A Fehérvári Fesztivál Kft külső kommunikációja és javaslattétel fejlesztésre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gorisevszki Emerencia
További közreműködők: Harsányi Dr. Dávid
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Székesfehérvár
kommunikáció
kommunikáció fejlesztés
kérdőív
közösségi média
marketingkommunikáció
szórakozóhely
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27379

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg27379
005 20201129194421.0
008 201129suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gorisevszki Emerencia 
245 1 2 |a A Fehérvári Fesztivál Kft külső kommunikációja és javaslattétel fejlesztésre  |c Gorisevszki Emerencia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Fontos volt számomra, hogy egy olyan témát válasszak záródolgozatom tárgyaként, amely mindenki számára érdekes és nem utolsó sorban aktuális. Már fiatal korunktól kezdve rendszeresen eljárunk szórakozni, akármit is jelentsen számunkra ez a szó. Ki koncertekre, ki házi- vagy szórakozóhelyek által szervezett bulikba vagy akár színházba jár, mindenki életében fontos szerepet tölt be a kikapcsolódás. Ebből adódóan kiemelt fontosságúak a szórakoztatóipari egységek, amelyek lehetővé teszik számunkra a kellemes időtöltést. Azonban egy sikeres szórakozóhely működtetéséhez nélkülözhetetlen a megfelelő marketingstratégia kialakítása, illetve marketingkommunikáció – Ezen dolgok kialakításába és alkalmazásába nyerhettem betekintést szakmai gyakorlatom alatt a Fehérvári Fesztivál Kft-nél, amely nem csak a FEZEN Fesztivál szervezésével, hanem két klub, a Petőfi Kultúrtanszék és a FEZEN Klub üzemeltetésével is foglalkozik. A záródolgozatom célja tehát, hogy megvizsgáljam Székesfehérvár két vezető szórakozóhelyének külső kommunikációját és összehasonlítsam az általános fogyasztói igényekkel/preferenciákkal, illetve javaslattétellel segítsem jövőbeni fejlődésüket. Ehhez először áttekintettük a szükséges elméleti részeket. Megnéztük mi az a kommunikáció és marketingkommunikáció, szó esett a marketingkommunikációs eszközökről, az arculat és imázs különbségéről, a közösségi média szerepéről a marketing kommunikációról és arról, hogy hogyan épül fel, illetve lehet sikeres egy szórakozóhely marketingje. Ezt követően bemutattam az elemezni kívánt Fehérvári Fesztivál Kft cégtevékenységét, az általuk üzemeltett két szórakozóhelyet és azok kommunikációját. A Petőfi Kultúrtanszék 2017-ben nyitotta meg kapuit, a régi Petőfi mozi helyén. A tanszék Székesfehérvár egyetemi klubja, fiataloknak rendezvényhelyszín a történelmi belváros szívében, míg a FEZEN Klub 2006-os nyitása óta több ezer koncertnek és zenei eseménynek adott otthont. Nyitása után röviddel státusszá vált a „FEZENben játszani.” A több mint 700 fős befogadóképességgel rendelkező szórakozóhely mára a Dunántúl legnagyobb, rendezvénytartási engedéllyel rendelkező rendezvényhelyszíne. Itt beszéltem arról, hogy milyen a klubok arculata, online megjelenése és kommunikációja, valamint a jelenlegi hirdetési módszereikről is szót ejtettem. Kiderült továbbá pár gyengesége is a kluboknak, amelyekről a későbbiekben írtam. A következő nagy fejezetben a primer kutatásom eredményeit elemeztem, amely az általános szórakozási szokásokkal, valamint pár kommunikációs kérdéssel foglalkozott első felében, másodikban pedig a Petőfi Kultúrtanszékkel és a FEZEN Klubbal kapcsolatos kérdéseket tettem fel. A kérdőívem elsősorban Fejér megyei, illetve Pest megyei lakosok töltötték ki. Megtudtuk, hogy az átlagember havi szinten jár el éjszakai szórakozásra, alkalmanként csupán egy helyre; valamint arra is fény derült, hogy a klubokat nem látogatják rendszeresen. Ezek alapján állítottam össze a javaslattételem, amelyben összefoglaltam a véleményem arról, hogy hogyan alakíthatnánk ki egy, a szórakozóhelyhez hűbb látogatókört, illetve kitértem benne a közösségi média fontosságára is. Összegezve tehát úgy gondolom, sikerült elérni záródolgozatom célját, és hatékony, érdekes módon mutathattam be és elemezhettem a Fehérvári Fesztivál Kft. szórakozóhelyeinek kommunikációját. 
695 |a Székesfehérvár 
695 |a kommunikáció 
695 |a kommunikáció fejlesztés 
695 |a kérdőív 
695 |a közösségi média 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a szórakozóhely 
700 1 |a Harsányi Dr. Dávid  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27379/1/A%20Feh%C3%A9rv%C3%A1ri%20Fesztiv%C3%A1l%20Kft%20k%C3%BCls%C5%91%20kommunik%C3%A1ci%C3%B3ja%20%C3%A9s%20javaslatt%C3%A9tel%20fejleszt%C3%A9sre.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27379/2/Nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-_korlatozott_nyilvanos_bizalmas_2020-tavasz-2.pdf  |z Dokumentum-elérés