A POSZTMODERN FILOZÓFIA MEGJELENÉSE A TURIZMUSBAN, ANNAK HATÁSA A TURIZMUS MARKETINGRE, A TURISTA GONDOLKODÁSMÓDJÁRA ÉS A TURISZTIKAI TERMÉKEKRE
Saved in:
Main Author: | Tóth Gergő |
---|---|
Other Authors: | Sipos Erika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Posztmodern Turisztikai szolgáltatások Turizmusmarketing Turista gondolkodásmódja Posztmodern turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2737 |
Similar Items
Az "okos" turista megjelenése és foglalási szokásainak elemzése a turizmusban
: Schmutzer Vivien Brigitta
: Schmutzer Vivien Brigitta
A turista viselkedés vizsgálata sötét turizmus helyszíneken
: Szabó Vivien
: Szabó Vivien
SMS turista
: Sipos Gábor György
: Sipos Gábor György
A posztmodernitás és posztmodern marketing megjelenése és értelmezése a magyar turisztikai gyakorlatban
: Ördög Ágnes
: Ördög Ágnes
A lean filozófia (menedzsment) megjelenése a stratégiai és az operatív kontrollingban
: Baunoch Nikolett
: Baunoch Nikolett
Az élménygazdaságtan jelentősége a turizmus változó világában - az élményközpontú turista
: Vida Ágnes Krisztina
: Vida Ágnes Krisztina
A nő, mint egyéni turista
: Fábián-Rigó Bernadett
: Fábián-Rigó Bernadett
A posztmodern turizmus gyakorlata valamint fogyasztási tendenciái a gasztronómiában
: Thomann Bence Tamás
: Thomann Bence Tamás
A lean accounting, azaz a lean filozófia megjelenése a számviteli információs rendszerben
: Kis Döníz
: Kis Döníz
A lean accounting, azaz a lean filozófia megjelenése a számviteli információs rendszerben
: Telek Loretta
: Telek Loretta
A lakásétterem és vállalkozás, mint a posztmodern turizmus egyik terméke
: Puskás Dóra
: Puskás Dóra
A posztmodern turizmus és a luxusturizmus kereslete és kínálata a világon, Magyarország turisztikai kínálatának fejlődési lehetőségei
: Szilágyi Lilla Krisztina
: Szilágyi Lilla Krisztina
Posztmodern attrakciók a városok kínálatában
: Kádár Csenge
: Kádár Csenge
A klímavédelemben szerepet játszó turista felelős magatartása
: Káll Márk
: Káll Márk
Az élménykereső posztmodern utazó napjainkban
: Csősz Emese
: Csősz Emese
A lean filozófia alkalmazása a követeléskezeléssel foglalkozó vállalatoknál
: Kazimér Nikolett
: Kazimér Nikolett
A roma kultúra megjelenése és annak lehetőségei a turizmusban Magyarországon
: Kiss Zseraldina
: Kiss Zseraldina
Posztmodern fiatal fogyasztók utazási szokásainak vizsgálata
: Gombos Annamária
: Gombos Annamária
ÚJ IRÁNYZATOK MEGJELENÉSE ÉS HATÁSA A SZÉPSÉGIPAR PIACÁN, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A NÖVÉNYI ALAPÚ KOZMETIKAI TERMÉKEKRE
: Farkas Bernadett
: Farkas Bernadett
A digitalizáció hatása a vállalati marketingre
: Ganzorig Otgonbaatar
: Ganzorig Otgonbaatar
A mesterséges intelligencia hatása a marketingre
: Bugár-Mészáros Kata
: Bugár-Mészáros Kata
A mesterséges intelligencia hatása a marketingre
: Keskin Milán Mehmet
: Keskin Milán Mehmet
Arckrémek vásárlási szokásai, kitérve a patikákban értékesített termékekre is
: Szentpétery Hajnalka
: Szentpétery Hajnalka
A kávéfogyasztás jellemzői, vizsgálata, kiemelt figyelemmel a kapszulás termékekre
: Bagó Szimóna
: Bagó Szimóna
„Épületöltöztetés” – egy homlokzati elemekkel foglalkozó vállalat folyamatai (Lean filozófia alapján)
: Molnár Bence
: Molnár Bence
A MI korunk, avagy a posztmodern robotizáció hatásának vizsgálata
: Gömböcz Zoltán
: Gömböcz Zoltán
Régi életformák megjelenése a turizmusban
: Budai Panna
: Budai Panna
Közösségi média szerepe és hatása a marketingre
: Berta Klaudia
: Berta Klaudia
A helyi termékekre épülő vendéglátás jó példája, a Nagylaposi Birkacsárda
: Bárdi Dominika Beáta
: Bárdi Dominika Beáta
A mesterséges intelligencia hatása a munkaerőpiacra és a marketingre
: Nagy László
: Nagy László
A magyar-orosz külkereskedelem, különös tekintettel az agrár-és élelmiszeripari termékekre
: Mink Bernadett
: Mink Bernadett
Színház a turizmusban – turizmus a színházban?
: Katzenbach Klaudia
: Katzenbach Klaudia
Támaszkodhat egy vállalkozás 2020-ban az online marketingre?
: Goldschmied Attila
: Goldschmied Attila
Egyetemi hallgatók fogyasztási szokásai az ökológiai termékekre vonatkozóan HABITS OF UNIVERSITY STUDENTS ABOUT THE CONSUMPTION OF ORGANIC PRODUCTS
: Gyarmati Gábor Géza
Published: (2018)
: Gyarmati Gábor Géza
Published: (2018)
A magyarországi kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei, különös tekintettel a banki termékekre
: Hanyecz Bernadett
: Hanyecz Bernadett
A digitalizáció hatása a marketingre és lojalitásra a MOL Kiskereskedelemben
: Békési Dániel György
: Békési Dániel György
A túlsúlyos társadalom hatása a gazdaságra, kereskedelemre és a marketingre
: Fazakas Szabolcs
: Fazakas Szabolcs
A turisztikai reklámfilmek turizmusban betöltött szerepe
: Lepsényi Alexandra
: Lepsényi Alexandra
Pénzszóró románok, gyökereket kereső magyarok - Ki a turista Székelyföldön? A beutazó idegenforgalom trendjének komplex elemzése
: Geréb Krisztina
: Geréb Krisztina
Az identitáspolitika jelenségének áttekintése és marketing szemléletű vizsgálatának jelentősége a posztmodern korban
: Hegyvári Gyula Dániel
: Hegyvári Gyula Dániel
Similar Items
-
Az "okos" turista megjelenése és foglalási szokásainak elemzése a turizmusban
: Schmutzer Vivien Brigitta -
A turista viselkedés vizsgálata sötét turizmus helyszíneken
: Szabó Vivien -
SMS turista
: Sipos Gábor György -
A posztmodernitás és posztmodern marketing megjelenése és értelmezése a magyar turisztikai gyakorlatban
: Ördög Ágnes -
A lean filozófia (menedzsment) megjelenése a stratégiai és az operatív kontrollingban
: Baunoch Nikolett