A Takarékbank üzleti modellje

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kaló Dóra
További közreműködők: Eckert Bálint
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ábrák
államhitel
bank
bank- és hitelviszonyok
bankkártyá(k)
elüzletiesítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27097

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg27097
005 20210329094100.0
008 201127suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kaló Dóra 
245 1 2 |a A Takarékbank üzleti modellje  |c Kaló Dóra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Takarékbank Üzleti modellAz üzleti modell azt mutatja meg, hogy a vállalkozás milyen úton hívja fel afogyasztók figyelmét, hogy teremti meg a szolgáltatást, értékeket és ezt mi módonadja át az ügyfeleinek. A Takarékbank üzleti modellje azt mutatja meg, hogy abank milyen értékeket kínál ügyfeleinek. Esetünkben az egyszerű megközelítés,könnyű ügyintézés, szakmailag kiemelkedő dolgozók, sok éves tapasztalattal ésszemélyes ismerettel állnak az ügyfelek rendelkezésére. Legfontosabbszolgáltatásai közé a számlanyitás, hitelezések, lekötések tartoznak. Ezenfolyamatok, értékek zavartalan közvetítésében kiemelt partnerei a Magyar posta ésa volt Takarékszövetkezetek. Ügyfeleit, kik magán személyek, vállalkozók,önkormányzatok, reklámok, internetes hirdetések útján szólítja meg. Ügyfeleinekhonlapján minden információt biztosít és Call Centerber dolgozók a nap 24órájában állnak a rendelkezésükre, bármilyen kérdésben. 
695 |a ábrák 
695 |a államhitel 
695 |a bank 
695 |a bank- és hitelviszonyok 
695 |a bankkártyá(k) 
695 |a elüzletiesítés 
700 1 |a Eckert Bálint  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27097/1/FOSZK_Kal%C3%B3_D%C3%B3ra_ezc06f_%20z%C3%A1r%C3%B3%20dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27097/2/FOSZK_Kal%C3%B3_D%C3%B3ra_ezc0f6_titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27097/3/FOSZK_OF_Kal%C3%B3_D%C3%B3ra_ezc0f6.pdf  |z Dokumentum-elérés