A globális vs. lokális marketingstratégiai szemlélet bemutatása a Costa Coffee kávézó franchise hálózaton keresztül
Elmentve itt :
| Szerző: | Herjeczki Martin Zoltán |
|---|---|
| További közreműködők: |
Máté Zoltán
Szánthó Dr. Zsuzsanna Totth Dr. Gedeon |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | 7p Costa Coffee SWOT-elemzés adaptáció franchise kommunikációs mix marketingstratégia sztenderdizáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27337 |
Hasonló tételek
A Costa Coffee fogyasztói megítélése.
: Nagy Zalán
: Nagy Zalán
Az érzékszervi marketing és alkalmazása a Costa Coffee, illetve Starbucks kávéházakban
: Benkő Inez
: Benkő Inez
Klímaváltozás – Globális probléma, lokális katasztrófa
: Czombos Barnabás
: Czombos Barnabás
Globális kultúrák és lokális stratégiák a HR szerepe a vegyesvállalati kultúrák kezelésében
: Garai Melinda
: Garai Melinda
A Red Bull globális és lokális marketingstratégiájának elemzése
: Mika Vivien
: Mika Vivien
The investment development path in Costa Rica and Poland perspectives from the semiconductors industry
: Chinchilla Chacon Sebastian
: Chinchilla Chacon Sebastian
Közösségi finanszírozás lokális és globális szinten A Brancs a magyar Kickstarter?
: Szücs Veronika
: Szücs Veronika
A Szahara és Száhel-övezetben felmerülő édesvízhiány okozta lokális és globális problémák és lehetséges megoldásaik
: Balogh Krisztián Zoltán
: Balogh Krisztián Zoltán
A Szahara és Száhel-övezetben felmerülő édesvízhiány okozta lokális és globális problémák és lehetséges megoldásaik
: Balogh Krisztián Zoltán
: Balogh Krisztián Zoltán
Globális és lokális márkák vizsgálata a Balanced Scorecard által a Nestlé Hungária Kft.-nél
: Végh Kitti
: Végh Kitti
Az esztergomi lokális média és kultúra jelenlegi helyzete
: Páldi Zoltán
Megjelent: (2007)
: Páldi Zoltán
Megjelent: (2007)
Starting a successful Specialty Coffee Business in Vienna – The Shaggy Dog Coffee
: Felszeghy Bence
: Felszeghy Bence
Egy innovatív kávézó megvalósítása
: Bedő Kristóf
: Bedő Kristóf
Hugs with Mugs kávézó megalapítása
: Turai Ergoretta Éva
: Turai Ergoretta Éva
Civil társadalom - lokális közösségek kommunikációs stratégiái
: Cziráki Gabriella
: Cziráki Gabriella
Franchise in franchise
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Egy budai kávézó üzleti terve
: Benedek-Zatykó Rita
: Benedek-Zatykó Rita
Lokális márkák marketingmanagementjének kihívásai multinacionális vállalati környezetben
: Takács Tibor Nimród
: Takács Tibor Nimród
Marketingstratégiai tervezés a Shapelab példáján keresztül
: Pál Balázs Marcell
: Pál Balázs Marcell
“Think global, act local”, avagy a stratégiai menedzsment globális, lokális és glokális kihívásai a Knauf Építőipari Kft.-nél
: Hencsel Veronika
: Hencsel Veronika
Egy szingapúri időalapú kávézó marketingtevékenységének elemzése
: Illésy Katalin
: Illésy Katalin
Esernyős kávézó, mint Óbuda Kultúrális Központja
: Gulyás Dávid Máté
: Gulyás Dávid Máté
Egy pápai kávézó megnyitásának üzleti terve
: Horváth Dorina
: Horváth Dorina
GMO vs. Alaptörvény GMO vs. Hungarian Fundamental Act
: Kertész Gábor
Megjelent: (2018)
: Kertész Gábor
Megjelent: (2018)
Presence of Corporate Social Responsibility In The Coffee Industry
: Bordás Cintia Ilona
: Bordás Cintia Ilona
Spilling the beans - Barista preferences in specialty coffee
: Mórász Mátyás
: Mórász Mátyás
A HELL Energy Coffee márka újrapozícionálása
: Fürtös Eszter
: Fürtös Eszter
A lokális média helyzete Esztergom és Dorog kistérségben
: Jászberényi Marcell
: Jászberényi Marcell
A Krisztus - katonaság fennmaradásának és lokális szerepének vizsgálata
: Dalanics Anna
: Dalanics Anna
Ökológiai lábnyom és gazdasági teljesítmény kapcsolatának szemléltetése az Ecocafe organic specialty kávézó példáján keresztül
: Káli Zoltán
: Káli Zoltán
A helyi valuta szerepe a lokális gazdaságfejlesztésben A soproni kékfrank
: Boda Ádám
Megjelent: (2013)
: Boda Ádám
Megjelent: (2013)
Médiabotrány vs. karaktergyilkosság
: Magvas Laura Sára
: Magvas Laura Sára
Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére
: Urbán Réka
: Urbán Réka
Élelmiszeripari termékfejlesztés marketingstratégiai specifikációja
: Török Ádám Ambrus
: Török Ádám Ambrus
Egy franchise-hálózat bővítése a PalletBiz Franchising Zrt.-én keresztül
: Egri Anna
: Egri Anna
Economic importance of coffee culture through catering businesses
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
Consumer perception of product quality regarding instant coffee
: Kovács Barbara
: Kovács Barbara
Fenntarthatóság vizsgálata kávézók körében az Espresso Embassy specialty kávézó példáján keresztül
: Pajger Ivett Gabriella
: Pajger Ivett Gabriella
A franchise tevékenység bemutatása az OBI Hungary Franchise Center Kft.-én keresztül
: Bognár Erika
Megjelent: (2007)
: Bognár Erika
Megjelent: (2007)
Multilateralizmus vs. regionalizmus A WTO jövője?
: Kósa Gábor
: Kósa Gábor
Hasonló tételek
-
A Costa Coffee fogyasztói megítélése.
: Nagy Zalán -
Az érzékszervi marketing és alkalmazása a Costa Coffee, illetve Starbucks kávéházakban
: Benkő Inez -
Klímaváltozás – Globális probléma, lokális katasztrófa
: Czombos Barnabás -
Globális kultúrák és lokális stratégiák a HR szerepe a vegyesvállalati kultúrák kezelésében
: Garai Melinda -
A Red Bull globális és lokális marketingstratégiájának elemzése
: Mika Vivien