A Netflix Magyarországon. A televíziónézési szokások vizsgálata a streamingszolgáltató népszerűségének tükrében.
Elmentve itt :
Szerző: | Gaál Vivien |
---|---|
További közreműködők: |
Bajomi-Lázár Dr. Péter
Krasztev Dr. Péter Lajos |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fejlődés fogyasztói szokások jövő netflix streamingszolgáltatás televízió |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27408 |
Hasonló tételek
A Netflix Magyarországon
: Villányi Gábor
: Villányi Gábor
A magyar Z generációs fiatalok kereskedelmi televíziónézési szokásai
: Varga Luca
: Varga Luca
Élménykeresés a turizmusban Egyedi szálláshelyek népszerűségének vizsgálata Magyarországon
: Sidlovics Eszter
: Sidlovics Eszter
A Netflix marketingstratégiája
: Tüske Gergő Dániel
: Tüske Gergő Dániel
A Netflix kríziskommunikációja
: Göblyös-Lukács Henrietta
: Göblyös-Lukács Henrietta
A Z generáció és a média viszonya. Televíziónézési, internetezési és vásárlási szokások 14-17 éves korban
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
Médiatartalom fogyasztási szokások, Netflix és egyéb streaming szolgáltatások térhódítása
: Tokai Kristóf
: Tokai Kristóf
A Netflix marketinstratégiája, fogyasztói magatartás és elégedettség Magyarországon
: Drizner Petra Bernadett
: Drizner Petra Bernadett
Múzeumok külső kommunikációja és népszerűségének vizsgálata
: Sipos Enikő
: Sipos Enikő
A true crime műfaja és népszerűségének vizsgálata
: Szendrey Réka
: Szendrey Réka
A Netflix sikerhez vezető lépései
: Borics Kinga
: Borics Kinga
A Netflix üzleti környezetének elemzése
: Bujdosó Ádám
: Bujdosó Ádám
Tematikus éttermek népszerűségének és működési sajátosságainak vizsgálata
: Benkő Dávid Márk
: Benkő Dávid Márk
A kriptovaluták népszerűségének hatása a hardverárakra
: Urbán Dániel
: Urbán Dániel
A FinTech szolgáltatások népszerűségének vizsgálata a magyar lakosság körében
: Bérdi Dorottya
: Bérdi Dorottya
K-Drama Fever on Netflix Exploring the Marketing Techniques Used to Promote South Korean Dramas to International Viewers
: Egedi Boglárka
: Egedi Boglárka
Pálinka, mint hungarikum és népszerűségének növelési lehetőségei
: Madar Gwendolin
: Madar Gwendolin
A Netflix vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az online streaming piac fejlődésének tükrében
: Gyarmati Erika
: Gyarmati Erika
A Marketing újragondolása a közösségi média népszerűségének hatására
: Busa Tamás
: Busa Tamás
A Netflix hatása a magyar piacra és a fogyasztókra
: Keszei Dorottya
: Keszei Dorottya
A Z generáció médiafogyasztása és a Netflix marketingstratégiájának kölcsönhatása
: Erényi Vanessza
: Erényi Vanessza
A Netflix vállalati stratégiája, szervezeti kultúrája, valamint üzleti modellje
: Villám Ágnes
: Villám Ágnes
A sportrendezvények hatása a rendezvényszervezésben A sportrendezvények népszerűségének kulcsa
: Koós Sándor Levente
: Koós Sándor Levente
A teaházak népszerűségének okai és a szolgáltatásból fakadó jellemzők
: Szegedi Anikó
: Szegedi Anikó
Az amerikai futball népszerűségének növekedése a televíziós közvetítés hatására
: Bencsics Márk
: Bencsics Márk
A Netflix kommunikációs csatornáinak elemzése és a fiatalok tartalomfogyasztási szokásai
: Dörgő Dávid István
: Dörgő Dávid István
Bankválasztási szokások vizsgálata Magyarországon
: Csikós Tamara Bianka
: Csikós Tamara Bianka
Alkoholfogyasztási szokások vizsgálata Magyarországon
: Lovász Hajnalka
: Lovász Hajnalka
Vásárlási szokások vizsgálata Magyarországon
: Kossuth Bálint
: Kossuth Bálint
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a hazai zenei előadók népszerűségének fenntartása érdekében
: Szabó Panna Zita
: Szabó Panna Zita
A Netflix és HBO GO, mint streaming szolgáltatók hatása a filmnézési szokásokra
: Balaskóová Cyntia
: Balaskóová Cyntia
A sörpiac sajátosságainak vizsgálata a fogyasztói szokások tükrében
: Bélteczky Bence
: Bélteczky Bence
Streaming szolgáltatók növekvő népszerűségének, versenyének és marketingstratégiájának vizsgálata, összehasonlítva a hagyományos televízió és mozi ismertségével
: André Blanka Laura
: André Blanka Laura
Kulturális fogyasztások változása a COVID-19 és a streaming szolgáltatók népszerűségének következtében
: Tóth Bianka
: Tóth Bianka
A kávé fogyasztásának pszichológiája, valamint népszerűségének vizsgálata és a mindennapokban betöltött szerepe a magyar háztartások életében
: Faddi Rebeka
: Faddi Rebeka
The marketing strategy of Netflix, and the possible reasons, why does the company not have many subscribers in Hungary
: Devecser Zsolt Tamás
: Devecser Zsolt Tamás
Vásárlói szokások vizsgálata egy konkrét cég tevékenysége tükrében
: Szigeti Dóra
: Szigeti Dóra
Autóvásárlási szokások magyarországon
: Kátai Botond
: Kátai Botond
A streaming szolgáltatások hatása a hagyományos tévénézésre és a Netflix vezető szerepe a SVOD piacon
: Sallói Dorina
: Sallói Dorina
A Hotel Tagore marketing szempontok alapján történő elemzése a fogyasztói szokások tükrében
: Wittner Vivien
: Wittner Vivien
Hasonló tételek
-
A Netflix Magyarországon
: Villányi Gábor -
A magyar Z generációs fiatalok kereskedelmi televíziónézési szokásai
: Varga Luca -
Élménykeresés a turizmusban Egyedi szálláshelyek népszerűségének vizsgálata Magyarországon
: Sidlovics Eszter -
A Netflix marketingstratégiája
: Tüske Gergő Dániel -
A Netflix kríziskommunikációja
: Göblyös-Lukács Henrietta