunikációs, Adatmegosztási és Koordinációs szempontokból

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szász Balázs
További közreműködők: Szabó Zsolt Antal
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:adatbázis
adatmegosztás
adatvédelem
kommunikációs csatornák
koordináció
szoftverek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27092

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg27092
005 20210329094020.0
008 201127suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szász Balázs 
245 1 0 |a Egy Gazdasági Szervezet IT Aspektusú Bemutatása Szoftver Képességeik, Kommunikációs, Adatmegosztási és Koordinációs szempontokból  |c Szász Balázs  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a ÖSSZEFOGLALÁS  Egy Gazdasági Szervezet IT Aspektusú Bemutatása Szoftver Képességeik, Kommunikációs,   Adatmegosztási És Koordinációs Szempontokból  Szász Balázs   Nappali / Gazdaságinformatikus    Záródolgozatom célja az volt, hogy bemutassa egy nagyvállalat hibajegy kezelését és az abban segítségérére lévő ügyfélszolgálati csapatot. A munkám elejét a két vállalat és a kapcsolata bemutatásával kezdtem. A feladott hibajegy megértéshez szükséges megismerni a szolgáltató által biztosított rendszereket és a támogatás szintjeit a megfelelő megoldócsoport megtalálásához. Ehhez ismertettem a technikai alapokat. A dolgozatom további részei az ügyfélszolgálat által használt általános és jegykezelő szoftvereket mutatja be azoknak leírásával és betöltött funkcióaikkal, majd a munkavégzéshez nélkülözhetetlen dokumentációkat ismertetem. A szolgáltatási egyezményi szintek betartásához elengedhetetlen a koordinált munkavégzés, így ezt jelen ügyfélszolgálat csapatának példájával mutatom be. A csapat, amelynek tagja lettem két fő jegytípussal dolgozik, ezek az incidensek és a változtatási kérelmek. Dolgozatomban ismertetem ezeknek a definícióit, kezelését, a közben rendelkezésre álló kommunikációs csatornákat és a helyes kommunikáció módját az ügyfél és a megbízó irányába az ügyfélszolgálat szempontjából. A szenzitív információ illetéktelen kézbe kerülése ellen jelen csapat által tett lépések és kötelezően betartandó szabályok, folyamatok leírásával zárom a munkám.   
695 |a adatbázis 
695 |a adatmegosztás 
695 |a adatvédelem 
695 |a kommunikációs csatornák 
695 |a koordináció 
695 |a szoftverek 
700 1 |a Szabó Zsolt Antal  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27092/1/Sz%C3%A1sz_Bal%C3%A1zs_a3h63x_Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27092/2/Sz%C3%A1szBal%C3%A1zs_a3h63x_titkos%C3%ADt%C3%A1sik%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27092/3/FOSZK_OF_Sz%C3%A1sz_Bal%C3%A1zs_a3h63x.pdf  |z Dokumentum-elérés