Új vállalkozás indításának vizsgálata Porter öt versenyerő modelljének és primer kutatás eredményeinek elemzésével
Saved in:
Main Author: | Gellért Brigitta Kinga |
---|---|
Other Authors: |
Renner Péter
Buzás Gábor |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | célcsopor(tok) egyéni vállalkozás - egyéni vállalkozó kérdőíves felmérés piaci verseny versenyelőny(ök) vállalkozás indítása |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27349 |
Similar Items
Lisztérzékenyek vásárlási szokásainak bemutatása egy primer kutatás alapján
: Mecsei Priszcilla
: Mecsei Priszcilla
Egészségtudatosság az élelmiszerfogyasztásban egy primer kutatás eredményei alapján
: Siklódy Zsófia
: Siklódy Zsófia
Primer kutatás alapján a Porsche, Audi, Skoda márka megszemélyesítése
: Németh Bernadett
: Németh Bernadett
A lakosság jelzálog hitelfelvételi kedvének feltérképezése egy primer kutatás alapján
: Váraljai György Tamás
: Váraljai György Tamás
Különböző mérőműszerek mérési eredményeinek feldolgozása egy új módszerrel
: Gubán Dorottya, et al.
Published: (2007)
: Gubán Dorottya, et al.
Published: (2007)
A digitális üzleti modellek szerepe, trendjei, lehetőségei és a fogyasztók elvárásai egy primer kutatás alapján
: Deák Norbert
: Deák Norbert
A magyar kosárlabda játékosok menedzsmentjének speciális piaca és a játékosügynöki munka szerepe egy primer kutatás alapján
: Lakosa Ákos
: Lakosa Ákos
Egy vállalkozás üzleti modelljének elemzése. Vesterra kft. üzleti modelljének bemutatása.
: Szabó Beatrix Viktória
: Szabó Beatrix Viktória
Sikeres vállalkozás indításának ismeretei
: Bacsa Bernadett
: Bacsa Bernadett
A vállalkozás üzleti modelljének elemzése
: Szlezák Gábor
: Szlezák Gábor
Egy vállalkozás üzleti modelljének elemzése
: Szegedi Nóra
: Szegedi Nóra
A vállalkozás üzleti modelljének elemzése
: Ferencz Klaudia
: Ferencz Klaudia
A vállalkozás üzleti modelljének elemzése.
: Katona Benedek Máté
: Katona Benedek Máté
Autókozmetikai vállalkozás indításának üzleti terve
: Jani Viktor Ferenc
: Jani Viktor Ferenc
Szakdolgozat - Egy vállalkozás üzleti modelljének elemzése
: Fodor Bence
: Fodor Bence
Teljesítményértékelési rendszer eredményeinek hasznosítása a gyakorlatban
: Pócsné Márton Szilvia
: Pócsné Márton Szilvia
Az értékteremetés folyamatának elemzése a Bock Hungária Kft-nél Porter értéklánc modellje alapján
: Takács Gábor
: Takács Gábor
Az értékteremetés folyamatainak elemzése a Bock Hungária Kft-nél Porter értéklánc modellje alapján
: Takács Gábor
: Takács Gábor
Vevői és szállítói magatartásformák a magyar acélpiacon a Porter-féle öttényezős modell fényében
: Belák Benjámin
: Belák Benjámin
A neuromarketing kutatások eredményeinek alkalmazása a médiatervezésben
: Dolhai Izabella
Published: (2016)
: Dolhai Izabella
Published: (2016)
A portugál válságkezelés módszereinek és eredményeinek elemzése
: Bazsó Ivett Barbara
: Bazsó Ivett Barbara
A CCUSA és a Camp Leaders cégek ismertségének felmérése, marketingtevékenységük elemzésével
: Bajcsev Brigitta
: Bajcsev Brigitta
Mennyiségi reklamációk vizsgálata, a vállalat folyamatainak elemzésével
: Balogh-Huszár Tímea
: Balogh-Huszár Tímea
Egy vállalkozás indításának folyamata saját példa bemutatásával
: Németh Johanna
: Németh Johanna
Egy gyógyhatású készítményeket értékesítő vállalkozás indításának tervezése
: Varga István
: Varga István
Különleges szálláshelyek öt csillag felett
: Pete Melitta
: Pete Melitta
Környezettudatos élelmiszerfogyasztói magatartás bemutatása egy primer kutatáson keresztül
: Babus Krisztina
: Babus Krisztina
A primer szektori foglalkoztatottság alakulása a XXI. században
: Váradi Zsófia Csilla
: Váradi Zsófia Csilla
Digitalizáció a vállalati marketingkommunikációban, a Transmoduls online tevékenységének elemzésével
: Földesi Melinda
: Földesi Melinda
A Naturea Kft. indításának tevékenységei, a sikeres vállalkozás jellemzői
: Mráz Zsanett
: Mráz Zsanett
A vállalkozás indításának tevékenységei és a sikeres vállalkozások jellemzői
: Zsombok Katalin
: Zsombok Katalin
Egy karosszérialakatos vállalkozás indításának folyamata a tervezéstől a megvalósításig
: Déri Diána
: Déri Diána
Egy induló marketing tanácsadó vállalkozás - a BEWOLF Kft. marketing stratégiájának kialakítása a kkv szektor elemzésével
: Farkas Tímea Klára
Published: (2014)
: Farkas Tímea Klára
Published: (2014)
A fenntartható divat gazdasági, környezeti hatásainak vizsgálata egy primer kutatással
: Gál Tamás
: Gál Tamás
Az öt érzék szerepe az in-store kommunikációban
: Koczka Zsófia
: Koczka Zsófia
Összeomlás-iparág? A válság öt év távlatából
: Rékasi Máté
: Rékasi Máté
Az e-kereskedelem fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata a mobilkommunikációs piac elemzésével
: Stefán Ilona
: Stefán Ilona
A Wizz Air marketing stratégiájának vizsgálata a fogyasztói magatartás elemzésével
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
Informatikai startupok indításának kihívásai
: Berecz Ádám
: Berecz Ádám
Tervezési, szervezési feladatok bemutatása egy könyvelő vállalkozás indításának folyamatán keresztül
: Koós Kata Melinda
: Koós Kata Melinda
Similar Items
-
Lisztérzékenyek vásárlási szokásainak bemutatása egy primer kutatás alapján
: Mecsei Priszcilla -
Egészségtudatosság az élelmiszerfogyasztásban egy primer kutatás eredményei alapján
: Siklódy Zsófia -
Primer kutatás alapján a Porsche, Audi, Skoda márka megszemélyesítése
: Németh Bernadett -
A lakosság jelzálog hitelfelvételi kedvének feltérképezése egy primer kutatás alapján
: Váraljai György Tamás -
Különböző mérőműszerek mérési eredményeinek feldolgozása egy új módszerrel
: Gubán Dorottya, et al.
Published: (2007)