A 2019-es junior női kézilabda Európa-bajnokság marketing szempontú elemzése
Saved in:
Main Author: | Dobos Vivien Tímea |
---|---|
Other Authors: |
Szabó Dr. Zoltán
Csejtei Ildikó |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | kézilabda marketing sportfogyasztás sportmarketing szolgáltatásmarketing utánpótlás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27392 |
Similar Items
Úszó Európa-bajnokság rendezése Magyarországon - a 2020/2021-es Vizes Európa-bajnokság nyomán -
: Simon Petra Anna
: Simon Petra Anna
Az OTP Junior összehasonlítása a hazai versenytársakkal és szolgáltatásmarketing szempontú elemzése
: Zombor Adrienn
: Zombor Adrienn
Az OTP Junior összehasonlítása a hazai versenytársakkal és szolgáltatásmarketing szempontú elemzése
: Zombor Adrienn
: Zombor Adrienn
A 2021-es Labdarúgó-Európa-bajnokság Budapesten
: Kiss Amanda
: Kiss Amanda
A megasportrendezvények hatása Magyarországon- A 2017-es FINA Vizes Világbajnokság és a 2022-es férfi kézilabda Európa-bajnokság turizmusra, gazdaságra gyakorolt hatásainak összehasonlítása
: Refle Orsolya Rozália
: Refle Orsolya Rozália
Franciaország bemutatása és a 2016-os labdarúgó Európa-bajnokság hatásai a turizmusra.
: Kiss Krisztián Károly
: Kiss Krisztián Károly
A Prizma-Junior Zrt. vagyoni-, pénzügyi-, és jövedelmi helyzete a 2019-2021. évi beszámolók alapján
: Kolozsi Kinga
: Kolozsi Kinga
„Szurkoljunk együtt, mint még soha!” Vodafone, mint a 2014-es Vízilabda Európa Bajnokság kommunikációs partnere
: Ladoniczki Sára Kata
: Ladoniczki Sára Kata
A Zsona Dekor marketing szempontú elemzése
: Deme Zsófia Lívia
: Deme Zsófia Lívia
Tokaj hegyalja borkülönlegességeinek marketing szempontú elemzése
: Budányi Georgina
: Budányi Georgina
Tokaj hegyalja borkülönlegességeinek marketing szempontú elemzése
: Budányi Georgina
: Budányi Georgina
A kézilabda szerepe a turizmusban
: Mohácsik Mária
: Mohácsik Mária
Professzionális kézilabda csapatok marketingtevékenysége Magyarországon
: Bakonyi Dóra
: Bakonyi Dóra
A kézilabda és a turizmus kapcsolata
: Ágoston Nóra Krisztina
: Ágoston Nóra Krisztina
Szállásportálok kommunikáció szempontú elemzése
: Bernáth Anto Aneta
: Bernáth Anto Aneta
A sziget, mint nemzetközi fesztivál marketing szempontú elemzése
: Kliszek Zsuzsanna
Published: (2014)
: Kliszek Zsuzsanna
Published: (2014)
A kézilabda turizmusra gyakorolt hatása Magyarországon
: Rivasz Balázs
: Rivasz Balázs
Veszprém, Elefszína és Temesvár Európa Kulturális Fővárosa 2023-as projektjeinek kulturális és turisztikai szempontú vizsgálata
: Kuti Zsófia
: Kuti Zsófia
A Várkert Bazár, mint kulturális helyszín marketing szempontú elemzése
: Csaba Laura Lilla
: Csaba Laura Lilla
Vezetőfejlesztés és vezető-utánpótlás képzés a Bosch Csoport Junior Managers programjának tükrében
: Kustos Fanni
: Kustos Fanni
Kézilabda játékosok személyes márkaépítése, marketingkommunikációs eszköztára, szponzorációja
: Sziráki Boglárka Tünde
: Sziráki Boglárka Tünde
