Magyarországi szolgáltató központok marketingkommunikációja

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Botka Julianna
Other Authors: Kopcsay Dr. László
Format: Thesis
Kulcsszavak:CSR
eseménymarketing
közösségi média
marketingkommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27342
Description
Abstract:Magyarországi szolgáltató központok marketingkommunikációja (szinopszis)Hallgató neve és Neptun kódja: Botka Julianna (ZPDF5K)Konzulens neve: Dr. Kopcsay LászlóSzak: Kereskedelem és Marketing - MarketingkommunikációZáródolgozatomban a Magyarországon is jelenlévő szolgáltató központok marketingkommunikációs tevékenységét vizsgáltam. Kutatásomat segíti, hogy a BP BSC Kft. 2019. és 2020. évi munkáltató márkát erősítő internal és external marketingkommunikációs kampányaiban rendszeresen és aktívan részt vehettem, azokon a vállalatot reprezentálva online és offline formában is. Dolgozatomban azt kívánom bemutatni, hogy a Magyarországon is működő szolgáltató központok milyen marketingkommunikációs eszközöket használnak annak érdekében, hogy erősítsék jelenlétüket a munkaerőpiacon. Célom a tanulmánnyal az, hogy a dolgozatom végére érve megfogalmazzak olyan javaslatokat, amelyekkel a szolgáltató központok hatékonyabban és tudatosabban érhetnének el potenciális munkavállalókat az online és az offline marketingkommunikációs eszközök adta lehetőségeket egyaránt kihasználva. Dolgozatom első részében a vizsgált területet szeretném bemutatni. A második fejezetben a szolgáltató központok munkáltatói márkájának legfontosabb céljait szeretném összefoglalni és a vállalatok kezében lévő ATL, BTL marketingkommunikációs eszközöket különböző szempontok alapján rendszerezve bemutatni. A dolgozatom harmadik részében három konkrét marketingkommunikációs kampányt fogok bemutatni, amik után mindegyikről ismertetni fogom a következtetéseimet, meglátásaimat, majd mindegyik kampányhoz kapcsolódóan javaslatokat fogok megfogalmazni. Esszém negyedik részében javaslatokat fogalmazok meg arra vonatkozóan, hogy a szolgáltató központok az eddig használt marketingkommunikációs eszközöket hogyan alkalmazhatnák úgy, hogy a leendő munkavállalókat tudatosabban és hatékonyabban elérjék a kampányok. Ezután az ötödik fejezetben összegeztem a meglátásaimat, legfontosabb észrevételeimet, kritikáimat. A szekunder kutatáshoz használt forrásokat a hatodik részben soroltam fel, azokat vegyesen válogattam a munkáltatói márka, a szolgáltató központok és az általános marketingkommunikáció témaköreiből, figyelve arra, hogy egyaránt megtalálhatóak legyen a nyomtatott illetve az internetes megjelenések és, hogy a magyar mellett angol illetve német nyelvű szakirodalmat is tartalmazzon.