A Takarékbank üzleti modellje

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kaló Dóra
További közreműködők: Eckert Bálint
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ábrák
államhitel
bank
bank- és hitelviszonyok
bankkártyá(k)
elüzletiesítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27097
Leíró adatok
Kivonat:Takarékbank Üzleti modellAz üzleti modell azt mutatja meg, hogy a vállalkozás milyen úton hívja fel afogyasztók figyelmét, hogy teremti meg a szolgáltatást, értékeket és ezt mi módonadja át az ügyfeleinek. A Takarékbank üzleti modellje azt mutatja meg, hogy abank milyen értékeket kínál ügyfeleinek. Esetünkben az egyszerű megközelítés,könnyű ügyintézés, szakmailag kiemelkedő dolgozók, sok éves tapasztalattal ésszemélyes ismerettel állnak az ügyfelek rendelkezésére. Legfontosabbszolgáltatásai közé a számlanyitás, hitelezések, lekötések tartoznak. Ezenfolyamatok, értékek zavartalan közvetítésében kiemelt partnerei a Magyar posta ésa volt Takarékszövetkezetek. Ügyfeleit, kik magán személyek, vállalkozók,önkormányzatok, reklámok, internetes hirdetések útján szólítja meg. Ügyfeleinekhonlapján minden információt biztosít és Call Centerber dolgozók a nap 24órájában állnak a rendelkezésükre, bármilyen kérdésben.