Sportfinanszírozás és a kapcsolódó pályázati lehetőségek kézilabda sportágban
: Petovszki Katalin
: Petovszki Katalin
A Szekszárdi borvidék, a főbb helyi borászátok marketing szempontú elemzése
: Bakonyi Viktória
: Bakonyi Viktória
A NOVOTEL BUDAPEST DANUBE **** SZÁLLODA TURIZMUS SZEMPONTÚ ÉRTÉKELÉSE
: Ábel Eszter Tímea
: Ábel Eszter Tímea
A közösségi házak autizmus szempontú akadálymentesítése
: Kloknicer Ádám László
: Kloknicer Ádám László
A Mercure Budapest Buda kombószállodává alakításának több szempontú elemzése
: Gartai Norbert
: Gartai Norbert
Paks II projekt gazdasági szempontú vizsgálata
: Keresztes Csaba
Published: (2018)
: Keresztes Csaba
Published: (2018)
A Büntetés-végrehajtási Szervezet egészségtudatossággal kapcsolatos tevékenységének turisztikai szempontú vizsgálata
: Klembucz Adrienn Tímea
: Klembucz Adrienn Tímea
A szállodai recepciósok képzettségének több szempontú vizsgálata
: Heilmann Dóra
: Heilmann Dóra
A shared service modell pénzügyi szempontú vizsgálata
: Kránicz Judit
Published: (2016)
: Kránicz Judit
Published: (2016)
Egy termék piaci bevezetésének logisztikai szempontú vizsgálata
: Tóth Erzsébet
: Tóth Erzsébet
A MOL Limo közösségi autómegosztó szolgáltatásmarketing szempontú elemzése és fejlesztési lehetőségei
: Fehérvári Anna
: Fehérvári Anna
Alkalmazott politikai marketing - A 2019. évi önkormányzati választások budapesti kampányának elemzése
: Molnár Máté Zoltán
: Molnár Máté Zoltán
A hibrid szálláshelyek üzemeltetési sajátosságainak több szempontú vizsgálata
: Békés Olivér
: Békés Olivér
A magyar családtámogatási rendszer demográfiai és költségvetési szempontú vizsgálata
: Zajtai Viktória Vanda
: Zajtai Viktória Vanda
„Hagyomány és Innováció Zala megyében” LEADER forrásból megvalósuló projekt életciklus szempontú elemzése
: Sóska Orsolya Marietta
: Sóska Orsolya Marietta
A Nők Lapja Cafe online női magazin marketing elemzése
: Szabó Tamás Olivér
: Szabó Tamás Olivér
Zsámbok Község Önkormányzat beszámolóinak elemzése 2019-2022.
: Rácz Katalin
: Rácz Katalin
Konferenciaturizmus Miskolcon 2019-ben
: Jersey Bernadett
: Jersey Bernadett
Kommunikációs eszközök szerepe a sportmarketingben, az MKB Veszprém KC kézilabda sportegyesület szakmai tevékenységén keresztül bemutatva
: Farkas Adrienn
: Farkas Adrienn
Similar Items
-
Úszó Európa-bajnokság rendezése Magyarországon - a 2020/2021-es Vizes Európa-bajnokság nyomán -
: Simon Petra Anna -
Az OTP Junior összehasonlítása a hazai versenytársakkal és szolgáltatásmarketing szempontú elemzése
: Zombor Adrienn -
Az OTP Junior összehasonlítása a hazai versenytársakkal és szolgáltatásmarketing szempontú elemzése
: Zombor Adrienn -
A 2021-es Labdarúgó-Európa-bajnokság Budapesten
: Kiss Amanda -
A megasportrendezvények hatása Magyarországon- A 2017-es FINA Vizes Világbajnokság és a 2022-es férfi kézilabda Európa-bajnokság turizmusra, gazdaságra gyakorolt hatásainak összehasonlítása
: Refle Orsolya Rozália