Farkas Zsófia & Totth Dr. Gedeon. A marketing, mint emberi cselekvés, minden eladásban érdekelt piaci szereplő, legyen az kiskereskedelmi egység vagy nagy üzletlánc, szerepet tölt be az eladási mutatók javításában.
Chicago Style (17th ed.) CitationFarkas Zsófia and Totth Dr. Gedeon. A Marketing, Mint Emberi Cselekvés, Minden Eladásban érdekelt Piaci Szereplő, Legyen Az Kiskereskedelmi Egység Vagy Nagy üzletlánc, Szerepet Tölt Be Az Eladási Mutatók Javításában.
MLA idézésFarkas Zsófia and Totth Dr. Gedeon. A Marketing, Mint Emberi Cselekvés, Minden Eladásban érdekelt Piaci Szereplő, Legyen Az Kiskereskedelmi Egység Vagy Nagy üzletlánc, Szerepet Tölt Be Az Eladási Mutatók Javításában.
Figyelem: ezek az hivatkozások nem 100%-ban pontosak..