A POSZTMODERN FILOZÓFIA MEGJELENÉSE A TURIZMUSBAN, ANNAK HATÁSA A TURIZMUS MARKETINGRE, A TURISTA GONDOLKODÁSMÓDJÁRA ÉS A TURISZTIKAI TERMÉKEKRE

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tóth Gergő
Other Authors: Sipos Erika
Format: Thesis
Kulcsszavak:Posztmodern
Turisztikai szolgáltatások
Turizmusmarketing
Turista gondolkodásmódja
Posztmodern turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/2737

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg2737
005 20150921181952.0
008 150511suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Tóth Gergő 
245 1 2 |a A POSZTMODERN FILOZÓFIA MEGJELENÉSE A TURIZMUSBAN, ANNAK HATÁSA A TURIZMUS MARKETINGRE, A TURISTA GONDOLKODÁSMÓDJÁRA ÉS A TURISZTIKAI TERMÉKEKRE  |c Tóth Gergő  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A POSZTMODERN FILOZÓFIA MEGJELENÉSE A TURIZMUSBAN, ANNAK HATÁSA A TURIZMUS MARKETINGRE, A TURISTA GONDOLKODÁSMÓDJÁRA ÉS A TURISZTIKAI TERMÉKEKRE 
695 |a Posztmodern 
695 |a Turisztikai szolgáltatások 
695 |a Turizmusmarketing 
695 |a Turista gondolkodásmódja 
695 |a Posztmodern turizmus 
700 1 |a Sipos Erika  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/2737/1/T%C3%B3th%20Gerg%C5%91%20szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés